Wygodnie kupuj w delio i wygraj Thermomix
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Supermarket online delio startuje z loterią, która ma szansę rozszerzyć grono nowych klientów. Do wygrania są bowiem m.in. trzy urządzenia Thermomix TM6, których losowanie odbędzie się 15 lutego 2023 r. Organizatorem loterii jest JET Sp. z o.o. Każdy zakup to większa szansa na wygraną wielofunkcyjnego urządzenia kuchennego, a także na nagrodę drugiego stopnia, którą są kupony rabatowe na kolejne zakupy w supermarkecie online delio. Tych jest aż 120 i będą losowane co tydzień, począwszy od 25 stycznia 2023 r. Użytkownicy mają czas na rejestrację w loterii do 12 lutego 2023 r.
W najnowszej loterii prowadzonej w ramach supermarketu online delio na klientów czekają trzy urządzenia Thermomix TM6. Jest to najnowsza wersja sprzętu, który pokochały setki tysięcy osób w Polsce. Połączenie zakupów w delio i gotowania za pomocą wielofunkcyjnego urządzenia to zachęta, by zarówno wygodnie kupować, jak i gotować. To przede wszystkim oszczędność czasu, ale także doskonała okazja do zmiany nawyków. Zarówno tych związanych z planowaniem codziennych zakupów, jak i z przygotowywaniem posiłków.
Jak wygrać Thermomix w loterii delio?
Jak wygrać Thermomix? Nic prostszego! Należy przede wszystkim zrobić zakupy do domu w delio. Przecież lodówka nie wypełni się sama. Użytkownik zyskuje przy tym szansę na zdobycie wielofunkcyjnego urządzenia kuchennego i kodów na dalsze zakupy. W tym celu należy wejść na stronę internetową delio i zrobić zakupy za minimum 80 zł. W następnej kolejności wystarczy zarejestrować swoje zakupy na loteriadelio.pl. Warto pamiętać, że im więcej zarejestrowanych zakupów, tym większe szanse na główną nagrodę! Dodatkowo kupujący zyskuje więcej możliwości na zdobycie kuponu rabatowego o wysokości 100 zł (przy zakupach za minimum 120 zł). Losowania kuponów będą odbywały się co tydzień, aż do finału całej akcji, który będzie miał miejsce 15 lutego 2023 r. delio rozda w sumie aż 120 kuponów.
delio – Twój asystent w codziennych obowiązkach
delio jest dostępne w Polsce od marca minionego roku. W tym czasie supermarket online najpierw otworzył się na mieszkańców Warszawy, a następnie Konstancina oraz Piaseczna. Jako kolejni z usług internetowego sklepu zaczęli korzystać mieszkańcy Krakowa i Gdańska. Wyróżnikiem usługi jest szybka dostawa, bowiem kurier z zamówionymi produktami może przyjechać już tego samego dnia o wybranej przez klienta godzinie. Ponadto dzięki modelowi dostaw na rano delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.