Komunikaty PR

Worki Zielony Dom – funkcjonalność i ekologia w jednym

2020-02-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Jan ( 0.37 MB )

Obecnie w Polsce jesteśmy świadkami coraz silniejszego trendu prośrodowiskowego. Konsumenta nie satysfakcjonuje już tylko innowacyjny i funkcjonalny produkt. Zależy mu również na tym, aby był on zaprojektowany w trosce o naturę. Aż 45% respondentów zadeklarowało, że są gotowi zapłacić więcej za produkty ekologiczne[1] . Wspierając tę ważną tendencję, Jan Niezbędny wprowadza na rynek nowe worki, dzięki którym kupujący mogą przyczynić się do ratowania przyrody.

Worki Zielony Dom odpowiadają na wszystkie potrzeby rynkowe. Jak dowiodły badania, przy wyborze tej kategorii produktowej ekologiczność jest ważna dla 51% konsumentów. Innymi pożądanymi cechami są wytrzymałość, nadruk rozmiaru na folii worka, elastyczność i wygodny system zamykania.

Zgodnie z panującym na rynku nurtem ekologicznym folia worków Zielony Dom wykonana została w 100% z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Ponadto do produkcji wykorzystano specjalną technologię 3-warstwowej folii, która zapewnia redukcję ilości tworzywa sztucznego przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. W efekcie użytkownik otrzymuje wyjątkowo cienkie, a przy tym mocne i elastyczne worki na śmieci, a do obiegu dostaje się mniej plastiku. Następnie do produkcji nowych worków materiał odzyskuje się w procesie segregacji i w ten sposób koło się zamyka. Warto też podkreślić, że papier wykorzystany do produkcji etykiet i kartonów zbiorczych pochodzi z kontrolowanych źródeł, spełniających międzynarodowe standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej.

Kolejnym atutem nowych worków Jana Niezbędnego jest umieszczony na ich etykiecie system, który ułatwia otwieranie worków przy pomocy specjalnej tasiemki . Ponadto poszczególne sublinie otrzymały dwa systemy zamykania: EASY-PACK umożliwiający łatwe zawiązanie oraz przenoszenie wypełnionego worka oraz taśmę pozwalającą na pełne wykorzystanie jego pojemności oraz szczelne zamknięcie. Dodatkowo na folii widnieje nadruk z informacją o pojemności, dzięki któremu szybko poznamy wielkość używanego worka nawet po wyrzuceniu etykiety.

– Myślę, że bez fałszywej skromności możemy dziś stwierdzić, że marka Jan Niezbędny jest ambasadorem dbania o naszą planetę. Naszą ekologiczną misję realizujemy na dwa sposoby. Po pierwsze prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne, organizując wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska największą akcję sprzątania gór „Czyste Tatry” oraz „Czyste Beskidy”, a także angażując się w lokalne akcje sprzątania, takie jak Sprzątamy Polskę 2019, w której kluby piłkarskie porządkują cenne przyrodniczo miejsca. Drugim sposobem jest umożliwianie Polakom dbania o środowisko w ich własnych domach, przy codziennych czynnościach i wyborach. – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.


Worki Zielony Dom to szereg korzyści nie tylko dla konsumentów, ale również dla punktów sprzedażowych. Produkt można eksponować w kartonach display, co maksymalnie obniża koszty operacyjne oraz wykorzystanie miejsca na półce sklepowej. Promowanie produktów odpowiedzialnych ekologicznie i społecznie buduje wizerunek nowoczesnego sklepu, idącego z duchem czasu, o bogatym asortymencie. Ponadto nowość produktowa jest silnie wspierana przez producenta, a marka gwarantuje wysoką jakość, co z kolei zapewnia satysfakcję klientów i wreszcie – powtórne zakupy.

 


[1]   *IPSOS dla Sarantis S.A., 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Zadbana nawierzchnia dekoruje przestrzeń wokół domu Biuro prasowe
2024-05-16 | 13:00

Zadbana nawierzchnia dekoruje przestrzeń wokół domu

Podjazdy, patia czy wykonane z kostek brukowych ścieżki to nieodłączny element przydomowego krajobrazu. Pełnią nie tylko ważne funkcje użytkowe, ale też dekoracyjne. Dlatego ważne jest
Dom Potrójny must have 2024 dla Bizzarto
2024-05-15 | 10:00

Potrójny must have 2024 dla Bizzarto

Wspaniałe wieści! Rada Ekspertów Łódź Design Festival przyznała prestiżowy znak jakości must have aż trzem nowościom w ofercie Bizzarto. Znakomite meble, których
Dom Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano
2024-05-14 | 15:00

Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano

Stoisko Paged jest już stałym elementem targowej mapy Salone del Mobile w Mediolanie. W tym roku marka zaprezentowała się po raz 42. Tym razem - poza nawiązaniem do klasycznych thonetowskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.