Komunikaty PR

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

2024-04-15  |  12:40
Biuro prasowe

Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany klimatem słonecznej Italii wprowadza nową, limitowaną linię zapachową produktów do sprzątania Ciao Italia, której współtwórczynią jest Urszula Chincz, znana jako Ula Pedantula. 


Nie od dzisiaj wiadomo, że Italia skradła serca Polaków i jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej wybieranym kierunkiem podczas wakacyjnych podróży. Tylko w 2022 roku Italia była wiodącym miejscem turystycznych wyjazdów zagranicznych wśród mieszkańców naszego kraju, który przynajmniej raz odwiedziło 17% wyjeżdżających . 


Dzięki marce SIDOLUX klimat słonecznej Italii można poczuć nie tylko w trakcie podróży, ale również podczas codziennych obowiązków we własnych czterech kątach. Nowa linia zapachów Ciao Italia to produkty inspirowane podróżami, które przeniosą nas myślami na słoneczny i uwielbiany przez Polaków Półwysep Apeniński. 


- Od teraz odkrywanie magii włoskich krajobrazów i zmysłowych aromatów jest niezwykle proste! Wspólnie z Ulą Pedantulą, ambasadorką marki SIDOLUX stworzyliśmy  wyjątkową, limitowaną kolekcję produktów do sprzątania Ciao Italia, inspirowaną włoskim klimatem, naturą i roślinnością. Ula Chincz, jest nie tylko ekspertką od porządków, ale również miłośniczką i znawczynią tematyki włoskiej, a od niedawna również mieszka w tym pięknym
kraju, którego uroki odkrywa właśnie dla nas.
– mówi Marta Całus, Trade & Marketing
Manager Sidolux. 
                     
Poczuj zapach słonecznej Italii w swoim domu


CIAO ITALIA to seria składająca się płynów uniwersalnych, płynów do mycia szyb i luster oraz produktów do pielęgnacji podłóg drewnianych i paneli o wyjątkowych aromatach inspirowanych podróżą do słonecznych Włoch. W portfolio serii znajdziemy zapachy takie jak: Jaśmin Toskanii, Kwiaty Ligurii, Lazurowe Capri oraz Pomarańcze Sycylii. Każdy z nich reprezentuje poszczególną część Włoch, sprawiając, że jej wyjątkowy aromat możemy poczuć również w domowym wnętrzu. Produkty CIAO ITALIA to linia charakteryzująca się ponad 90% składnikami naturalnymi, w tym olejkami zapachowymi oraz sprawdzoną recepturą gwarantującą 100% czystości. Sprzedaż limitowanej kolekcji rozpocznie się w sklepach sieci Lidl, następnie w Aldi i Kauflandzie oraz w sklepie internetowym www.sklep-sidolux.pl. Wprowadzeniu nowej limitowanej serii CIAO ITALIA towarzyszyć będzie materiał wideo autorstwa ambasadorki marki Sidolux i współtwórczyni linii CIAO ITALIA, Uli Pedantuli. W swoim filmie Ula opowie o zapachach słonecznych Włoch, które stały się inspiracją dla tworzenia nowej, limitowanej kolekcji marki SIDOLUX –„CIAO ITALIA”. Premiera specjalnego filmu na kanale Ula Pedantula na YouTube już 15 kwietnia.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.