Zaplanuj łazienkę na lata z SANPLAST SA i ciesz się komfortem przez cały czas
Remont łazienki bywa czasami kosztowny, jednak istotne jest, aby jej wyposażenie było trwałe i funkcjonalne. A najlepiej, gdyby wyposażona była w produkty bezkonkurencyjnej jakości, polskiego pochodzenia i dostępne w niewygórowanych cenach. O to wszystko,niezmiennie od lat, dba SANPLAST S.A.
Badania pokazują, że przeciętna osoba w łazience spędza przez całe swoje życie średnio półtora roku! Wyniki są jednoznaczne – łazienki stały się naszym azylem. Dlatego tak istotne jest, aby to pomieszczenie było praktyczne, niezawodne oraz ponadczasowe. W łazience istotne jest, aby zaprojektować ją tak, by zapewnić nam wygodę i komfort podczas pielęgnacji i higieny każdego dnia.
Podczas wybierania wyposażenia łazienki decydujemy się często na gotowe rozwiązania proponowane przez producenta. W ten sposób oszczędzamy czas, mając pewność finalnego efektu naszej nowej łazienki. Pełne realizacje indywidualnych potrzeb zapewnia SANPLAST, wiodący producent wanien, brodzików i kabin prysznicowych. Dzięki polskiemu rodowodowi, decydując się na jego produkty, możemy być spokojni o ewentualną opiekę gwarancyjną jak i po gwarancji oraz dostępność konkretnych części na wymianę.
„Każdy Klient jest inny. Ma różne potrzeby. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego też nasz asortyment to wiele rozwiązań, praktycznie do każdej łazienki. I nie ma tu znaczenia czy jesteśmy posiadaczami dużych przestrzeni kąpielowych, czy może tych mniejszych, ani w jakim stylu są one zaprojektowane. Coraz częściej zauważamy, ze Klienci poszukują gotowych rozwiązań. Często borykają się oni bowiem z problemem odpowiedniego dobrania do siebie poszczególnych elementów składowych łazienki. Dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się np. kompletne kabiny prysznicowe serii Basic Complete czy Classic II.” – podkreśla Robert Rachowski – Product Manager SANPLAST SA.
Ważne, aby przy urządzaniu łazienki mieć na uwadze, nie tylko nowoczesny design, który będzie cieszył oko jeszcze przez długie lata, ale także najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Nasze wymagania co do łazienki mogą ewoluować na przestrzeni lat, dlatego istotne jest stworzenie takiej przestrzeni, która do momentu podjęcia decyzji o ewentualnych zmianach, będzie odpowiedzią na bieżące potrzeby.
Dzięki fachowej wiedzy i doświadczeniu jakie posiada SANPLAST, stworzenie wymarzonej łazienki nigdy nie było prostsze. To przedsięwzięcie nie wymaga wcale wysokich kosztów
i nerwów.
„Produkty SANPLAST to rozwiązania na każdą kieszeń. Od rozwiązań ekonomicznych, aż do produktów z segmentów wyższych. Każdy znajdzie produkt na miarę swoich możliwości – także tych finansowych.”– dodaje Robert Rachowski.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.