Komunikaty PR

Zakątek Cybisa by Profbud – biuro sprzedaży na Ursynowie już otwarte

2020-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Zakątek ( 6.39 MB )

Dnia 24 września b.r., na warszawskim Ursynowie odbyło się oficjalne otwarcie biura sprzedaży inwestycji Zakątek Cybisa by Profbud. Wydarzeniu towarzyszyły liczne atrakcje oraz promocje dla nabywców. W budynku powstanie blisko 300 mieszkań, a termin zakończenia budowy przewidziany jest na I kwartał 2022 roku.

Niegdyś sypialnia Warszawy, dziś atrakcyjna dzielnica do mieszkania zarówno dla studentów, jak i rodzin z dziećmi. Ursynów ceniony jest przez wszystkich m.in. za prestiż, bogatą ofertę kulturalną, sportową i edukacyjną, a także obecność zieleni i bliskość Lasu Kabackiego. Według „Rankingu Dzielnic Otodom” w 2020 roku Ursynów znalazł się na drugim miejscu, tuż za Wilanowem, jeśli chodzi o wysokie poczucie bezpieczeństwa mieszkańców dzielnicy oraz przestrzeń najczęściej polecaną do życia[1]. W tej części stolicy od wielu lat prowadzone są również liczne modernizacje. Rozbudowy dotyczą jednak nie tylko infrastruktury drogowej, np. budowy Południowej Obwodnicy Warszawy, czy ośrodków kulturalnych, m.in. ursynowskiego Centrum Kultury. Dzielnica stawia również na rozwój przestrzeni mieszkaniowej, czego dowodem jest budowa inwestycji Zakątek Cybisa by Profbud. Osiedle powstaje w pobliżu ulicy Cybisa i harmonijnie wpisuje się w istniejącą tkankę miejską.

Budynek składać się będzie z 297 mieszkań z kawalerkami oraz lokalami 2-, 3- i 4- pokojowymi o zróżnicowanych metrażach od 31 do 127 m2. Projekt architektoniczny zakłada otwartą, nieogrodzoną przestrzeń, jednak poczucie bezpieczeństwa zapewnią system monitoringu oraz kontrola dostępu do mieszkań i klatek schodowych. W centralnym punkcie osiedla znajdzie się natomiast zielony, wewnętrzny dziedziniec z kwitnącymi nasadzeniami, elementami małej infrastruktury oraz kreatywnym placem zabaw dla najmłodszych. – W firmie Profbud doskonale wiemy, jak ważna jest decyzja o wyborze nowego mieszkania. Decyzja podejmowana jest na lata, a często nawet na całe życie. Wierzymy, że poczucie bezpieczeństwa, jakość wykonania i gwarancja realizacji inwestycji to fundament przyszłego zadowolenia naszych Klientów. Z tego względu kontynuowana przez nas inwestycja na Ursynowie ma być połączeniem najwyższej jakości materiałów, nowoczesnej architektury i doskonale skomunikowanej lokalizacji. Określenie „by Profbud”, to również gwarancja jaką dajemy naszym Klientom – gwarancja nowej, bezpiecznej przyszłości – tłumaczy Mariusz Delura, Lider Biura Sprzedaży Zakątu Cybisa firmy Profbud.

24 września br. odbyło się oficjalne otwarcie biura sprzedaży inwestycji, mieszczącego się przy ul. Dunikowskiego 6 w Warszawie. Wydarzeniu towarzyszyły liczne atrakcje, a Klienci mogli liczyć na specjalne rabaty cenowe, słodki poczęstunek oraz drobne upominki od firmy Profbud. – Inwestycja Zakątek Cybisa od momentu rozpoczęcia sprzedaży cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. W chwili obecnej mamy dostępnych 53% wolnych lokali. Otrzymujemy również mnóstwo zapytań dotyczących samego osiedla. Specjalne promocje z okazji otwarcia biura sprzedaży potrwają do 01.10.20 r., dlatego zachęcamy wszystkich do odwiedzin i zapoznania się z aktualną ofertą – dodaje Mariusz Delura.

Inwestycja mieści się nieopodal metra Stokłosy oraz osiedla Jary. Wokół inwestycji znajdują się także przystanek autobusowy, liczne markety i dyskonty oraz większe galerie handlowe m.in. Galeria KEN. Ursynów słynie również z bogatej oferty edukacyjnej dla najmłodszych. W najbliższym sąsiedztwie  mieszczą się dwie szkoły podstawowe i przedszkola, zarówno publiczne i niepubliczne. Przyszli mieszkańcy mogą także liczyć na bliskość przychodni, ośrodków kulturalnych i sportowych – w dzielnicy funkcjonują cztery baseny, kilka klubów fitness, korty tenisowe, nowoczesne wielofunkcyjne boiska, kina oraz szereg instytucji kulturalnych.

Termin realizacji inwestycji przewidziany jest na I kwartał 2022 roku.


[1] https://www.otodom.pl/wiadomosci/ranking-dzielnic/ranking-dzielnic-warszawy-id7028.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.