Worki Zielony Dom – funkcjonalność i ekologia w jednym
Obecnie w Polsce jesteśmy świadkami coraz silniejszego trendu prośrodowiskowego. Konsumenta nie satysfakcjonuje już tylko innowacyjny i funkcjonalny produkt. Zależy mu również na tym, aby był on zaprojektowany w trosce o naturę. Aż 45% respondentów zadeklarowało, że są gotowi zapłacić więcej za produkty ekologiczne[1] . Wspierając tę ważną tendencję, Jan Niezbędny wprowadza na rynek nowe worki, dzięki którym kupujący mogą przyczynić się do ratowania przyrody.
Worki Zielony Dom odpowiadają na wszystkie potrzeby rynkowe. Jak dowiodły badania, przy wyborze tej kategorii produktowej ekologiczność jest ważna dla 51% konsumentów. Innymi pożądanymi cechami są wytrzymałość, nadruk rozmiaru na folii worka, elastyczność i wygodny system zamykania.
Zgodnie z panującym na rynku nurtem ekologicznym folia worków Zielony Dom wykonana została w 100% z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Ponadto do produkcji wykorzystano specjalną technologię 3-warstwowej folii, która zapewnia redukcję ilości tworzywa sztucznego przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. W efekcie użytkownik otrzymuje wyjątkowo cienkie, a przy tym mocne i elastyczne worki na śmieci, a do obiegu dostaje się mniej plastiku. Następnie do produkcji nowych worków materiał odzyskuje się w procesie segregacji i w ten sposób koło się zamyka. Warto też podkreślić, że papier wykorzystany do produkcji etykiet i kartonów zbiorczych pochodzi z kontrolowanych źródeł, spełniających międzynarodowe standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej.
Kolejnym atutem nowych worków Jana Niezbędnego jest umieszczony na ich etykiecie system, który ułatwia otwieranie worków przy pomocy specjalnej tasiemki . Ponadto poszczególne sublinie otrzymały dwa systemy zamykania: EASY-PACK umożliwiający łatwe zawiązanie oraz przenoszenie wypełnionego worka oraz taśmę pozwalającą na pełne wykorzystanie jego pojemności oraz szczelne zamknięcie. Dodatkowo na folii widnieje nadruk z informacją o pojemności, dzięki któremu szybko poznamy wielkość używanego worka nawet po wyrzuceniu etykiety.
– Myślę, że bez fałszywej skromności możemy dziś stwierdzić, że marka Jan Niezbędny jest ambasadorem dbania o naszą planetę. Naszą ekologiczną misję realizujemy na dwa sposoby. Po pierwsze prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne, organizując wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska największą akcję sprzątania gór „Czyste Tatry” oraz „Czyste Beskidy”, a także angażując się w lokalne akcje sprzątania, takie jak Sprzątamy Polskę 2019, w której kluby piłkarskie porządkują cenne przyrodniczo miejsca. Drugim sposobem jest umożliwianie Polakom dbania o środowisko w ich własnych domach, przy codziennych czynnościach i wyborach. – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.
Worki Zielony Dom to szereg korzyści nie tylko dla konsumentów, ale również dla punktów sprzedażowych. Produkt można eksponować w kartonach display, co maksymalnie obniża koszty operacyjne oraz wykorzystanie miejsca na półce sklepowej. Promowanie produktów odpowiedzialnych ekologicznie i społecznie buduje wizerunek nowoczesnego sklepu, idącego z duchem czasu, o bogatym asortymencie. Ponadto nowość produktowa jest silnie wspierana przez producenta, a marka gwarantuje wysoką jakość, co z kolei zapewnia satysfakcję klientów i wreszcie – powtórne zakupy.
[1] *IPSOS dla Sarantis S.A., 2018 r.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.