Zanurz się w prawdziwe duńskie hygge. Marka BoConcept na Warsaw Home & Contract
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warsaw Home & Contract to międzynarodowe biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Miłośnicy pięknych przestrzeni, mebli i designerskich dodatków, którzy w dniach 27-30 października odwiedzą wydarzenie, znajdą tam nie tylko wiele inspiracji, ale również będą mogli zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge od marki BoConcept.
Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze kojarzy się z nowoczesnym, skandynawskim designem w najlepszym wydaniu. Jak co roku BoConcept przygotuje ekspozycję, prezentującą szeroki asortyment produktów ze swojego portfolio. Odwiedzający zobaczą zarówno meble, jak i dodatki do salonu, sypialni, przedpokoju, jadalni i domowego biura. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty pochodzące z najnowszej kolekcji 2021. Poza ikonicznym fotelem Imola, goście targów będą mogli sprawdzić między innymi najnowsze linie sof: Bergamo i Modena, a także bestsellerowe regały i stoły, w tym zupełnie nowe modele - Kingston i Fiorentina.
Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Duńska firma projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę współczesnych designerskich mebli, dodatków i lamp. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta zawsze pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się w potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć wymarzony dom.
Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i przestrzeń BoConcept na Warsaw Home & Contract zostanie zorganizowana tak, aby odzwierciedlała filozofię wpisaną w DNA marki.Minimalistyczne dodatki, przyjemne w dotyku materiały – to wszystko sprawi, że goście poczują przytulną, pełną relaksu, domową atmosferę. Będzie można zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge!
Odwiedzając stoisko BoConcept, każdy będzie miał okazję zainspirować się najnowszymi trendami w dziedzinie skandynawskiego stylu i wzornictwa. Warto zaznaczyć, że wszystkie meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założoną koncepcję. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, ceramika i stal – marka fenomenalnie łączy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od duńskich i międzynarodowych projektantów, co nadaje wnętrzom osobisty wyraz. Od lat marka współpracuje ze światowej klasydesignerami, aby upowszechniać historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Jak co roku, oprócz bogatej kolekcji mebli i dodatków, zaprezentowane zostaną najnowsze serie telewizorów firmy Samsung, która od lat współpracuje z BoConcept na polskim rynku. Lifestyle'owe linie The Frame i The Sero doskonale podkreślają współczesne podejście do projektowania i wyposażenia domowych wnętrz.
Zachęcamy, by osobiście zanurzyć się w świat BoConcept na Warsaw Home & Contract 2021.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.