Zanurz się w prawdziwe duńskie hygge. Marka BoConcept na Warsaw Home & Contract
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warsaw Home & Contract to międzynarodowe biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Miłośnicy pięknych przestrzeni, mebli i designerskich dodatków, którzy w dniach 27-30 października odwiedzą wydarzenie, znajdą tam nie tylko wiele inspiracji, ale również będą mogli zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge od marki BoConcept.
Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze kojarzy się z nowoczesnym, skandynawskim designem w najlepszym wydaniu. Jak co roku BoConcept przygotuje ekspozycję, prezentującą szeroki asortyment produktów ze swojego portfolio. Odwiedzający zobaczą zarówno meble, jak i dodatki do salonu, sypialni, przedpokoju, jadalni i domowego biura. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty pochodzące z najnowszej kolekcji 2021. Poza ikonicznym fotelem Imola, goście targów będą mogli sprawdzić między innymi najnowsze linie sof: Bergamo i Modena, a także bestsellerowe regały i stoły, w tym zupełnie nowe modele - Kingston i Fiorentina.
Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Duńska firma projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę współczesnych designerskich mebli, dodatków i lamp. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta zawsze pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się w potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć wymarzony dom.
Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i przestrzeń BoConcept na Warsaw Home & Contract zostanie zorganizowana tak, aby odzwierciedlała filozofię wpisaną w DNA marki.Minimalistyczne dodatki, przyjemne w dotyku materiały – to wszystko sprawi, że goście poczują przytulną, pełną relaksu, domową atmosferę. Będzie można zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge!
Odwiedzając stoisko BoConcept, każdy będzie miał okazję zainspirować się najnowszymi trendami w dziedzinie skandynawskiego stylu i wzornictwa. Warto zaznaczyć, że wszystkie meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założoną koncepcję. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, ceramika i stal – marka fenomenalnie łączy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od duńskich i międzynarodowych projektantów, co nadaje wnętrzom osobisty wyraz. Od lat marka współpracuje ze światowej klasydesignerami, aby upowszechniać historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Jak co roku, oprócz bogatej kolekcji mebli i dodatków, zaprezentowane zostaną najnowsze serie telewizorów firmy Samsung, która od lat współpracuje z BoConcept na polskim rynku. Lifestyle'owe linie The Frame i The Sero doskonale podkreślają współczesne podejście do projektowania i wyposażenia domowych wnętrz.
Zachęcamy, by osobiście zanurzyć się w świat BoConcept na Warsaw Home & Contract 2021.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
"Dizajn na fali". Cykl spotkań w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni
Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.