Wysmakowana elegancja w stylu Luxurious z Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Luksusowe wnętrza urzekają przepychem, elegancją i mnogością rozwiązań, w gustowny sposób łącząc głębokie kolory z nieoczywistymi detalami. Inspirowane wystawnymi salonami odcienie z nowej palety Tikkurila Feel the Color pozwolą wyeksponować wyjątkowy charakter przestrzeni we własnym, niepowtarzalnym stylu Luxurious.
Luksus to termin, którego definicja zmienia się w zależności od osobistych potrzeb i oczekiwań. Wnętrza utrzymywane w tym stylu sprzyjają uwolnieniu artystycznej wrażliwości i śmiałości, wprowadzając do naszej codzienności odrobinę finezji i smaku. Siedem szlachetnych i przywodzących na myśl drogocenną biżuterię kolorów marki Tikkurila pomoże w stworzeniu aranżacji, które zaintrygują bogactwem zestawień, form i barw.
Jeśli chcemy wykreować intymną atmosferę z nutą ekstrawagancji, dobrym pomysłem będzie zastosowanie ciemniejszego koloru ścian. Matowy odcień L429 z palety Tikkurila Feel the Color sprawi, że poczujemy się jak w prywatnej garderobie znanego projektanta mody. Połączenie głębokiej granatowej tonacji z jasnym fotelem w duchu retro w wysmakowany sposób podkreśli niebanalny charakter pomieszczenia. Zestawienie inspirowanych dawnym stylem dodatków z minimalistycznym sekretarzykiem zaskoczy zaś gustowną oryginalnością.
Wystrój w wersji Luxurious umożliwia kreatywną zabawę kontrastem. Jasny odcień H495 doda jadalni elegancji, a aranżacyjny sukces zapewnią elementy w wyrazistych kolorach. Nowoczesny, prosty w formie stół zestawiony z krzesłami reprezentującymi różne style będzie ciekawą designerską przeciwwagą dla wzorzystego dywanu i złotego żyrandola w stylistyce lat 20. Jasny kolor ścian stanowić będzie też idealne tło dla nietypowej i ciekawej w formie roślinności.
Więcej inspiracji na aranżacje w stylu Luxurious z marką Tikkurila można znaleźć pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Luxurious.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.