Zabawa kolorami we wnętrzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wiosna to czas odradzania się przyrody, rozkwitania i przemian. To także czas kiedy najchętniej podejmujemy się projektów związanych ze zmianą aranżacji i wystroju. Większości z nas wiosna kojarzy się z powrotem barw po długiej zimie. Coraz chętniej są one wykorzystywane także we wnętrzach. Projektanci marki Villeroy & Boch proponują w tym sezonie zaskakujące połączenia kolorów ziemi z intensywnymi wiosennymi akcentami, które mogą być jednym z najgorętszych trendów nadchodzących miesięcy.
Zabawa kolorem to najprostszy sposób na ożywienie wnętrza. Nie każdy jednak chce od razu decydować się na fluorescencyjny pomarańcz czy intensywną zieleń. W takiej sytuacji warto zdać się na bardziej stonowane barwy ziemi lub zacząć od wprowadzenia do mieszkania drobnych akcentów kolorystycznych. Doskonale sprawdzi się tu niewielka doniczka, kilka poduszek lub pięć małych płytek na podłodze w łazience. Dzięki temu będziemy mieli szansę sprawdzić, czy dobrze czujemy się w otoczeniu barw innych niż biel i szarości.
Klasyka w nowej odsłonie – kolekcja Metro Flair
Kolekcja Metro Flair Villeroy & Boch inspirowana jest stacjami paryskiego metra, wybudowanymi na początku XX wieku. Lśniące, białe płytki miały odbijać słabe światło elektrycznych lamp i rozjaśnić ciemne przestrzenie. Projektanci Villeroy & Boch poszli o krok dalej, proponując aż osiem wariantów kolorystycznych w trzech różnych rozmiarach – 10 x 10 cm, 10 x 20 cm oraz 20 x 20 cm. Pozwala to na stworzenie na ścianie klasycznego wzoru przypominającego ułożenie cegieł, ciekawej mozaiki z wykorzystaniem wszystkich trzech rozmiarów, a także wiele innych oryginalnych rozwiązań. Decydując się na elegancką jasną zieleń czy stonowaną brunatną czerwień, łatwo ożywimy każde monochromatyczne wnętrze lub dodamy kolejny ciekawy element do mniej minimalistycznej przestrzeni. Płytki w odcieniach bieli, szarości i czerni będą stanowiły natomiast doskonałe tło dla bardziej awangardowych elementów wystroju i krzykliwych barw. Kolekcja Metro Flair to rozwiązanie zarówno do prostych, uporządkowanych wnętrz, jak i tych bardziej eklektycznych oraz niekonwencjonalnych.
Jeden kolor to za mało
Kolekcja Creative System 4.0 składa się z płytek podstawowych w aż dwudziestu pięciu wariantach kolorystycznych oraz płytek dekoracyjnych w pięciu kolorach. Takie rozwiązanie pozwala na niezliczoną ilość kombinacji, które ożywią każde wnętrze. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, by dać się ponieść wyobraźni. Green Tea, Frozen Lake lub Earth of Egypt – to tylko niektóre z dostępnych odcieni dostarczających nam inspiracji do kolejnych zmian w domowej przestrzeni. To pewne – kolorowa mozaika na ścianie doda charakteru nawet najprostszemu wnętrzu – czy to w zakątkach naszego mieszkania, czy w miejscach publicznych, takich jak hotele, restauracje lub kluby fitness. Nawet drobny kolorystyczny, „wiosenny” akcent w postaci fragmentu posadzki czy niewielkiej części ściany w kuchni, może znacznie zmienić klimat wnętrza.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.