Wnętrza – emocje i nasze uczucia
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Wnętrza – emocje i nasze uczucia
Wystrój wnętrz, ich estetyka oraz kolory jakimi się otaczamy wpływają na nasze samopoczucie. To właśnie styl panujący w mieszkaniu może mieć wpływ na nasze uczucia i emocje. O co więc zadbać w sypialni, tak by dzień zaczynać z dobrym nastawieniem?
Czas na zmiany
Zbliża się lato. To dobry moment na przeprowadzenie małego remontu lub przemeblowanie swojego mieszkania. Sypialnia powinna być miejscem kojarzącym się z oazą spokoju i relaksem. Dobrze jest postawić na stonowane kolory wnętrza oraz maksymalne wykorzystanie naturalnego światła. Do ochrony przed słońcem można zastosować zasłony zaciemniające lub proste rolety. Wieczorem pomieszczenie warto doświetlić sztucznym światłem
o naturalnej barwie. Bardzo popularnym rozwiązaniem są listwy z wieloma punktami świetlnymi oraz dyskretne plafony.
Wielu z nas ceni harmonię otoczenia i lubi posiadać wyjątkowe przedmioty. Czasem jednak dobrze jest rozważyć za i przeciw wiążące się z zakupem kolejnego sprzętu lub elementu dekoracyjnego i rozważyć minimalizm w sypialni. Warto również postawić na naturalne elementy. Dobrze dobrane dodatki wprowadzą spokój, ukojenie oraz ciepło. Przykładowo, drewniane lub rattanowe meble oraz bambusowe akcesoria mogą stanowić interesujący akcent. Zamiast figur, można wybrać rośliny doniczkowe, które oczyszczają powietrze i działają kojąco na nasze samopoczucie, ułatwiając nam zasypianie. Minimalistyczna sypialnia z organicznymi dodatkami stanie się świątynią spokoju i kontemplacji, dzięki czemu pomoże oczyścić umysł z codziennych problemów.
Jak sobie pościelisz…
Co ma największy wpływ na uwalnianie naturalnego potencjału i na energię? Jest to oczywiście dobry sen! Nie ma przesady w stwierdzeniu, że brak snu jest torturą. Dlatego nie należy oszczędzać na materacu i dobrać go pod kątem indywidualnych potrzeb. Równie ważne jest to pod czym śpisz. Miłośnicy pastelowych wnętrz mogą sięgnąć po nową, całoroczną linię kołder i poduszek Koriste marki Wendre, które wykonane są z przyjemnej w dotyku mikrofibry z wytłoczonym subtelnym, kwiatowym motywem. Linia ta powstała z myślą o wszystkich, którzy poza komfortem snu cenią sobie dekoracyjne akcenty w sypialni. Tekstylia dostępne są w trzech kolorach: klasyczna biel, beż oraz róż. A co ważne, szczególnie dla alergików, produkty te można prać w pralkach automatycznych.
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.
***
Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii
i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy
w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych kształtuje się na poziomie 1200 osób. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska: „Redukujemy do minimum ilości odpadów produkcyjnych oraz wykorzystujemy zrównoważone technologie. Kierując się dobrem planety, nieustannie podnosimy sobie poprzeczkę, wyznaczając przy tym coraz to wyższe standardy.” - mówi Witold Zając.
Więcej informacji na: www.wendre.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.