Komunikaty PR

Wnętrza wypełnione kolorami natury

2022-09-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

W poszukiwaniu odmiany wnętrza, która pozwoliłoby odetchnąć zmysłom, warto sięgnąć do skarbnicy inspiracji, jakie stwarza sama natura. Kojące zmysły barwy i naturalne dekoracje potrafią wykreować aranżacje, które będą zapewniać odprężenie, a jednocześnie zachwycać swoim pięknem.

Meble z surowego drewna w zestawieniu z plecionymi dodatkami i trawą pampasową pozwolą zbudować sielski klimat w sypialni, który będzie wnosił poczucie błogiego relaksu i przywoływał letnie wspomnienia. Wnętrze zyska wyrafinowania, jeśli tło stworzą ściany w eleganckiej szarości 1938 z palety Tikkurila Deco Grey. Kropkę nad ‘i’ podstawią dwukolorowe bawełniane zasłony, podkreślające artystyczną, a jednocześnie bliską naturze aranżację wnętrza.

Pełną piersią będzie można odetchnąć w salonie pomalowanym farbą oczyszczają powietrze Tikkurila Optiva Clean Air,  która zapewni odprężającą aurę nie tylko dzięki delikatnej zieleni X447, ale także skutecznej redukcji szkodliwych formaldehydów uwalniających się z rożnych materiałów. W takim otoczeniu jasna sofa harmonijnie skomponuje się z meblami z drewna i korka, które wraz z kwiatami doniczkowymi będą akcentować dążenie do życia w bliskości z naturą.

A kto preferuje bardziej wyraziste kolory może postawić na designerskie zestawienie intensywnej zieleni M441 oraz jasnego ciepłego odcienia J442 opartych na ekologicznej recepturze farb Tikkurila Optiva Nature. W takiej sypialni ważną rolę zagra pastelowa pościel, zaś dzięki oszczędnym dekoracjom w stylu retro wystrój nabierze finezji, zachowując swobodną prostotę stylu.

 

Więcej inspiracji na nawiązujące do natury aranżacje wnętrz znajduje się stronie https://tikkurila.pl/inspiracje

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim
Dom Ciepło od dachu
2024-07-25 | 08:30

Ciepło od dachu

Chociaż w sezonie letnim bardziej myślimy o chłodzeniu wnętrz, w perspektywie mamy kolejny sezon grzewczy. Przy systematycznych wzrostach cen energii i opału, będzie kosztowny dla
Dom Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera
2024-07-24 | 14:00

Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Bielsku-Białej bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 26-27 lipca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.