Wiosenna łąka. Kolekcje Grupy Tubądzin urzekają roślinnymi akcentami
Rześki powiew porannego wiatru, eklektyzm barw i nowa energia przenikająca wszystko wokół. Wiosna to czas impresjonistycznych uniesień pełnych radości i subtelnego wdzięku, które znalazły swoje miejsce w kolekcjach Grupy Tubądzin. Roślinne motywy pozwolą zatrzymać wiosnę na dłużej.
Kwiaty kryją w sobie niezwykłą siłę. Ich niepowtarzalność i barwność zapewniają feerię estetycznych doznań, które warto wprowadzić do wnętrza. Bliskość natury w jej wiosennym wydaniu sprawi, że przestrzenie nabiorą świeżego blasku i uroku pachnącej łąki.
Kwiecistość pełna harmonii
Płytki ceramiczne z wzorami inspirowanymi wiosenną roślinnością, każdego dnia pozwalają przenosić się w błogie przestrzenie pełne kwiatów i ziół. Kolekcja Mild Garden od Grupy Tubądzin utrzymana jest w angielskim stylu i króluje w niej klasyczna prostota. Kremowy odcień płytek, na których znalazły się akwarelowe interpretacje kwietnej łąki, ujmuje spokojem oraz wyważeniem. Dzięki malarskiemu przedstawieniu roślin, wnętrze zyskuje na przestrzenności oraz naturalności. Dlatego płytki te sprawdzą się również w salonie, tworząc przyjazną, pełną sielskości enklawę.
Subtelne historie
Natura ma wiele odsłon. Szczególnie kwiaty, które zachwycają swoim wielowymiarowym pięknem – nie tylko barwami, ale też fascynującą budową. To właśnie ich kształty i precyzyjne detale stały się inspiracją dla kolekcji Rochelle, która wypełnia przestrzeń efemerycznymi makami. Projektanci TU_Kolektyw postawili na delikatne, czarne kontury i monochromatyczną kolorystykę, tworząc prawdziwe tapetowe dzieło sztuki. Uchwycili przy tym wszystkie stadia rozkwitu rośliny – od pączków po sam szczyt rozłożystości płatków.
W podobnej konwencji utrzymana jest linia Liberte, przywołująca obrazy magnolii. W jej przypadku kontury kwiatów zostały zarysowane białą kreską. Subtelne żyłki biegnące wzdłuż płatków odzwierciedlają niezwykłą szczegółowość kwiatu, jego precyzyjną budowę. Szare światłocienie sprawiają natomiast, że wzór nabiera głębi.
Obie kolekcje stworzą przestrzeń pełną pozytywnej energii, płynącej wprost z natury. Kreślarsko przedstawione kwiaty idealnie wpiszą się zarówno w styl nowoczesny, który ceni proste, geometryczne kształty, jak i naturalny, gdzie prym wiedzie piękno przyrody.
W tonacji zieleni
W wiosennej aranżacji wnętrz nie może zabraknąć zieleni. W kolekcji Unit Plus Reef znajdziemy niezwykle interesujący dekor, który powoli, taktownie, nabiera intensywności barw. Nietypowa struktura przyciągają wzrok i pozwala na zaaranżowanie interesującej, minimalistycznej przestrzeni, w której centralną dekoracją będą same płytki. Stonowana kolorystyka odzwierciedla rodzącą się do życia przyrodę, która powoli, taktownie nabiera intensywności.
Wiosna kojarzy się z delikatnością i witalnością. Młode pąki kwiatów w pastelowych odcieniach przywołują wspomnienia łąk, powoli budzących się z zimowego snu. Ich naturalne piękno oszałamia niezliczonymi kolorami i kształtami, które chciałoby się zatrzymać w pamięci jak najdłużej. Z kolekcjami Grupy Tubądzin obrazy te można przenieść do własnego domu, kreując własną wiosenną łąkę.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.