Komunikaty PR

Zaproś jesienne nowości od IKEA do swojego domu i stwórz niepowtarzalny klimat!

2020-09-18  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.59 MB )

Jesień coraz bliżej, dlatego jest to idealny moment, żeby ciepłe barwy ziemi i miękkie tkaniny pojawiły się w naszych mieszkaniach. Umilmy sobie ten czas dzięki nostalgicznej kolekcji inspirowanej sztuką, która przeniesie nas do dawnych lat, pełnych portretów, obrazów martwej natury i XVII wiecznych mistrzów. To będzie piękna jesień!

Kiedy noce staja się coraz dłuższe, chętnie zasiadamy z ulubionym kocem i herbatą na kanapie, pozwalając sobie na odpoczynek i wyciszenie. Październikowe nowości od IKEA pełne są produktów stworzonych właśnie z myślą o takich chwilach. Tradycyjny styl i neutralne, ciepłe kolory, między innymi ciemnej zieleni i czerwieni oraz produkty inspirowane malarstwem holenderskich mistrzów wprowadzą jesienno-zimowy, pełen przytulności nastrój.

Gdy za oknem spadają liście to znak, że pora na rozgrzewającą kolację wśród rodziny i przyjaciół. Zaprośmy ich do jadalni, by wspólnie zasiąść do stołu. Do przygotowania jesiennych dań świetnie sprawdzi się patelnia ze stali węglowej VARDAGEN, która ma podobne właściwości co jej żeliwne siostry, ale jest znacznie lżejsza i szybciej reaguje na temperaturę. Możemy ją wkładać do piekarnika, jak i serować na niej dania. Miłośnicy tradycyjnej zastawy również znajdą coś dla siebie. Porcelanowa kolekcja naczyń obiadowych UPPLAGA wykonana jest w budzącym nostalgię, rustykalnym stylu. Piękne, kwiatowe motywy dodają elegancji daniom oraz zachęcają do spotkań przy stole.

Nowości od IKEA to także kontynuacja odkrywania potencjału naturalnych, zrównoważonych materiałów. Seria koszy LUSTIGKURRE wykonana została z włókien łodygi nipy krzewinkowej - pochodzącej z Południowo-Wschodniej Azji. IKEA jest pierwszym światowym sprzedawcą, który włączył je do swojego asortymentu. Liście używane są głównie do produkcji dachów, ale łodygi nie mają wartości handlowej. Dzięki ich wykorzystaniu, rolnicy uzyskają dodatkowy dochód i zachętę do sadzenia szybko rosnących roślin, które chronią glebę przed erozją.

Piękne kosze wykonywane są ręcznie, dzięki czemu każdy z nich jest inny. Możemy postawić je np. w salonie i przechowywać w nich koc czy dodatkową poduszkę, żeby zawsze była pod ręką. A gdyby wybrać taką z wyjątkową historią? Poduszka ÅLANDSROT ozdobiona została kwiatowym wzorem w tulipany z 1889 r. zaczerpniętym z Musée de l’Impression sur Étoffes (Muzeum Drukowanych Tkanin) w Miluzie we Francji. Tkanina poduszki wykonana jest w 40% z bawełny pochodzącej z bardziej zrównoważonych źródeł i w 60% z poliestru z recyklingu. Jeśli od tradycyjnych wzorów bardziej wolimy jednak te inspirowane orientem, możemy sięgnąć po poszewkę TILLTALANDE z wyszywanymi ręcznie przez rzemieślników z Jordanii i Syrii wzorami wielbłądów oraz palm. Tym wyborem nie tylko wprowadzamy oryginalny dodatek do naszego domu, ale przyczyniamy się także do lepszego życia wielu ludzi.

Październikowym nowościom towarzyszyć będzie również wyjątkowa, limitowana kolekcja tekstyliów, akcesoriów i dekoracji DEKORERA. Kolekcja powstała z inspiracji dziełami mistrzów malarstwa, takich jak Rembrandt, Vermeer i Hals i jest połączeniem bogatej kolorystyki z tradycyjnym, skandynawskim rzemiosłem. Sztukę do wnętrza możemy wprowadzić np. za pomocą tac, nawiązujących do obrazów Vermeera i Da Vinci – mogą posłużyć jako dekoracje ścian albo taca do podawania kawy. Ponadto znajdziemy tekstylia w kontrastujących kolorach i wzorach, które wprost zachęcają do otulenia się nimi w chłodne, ciemne wieczory.

DEKORERA oraz nowości do kupienia będą już od 1 października w sklepach IKEA i na IKEA.pl.

Kolekcja DEKORERA jest limitowana i dostępna do wyczerpania zapasów, dlatego nie warto zwlekać i odwiedzić sklepy stacjonarne lub online jeszcze przed świętami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.