Komunikaty PR

ZA NAMI II EDYCJA KONFERENCJI I TARGÓW #JESTEM FACHOWCEM POLBRUK 2023

2023-03-27  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

W konferencji i targach wzięło udział 350 osób. W programie znajdowało się wiele ciekawych wykładów i prezentacji oraz quizy i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Tematem przewodnim konferencji była idea budowy bardziej przyjaznej dla mieszkańców i środowiska przestrzeni bazującej na materiałach budowlanych o odpowiedniej jakości i parametrach. Obecni usłyszeli o aktualnych trendach w projektowaniu i nowych produktach marki Polbruk. Opowiadał o tym Wojciech Średniawa – Główny Projektant Polbruk S.A. Ważnym zagadnieniem była wodoprzepuszczalność powierzchni z kostki brukowej. Temat ten został zaprezentowany przez Marka Pałasza - Dyrektora ds. Innowacji Technicznych Polbruk S.A. oraz Przemysława Durleja - Pełnomocnika Prezesa ds. wdrażania produktów VAP Bosta-Beton. Podczas konferencji zaprezentowały się firmy należące do Grupy CRH - kluczowego dystrybutora materiałów budowlanych na świecie: Cement Ożarów, Bosta-Beton i Trzuskawica. Gośćmi specjalnymi konferencji w Katowicach były P. Izabela Szarmach i P. Olga Piórkowska, projektantki i prowadzące program TV „Wymarzone Ogrody” HGTV Polska, które od lat zajmują się aranżacją przestrzeni i projektowaniem ogrodów.

 

Najważniejszym punktem spotkania branżowego w Katowicach był prestiżowy konkurs o Puchar Jestem Fachowcem Polbruk 2023. W konkursie startowało 10 brukarskich drużyn, które podjęły się zadania zbudowania aranżacji według zadanego projektu w 1,5 godz. Konkursowi towarzyszyły ogromne emocje.

 

Podczas targów liderzy rynku kostki brukowej zaprezentowali nowości w branży, które warto poznać przed rozpoczęciem wiosennego sezonu 2023. Gospodarz wydarzenia - firma Polbruk przygotowała ogród pokazowy, stanowiska R&D oraz projektowe. W gronie wystawców znalazły się firmy: Catchshift - producent podnośników próżniowych, Sicol - producent chemii budowlanej oraz specjalistycznych spoiw ogniotrwałych i chemoodpornych dla budownictwa, Mascot - producent odzieży roboczej i obuwia ochronnego, Mimal - producent lekkich maszyn budowlanych i narzędzi brukarskich, Kostrabau - dystrybutor tarcz diamentowych i odzieży ochronnej, Probst  - producent narzędzi, wyposażenia i maszyn budowlanych, a także lider technologii odwadniania w Polsce - firma Aco. Swoje stanowiska miały też spółki z Grupy CRH: Trzuskawica - lider w wydobyciu kamienia wapiennego i w produkcji wapna w Polsce, Cement Ożarów - producent cementu i produktów specjalnych oraz Bosta-Beton - producent betonu towarowego.

***

Targi #Jestem Fachowcem Polbruk adresowane są do specjalistów, fachowców, brukarzy oraz firm profesjonalnie trudniących się brukarstwem, a także producentów oraz dystrybutorów produktów komplementarnych dla kostki brukowej. Znaczną część odbiorców stanowią również firmy świadczące usługi wspierające biznes brukarski.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Polbruk S.A. – to jeden z liderów w produkcji kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce. Stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.