Komunikaty PR

Wnętrza, które pokochał Instagram

2020-06-19  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania pras ( 0.25 MB )

Zastanawiając się nad zmianą wnętrz, coraz chętniej szukamy pomysłów na Instagramie. To miejsce, w którym mamy  możliwość natychmiastowego zanurzenia się w tysiącach inspiracji, których przybywa z każdą kolejną sekundą. Jak odnaleźć się w gąszczu trendów? Jakie przestrzenie cieszą się największą popularnością?

Profil na Instagramie to wizytówka pracowni architektonicznych, pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zaprezentować projekty zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i ich finalne wersje.

Jakie wnętrza najbardziej lubią Polacy? Zapytaliśmy o to architekt Annę Koszelę, która od 18 lat prowadzi Autorską Pracownię Architektury Wnętrz. Jej instagramowy profil cieszy się dużym zainteresowaniem i zrzesza ponad 12-tysięczną społeczność fanów.

Minimalizm jest passe!

Surowe, skandynawskie wnętrza powoli ustępują miejsca nasyconym przestrzeniom, tętniącym wzorami, barwami. Chętnie otaczamy się sztuką - grafiki, plakaty i fotografie coraz częściej zdobią ściany naszych mieszkań.

-Cieszy mnie to, że bardziej świadomie wybieramy detale i design, którym się otaczamy. Na moim profilu często dostaję zapytania o konkretne meble czy inne elementy wyposażenia. Najbardziej podoba się włoska klasyka, którą sama bardzo cenię. Nie projektuję z myślą o konkretnych trendach, nie myślę o tym, czy spodobają się moim obserwującym, a jednak zwykle odbiór jest pozytywny, co jest bardzo motywujące - wyjaśnia Anna Koszela.

Moda przemija, styl pozostaje…

… te słowa Coco Chanel są jak najbardziej aktualne - nie tylko w świecie mody, ale również wnętrz. Jaki jest klucz do przetrwania próby czasu według Anny Koszeli?

- Popularność moich projektów sprzed lat to dowód na to, że klasyczne wzornictwo wysokiej jakości wraz z upływem czasu nabiera patyny, wręcz zyskuje na wartości. Warto więc inwestować w ikony designu, bo dodają wnętrzom szlachetności i są ozdobą na lata. Poza tym, uważam, że wnętrze powinno przede wszystkim być prawdziwe, odzwierciedlać upodobania właścicieli, jego styl życia, ale także być wpisane w kontekst architektoniczny i historyczny miejsca, w którym się znajduje. Wchodzić w dialog z otoczeniem. Wtedy, niezależnie od upływu czasu, będzie przykuwać uwagę - zauważa architekta.

Więcej na: http://annakoszela.pl

Instagram: https://www.instagram.com/anna_koszela/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=296857373657980

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.