Zagłosuj w półfinale konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou
dfusion
Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
7 lipca br. wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, którego celem jest wyłonienie autorów najbardziej kreatywnych projektów panelu frontowego lodówki Bespoke. Do półfinału konkursu zakwalifikowało się 50 prac, w tym aż 10 z Polski. O tym, które z nich przejdą do rozgrywki finałowej zadecydują internauci.
Bespoke to nowa linia lodówek Samsung, które wyróżniają się niespotykanymi dotąd możliwościami w zakresie personalizacji. Lodówki wyposażone zostały w wymienne panele zewnętrzne, dostępne w takich opcjach wykończeniowych jak szkło satynowe, czyste szkło lub metal, a także w wielu atrakcyjnych kolorach, m.in. czerń, błękit, lawenda i beż, dzięki czemu gwarantują perfekcyjne dopasowanie do wnętrza w każdym stylu.
Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou wystartował 7 lipca br. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby wspomniane panele zewnętrzne lodówki Bespoke potraktować jako przestrzeń do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wyzwanie Samsung podjęło 1768 uczestników, w tym 323 z Polski. Spośród nadesłanych prac jury wybrało 50, które zostały zakwalifikowane do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke w piątek 13 sierpnia, a do kolejnej tury przejdzie 15 prac, które do północy 22 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów („polubień”). W finale konkursu 3 najbardziej wyjątkowe projekty otrzymają szansę na realizację.
Zwycięzcy konkursu Samsung zostaną wyłonieni podczas obrad jury, a ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na profilu @Samsung_bespoke.
Autorzy najlepszych projektów zostaną uhonorowani wyjątkowymi nagrodami finansowymi oraz rzeczowymi:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Jury konkursu
Prace ocenia jury, któremu przewodzą Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W składzie jury znaleźli się także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper*, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.
Potrójny must have 2024 dla Bizzarto
Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano
Aranżacyjne sposoby na stylowy odpoczynek pod chmurką
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Zdrowie
Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać
Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.