Zaplanuj łazienkę na lata z SANPLAST SA i ciesz się komfortem przez cały czas
Badania pokazują, że przeciętna osoba w łazience spędza przez całe swoje życie średnio półtora roku! Wyniki są jednoznaczne – łazienki stały się naszym azylem. Dlatego tak istotne jest, aby to pomieszczenie było praktyczne, niezawodne oraz ponadczasowe. W łazience istotne jest, aby zaprojektować ją tak, by zapewnić nam wygodę i komfort podczas pielęgnacji i higieny każdego dnia.
Podczas wybierania wyposażenia łazienki decydujemy się często na gotowe rozwiązania proponowane przez producenta. W ten sposób oszczędzamy czas, mając pewność finalnego efektu naszej nowej łazienki. Pełne realizacje indywidualnych potrzeb zapewnia SANPLAST, wiodący producent wanien, brodzików i kabin prysznicowych. Dzięki polskiemu rodowodowi, decydując się na jego produkty, możemy być spokojni o ewentualną opiekę gwarancyjną jak i po gwarancji oraz dostępność konkretnych części na wymianę.
„Każdy Klient jest inny. Ma różne potrzeby. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego też nasz asortyment to wiele rozwiązań, praktycznie do każdej łazienki. I nie ma tu znaczenia czy jesteśmy posiadaczami dużych przestrzeni kąpielowych, czy może tych mniejszych, ani w jakim stylu są one zaprojektowane. Coraz częściej zauważamy, ze Klienci poszukują gotowych rozwiązań. Często borykają się oni bowiem z problemem odpowiedniego dobrania do siebie poszczególnych elementów składowych łazienki. Dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się np. kompletne kabiny prysznicowe serii Basic Complete czy Classic II.” – podkreśla Robert Rachowski – Product Manager SANPLAST SA.
Ważne, aby przy urządzaniu łazienki mieć na uwadze, nie tylko nowoczesny design, który będzie cieszył oko jeszcze przez długie lata, ale także najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Nasze wymagania co do łazienki mogą ewoluować na przestrzeni lat, dlatego istotne jest stworzenie takiej przestrzeni, która do momentu podjęcia decyzji o ewentualnych zmianach, będzie odpowiedzią na bieżące potrzeby.
Dzięki fachowej wiedzy i doświadczeniu jakie posiada SANPLAST, stworzenie wymarzonej łazienki nigdy nie było prostsze. To przedsięwzięcie nie wymaga wcale wysokich kosztów
i nerwów.
„Produkty SANPLAST to rozwiązania na każdą kieszeń. Od rozwiązań ekonomicznych, aż do produktów z segmentów wyższych. Każdy znajdzie produkt na miarę swoich możliwości – także tych finansowych.”– dodaje Robert Rachowski.
W punkt – system odwodnienia TECEdrainpoint S
Tajemnicze i nieokiełznane. Takie są „Zjawy” Anny Halarewicz
Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.