Wszyscy mówią KOCHAM CIĘ!
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Teraz nastawmy się raczej na romantyczny wieczór we dwoje, niespieszne celebrowanie, czułe słówka, blask świec i seksowny saksofon w tle. Marka Krosno Glass na Walentynki 2021 przygotowała niespodziankę, która sprawi, że intymne chwile w zaciszu domowym będą miały właściwą oprawę.
Miłość wyznaje się na różne sposoby. Spojrzeniem, gestem, szeptem lub serenadą wyśpiewaną pod oknem. Można ukochanej osobie wręczyć również bukiet róż lub czekoladki. Polska marka Krosno Glass przewidziała jednak upominek dużo oryginalniejszy, który przypominać będzie o gorącym uczuciu i cudownym walentynkowym wieczorze przez cały rok. By wyznawać miłość nie tylko werbalnie i nie jedynie 14. lutego.
W imię miłości
W ramach kolekcji DECO, Krosno Glass przygotowało okolicznościowe wzory walentynkowe. A jak Walentynki, to oczywiście wszechobecny motyw serca! Kolorystyka? Wiadomo – róż, złoto oraz srebro. To co dziewczęta lubią najbardziej. W ofercie polskiego producenta szkła znajdziemy dwa nowe miłosne wzory. Harmonijnie zwężające się ku górze szklanki z nieskazitelnego, najwyższej jakości szkła mają dość dużą pojemności 500 mililitrów i noszą nazwy zapowiadające walentynkowe obchody: Just Love i Serce. Model Just Love to połączenie zabawnej, jakby pisanej odręcznie typografii z motywem serca w złocie i różu. Wokół napisu niczym konfetti wirują dodające wdzięku kropeczki. Natomiast szklankę Serce zdobią złote i srebrne serduszka, które układają się w większe wzory. Motywy ozdobne szklanek wykonane zostały z bezpiecznych dla środowiska i użytkownika farb organicznych. Wzornictwo dwóch modeli zostało pomyślane tak, by z powodzeniem stanowić uroczy upominek dla niej i dla niego.
Wieczna miłość
Walentynkowe propozycje od Krosno Glass to może być początek naszej kolekcji szklanek. Miłosne wyznania na szkle możemy powtarzać przy każdej kolejnej okazji: na dzień kobiet, imieniny, urodziny, rocznicę ślubu. Albo też bez szczególnej okazji. Wtedy, gdy chcemy po prostu ukochanej osobie powiedzieć "Dobrze, że jesteś, kocham cię" i w pięknym naczyniu podać jej do łóżka świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy lub podczas letniego wieczoru na tarasie przynieść szklaneczkę białego wina z lodem lub hiszpańskiej sangrii.
Więcej informacji na temat kolekcji Deco i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.