Komunikaty PR

Wiosną czas wyjść z pięknem na zewnątrz

2022-03-25  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Zaniedbane i wyblakłe drewno ogrodowe potrafi oszpecić nawet najpiękniejszą aranżację przydomowej przestrzeni i zniechęcić do korzystania z uroków wiosny w otoczeniu zieleni. Oto kilka wskazówek od marki Tikkurila, jak zabezpieczyć i odświeżyć drewniane elementy wokół domu i cieszyć się w sezonie efektowną ogrodową architekturą. 

1. Czyszczenie i olejowanie tarasu

Zszarzałe po zimie deski tarasowe wymagają odświeżenia? Olejowanie pozwoli przywrócić im ładny, w pełni naturalny wygląd i przedłużyć żywotność drewna. Zanim jednak zabierzemy się za tę czynność, taras w pierwszej kolejności należy umyć. Gdy wyschnie nakładamy olej np. Tikkurila Valtti Plus Terrace Oil, który zabezpieczy powierzchnię przed wilgocią i zanieczyszczeniami, a także będzie ograniczać jej pękanie, podkreślając przy tym charakterystyczny rysunek słojów. 

2. Odświeżenie mebli ogrodowych 

Wyblakłe i zakurzone meble ogrodowe wcale nie zachęcają, by wygodnie rozsiąść się na tarasie i cieszyć wiosennym słońcem, dlatego im również przyda się mały lifting. Impregnująca lakierobejca Tikkurila Valtti Plus Complete zapewni ochronę drewna w zmiennych warunkach pogodowych, a dzięki szerokiej palecie barw pozwoli uzyskać piękny kolor mebli  wpisujący się w aranżację każdego ogrodu. 

3. Mała architektura ogrodu jak nowa 

Istotnymi elementami kształtującymi klimat przydomowej przestrzeni są także ogrodzenia, skrzynie na kwiaty oraz przydomowe warzywniki. Jeśli na wiosnę odświeżymy ich kolor, to przez cały sezon stanowić będą wdzięczne uzupełnienie ogrodowej scenerii zachęcające do spędzania czasu na świeżym powietrzu. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.