Zaplanuj łazienkę na lata z SANPLAST SA i ciesz się komfortem przez cały czas

Badania pokazują, że przeciętna osoba w łazience spędza przez całe swoje życie średnio półtora roku! Wyniki są jednoznaczne – łazienki stały się naszym azylem. Dlatego tak istotne jest, aby to pomieszczenie było praktyczne, niezawodne oraz ponadczasowe. W łazience istotne jest, aby zaprojektować ją tak, by zapewnić nam wygodę i komfort podczas pielęgnacji i higieny każdego dnia.
Podczas wybierania wyposażenia łazienki decydujemy się często na gotowe rozwiązania proponowane przez producenta. W ten sposób oszczędzamy czas, mając pewność finalnego efektu naszej nowej łazienki. Pełne realizacje indywidualnych potrzeb zapewnia SANPLAST, wiodący producent wanien, brodzików i kabin prysznicowych. Dzięki polskiemu rodowodowi, decydując się na jego produkty, możemy być spokojni o ewentualną opiekę gwarancyjną jak i po gwarancji oraz dostępność konkretnych części na wymianę.
„Każdy Klient jest inny. Ma różne potrzeby. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego też nasz asortyment to wiele rozwiązań, praktycznie do każdej łazienki. I nie ma tu znaczenia czy jesteśmy posiadaczami dużych przestrzeni kąpielowych, czy może tych mniejszych, ani w jakim stylu są one zaprojektowane. Coraz częściej zauważamy, ze Klienci poszukują gotowych rozwiązań. Często borykają się oni bowiem z problemem odpowiedniego dobrania do siebie poszczególnych elementów składowych łazienki. Dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się np. kompletne kabiny prysznicowe serii Basic Complete czy Classic II.” – podkreśla Robert Rachowski – Product Manager SANPLAST SA.
Ważne, aby przy urządzaniu łazienki mieć na uwadze, nie tylko nowoczesny design, który będzie cieszył oko jeszcze przez długie lata, ale także najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Nasze wymagania co do łazienki mogą ewoluować na przestrzeni lat, dlatego istotne jest stworzenie takiej przestrzeni, która do momentu podjęcia decyzji o ewentualnych zmianach, będzie odpowiedzią na bieżące potrzeby.
Dzięki fachowej wiedzy i doświadczeniu jakie posiada SANPLAST, stworzenie wymarzonej łazienki nigdy nie było prostsze. To przedsięwzięcie nie wymaga wcale wysokich kosztów
i nerwów.
„Produkty SANPLAST to rozwiązania na każdą kieszeń. Od rozwiązań ekonomicznych, aż do produktów z segmentów wyższych. Każdy znajdzie produkt na miarę swoich możliwości – także tych finansowych.”– dodaje Robert Rachowski.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.