Komunikaty PR

Zaproś do domu i stołu to, co najpiękniejsze z natury!

2022-02-22  |  12:30
Biuro prasowe

BELLA to ponadczasowa estetyka najwyższej jakości, w nowoczesnym designie niosąca przesłanie wolności, radości i lekkości. Dzięki niej można przygotować aranżację stołu odpowiednią na wiosnę, na Wielkanoc, na lato i na całe życie!

BELLA to porcelana, która łączy w sobie jakość, niezwykły design i funkcjonalność. Zachwyca wyjątkowymi motywami, w postaci przepięknych, malowanych akwarelami motyli w pastelowych odcieniach. Projektantka Cecilia Åberg, od lat współpracująca z Fyrklövern, stworzyła pełną życia symfonię barw – delikatne odcienie turkusu, żółci i różu, która wraz z kontrastującą czernią nadaje dekorom głębi.

Motyle – wyjątkowe z natury

Inspiracją do stworzenia dwunastoelementowej zastawy, obejmującej talerze, kubki, miski, półmiski, dzbanki i patery, była miłość Cecilii do motyli i ich silnej symboliki, która zaowocowała niezwykłymi wzorami. Tak jak każdy gatunek motyla jest inny, tak każdy element porcelany ma swoje niepowtarzalne niuanse i unikalną kolorystykę. Modny akcent stanowią również dwa ręcznie glazurowane elementy w kolorze turkusowym z reliefem o kształcie dyskretnych motyli, dające możliwość stworzenia kreatywnej aranżacji stołu o indywidualnym charakterze.

BELLA – kwintesencja piękna

Design serwisu nawiązujący do stylu nowoczesnego oraz subtelne, a przy tym przyciągające spojrzenia ilustracje motyli – taka kombinacja sprawia, że BELLA to kolekcja, która będzie cieszyć oko od pierwszej chwili przez wiele długich lat. Letni klasyk, który pokocha cała rodzina. Zastawa wykonana jest z trwałej porcelany skaleniowej i nadaje się do mycia w zmywarce oraz do kuchenek mikrofalowych, dzięki czemu można korzystać z niej codziennie. Bez względu na porę roku, stół zaaranżowany z wykorzystaniem porcelany BELLA budzi skojarzenia z piękną letnią łąką, kojąc tęsknotę za latem i zachęca do zebrania najbliższych, by wspólnie biesiadować w ogrodzie, na werandzie lub w zaciszu domowej kuchni. Najważniejsze, że razem. Tak jest pięknie. Najpiękniej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.