Komunikaty PR

Wysmakowana elegancja w stylu Luxurious z Tikkurila

2020-05-07  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Luksusowe wnętrza urzekają przepychem, elegancją i mnogością rozwiązań, w gustowny sposób łącząc głębokie kolory z nieoczywistymi detalami. Inspirowane wystawnymi salonami odcienie z nowej palety Tikkurila Feel the Color pozwolą wyeksponować wyjątkowy charakter przestrzeni we własnym, niepowtarzalnym stylu Luxurious.

 

Luksus to termin, którego definicja zmienia się w zależności od osobistych potrzeb i oczekiwań. Wnętrza utrzymywane w tym stylu sprzyjają uwolnieniu artystycznej wrażliwości i śmiałości, wprowadzając do naszej codzienności odrobinę finezji i smaku. Siedem szlachetnych i przywodzących na myśl drogocenną biżuterię kolorów marki Tikkurila pomoże w stworzeniu aranżacji, które zaintrygują bogactwem zestawień, form i barw.

 

Jeśli chcemy wykreować intymną atmosferę z nutą ekstrawagancji, dobrym pomysłem będzie zastosowanie ciemniejszego koloru ścian. Matowy odcień L429 z palety Tikkurila Feel the Color sprawi, że poczujemy się jak w prywatnej garderobie znanego projektanta mody. Połączenie głębokiej granatowej tonacji z jasnym fotelem w duchu retro w wysmakowany sposób podkreśli niebanalny charakter pomieszczenia. Zestawienie inspirowanych dawnym stylem dodatków z minimalistycznym sekretarzykiem zaskoczy zaś gustowną oryginalnością.

 

Wystrój w wersji Luxurious umożliwia kreatywną zabawę kontrastem. Jasny odcień H495 doda jadalni elegancji, a aranżacyjny sukces zapewnią elementy w wyrazistych kolorach. Nowoczesny, prosty w formie stół zestawiony z krzesłami reprezentującymi różne style będzie ciekawą designerską przeciwwagą dla wzorzystego dywanu i złotego żyrandola w stylistyce lat 20. Jasny kolor ścian stanowić będzie też idealne tło dla nietypowej i ciekawej w formie roślinności.

 

Więcej inspiracji na aranżacje w stylu Luxurious z marką Tikkurila można znaleźć pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Luxurious.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.