Komunikaty PR

Wnętrza, które pokochał Instagram

2020-06-19  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania pras ( 0.25 MB )

Zastanawiając się nad zmianą wnętrz, coraz chętniej szukamy pomysłów na Instagramie. To miejsce, w którym mamy  możliwość natychmiastowego zanurzenia się w tysiącach inspiracji, których przybywa z każdą kolejną sekundą. Jak odnaleźć się w gąszczu trendów? Jakie przestrzenie cieszą się największą popularnością?

Profil na Instagramie to wizytówka pracowni architektonicznych, pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zaprezentować projekty zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i ich finalne wersje.

Jakie wnętrza najbardziej lubią Polacy? Zapytaliśmy o to architekt Annę Koszelę, która od 18 lat prowadzi Autorską Pracownię Architektury Wnętrz. Jej instagramowy profil cieszy się dużym zainteresowaniem i zrzesza ponad 12-tysięczną społeczność fanów.

Minimalizm jest passe!

Surowe, skandynawskie wnętrza powoli ustępują miejsca nasyconym przestrzeniom, tętniącym wzorami, barwami. Chętnie otaczamy się sztuką - grafiki, plakaty i fotografie coraz częściej zdobią ściany naszych mieszkań.

-Cieszy mnie to, że bardziej świadomie wybieramy detale i design, którym się otaczamy. Na moim profilu często dostaję zapytania o konkretne meble czy inne elementy wyposażenia. Najbardziej podoba się włoska klasyka, którą sama bardzo cenię. Nie projektuję z myślą o konkretnych trendach, nie myślę o tym, czy spodobają się moim obserwującym, a jednak zwykle odbiór jest pozytywny, co jest bardzo motywujące - wyjaśnia Anna Koszela.

Moda przemija, styl pozostaje…

… te słowa Coco Chanel są jak najbardziej aktualne - nie tylko w świecie mody, ale również wnętrz. Jaki jest klucz do przetrwania próby czasu według Anny Koszeli?

- Popularność moich projektów sprzed lat to dowód na to, że klasyczne wzornictwo wysokiej jakości wraz z upływem czasu nabiera patyny, wręcz zyskuje na wartości. Warto więc inwestować w ikony designu, bo dodają wnętrzom szlachetności i są ozdobą na lata. Poza tym, uważam, że wnętrze powinno przede wszystkim być prawdziwe, odzwierciedlać upodobania właścicieli, jego styl życia, ale także być wpisane w kontekst architektoniczny i historyczny miejsca, w którym się znajduje. Wchodzić w dialog z otoczeniem. Wtedy, niezależnie od upływu czasu, będzie przykuwać uwagę - zauważa architekta.

Więcej na: http://annakoszela.pl

Instagram: https://www.instagram.com/anna_koszela/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=296857373657980

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.