Zaskakujące wzornictwo i międzynarodowy prestiż. Sukcesy NOBONOBO w 2023
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ubiegłym roku NOBONOBO konsekwentnie poszerzało swą obecność na rynku. Otwarcie ekskluzywnego showroomu w Warszawie stanowiło ważny krok w kierunku zacieśniania relacji z klientami i prezentacji najnowszych kolekcji. Dodatkowo, marka zdobywała liczne nagrody w krajowych i międzynarodowych konkursach, potwierdzając tym samym swoją pozycję w dziedzinie mebli premium. Innowacyjne podejście do projektowania, współpraca z zagranicznymi designerami oraz śmiałe kroki na arenie międzynarodowej, to wciąż kluczowe elementy strategii rozwoju NOBONOBO. Nowe kolekcje marki wyznaczają współczesne trendy, stając się ulubieńcami architektów i nieodłączną częścią światowej sceny meblarskiej.
Nowości produktowe
W 2023 firma NOBONOBO wprowadziła premierowe modele mebli, zaprojektowanych m.in. przez utalentowanego projektanta z Nowej Zelandii Grega McKinleya. Nowości, takie jak awangardowy fotel Parfait, łóżko Peter oraz nowoczesna sofa modułowa Split-it, nie tylko zyskały uznanie użytkowników, ale zdobyły także aprobatę architektów oraz projektantów wnętrz. Do portfolio marki dołączyła również sofa Maxxo, projektu Juanny Barcelò Borges, designera o korzeniach kubańsko-włoskich. Te premiery podkreślają zaangażowanie NOBONOBO w poszukiwanie świeżych talentów i chęć współpracy z designerami pochodzącymi z różnych kultur, co z kolei przekłada się na unikalny wzorniczy charakter każdego z mebli.
Ekskluzywna przestrzeń dla miłośników designu
Otwarcie nowego salonu Nobonobo x Miloni, przy ul. Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie, okazało się nie tylko oczekiwanym wydarzeniem w świecie branżowym, lecz również przełomowym momentem dla samej marki. Mokotowski showroom to przestrzeń, w której design i komfort harmonijnie współgrają, wyznaczając nową erę w doświadczeniu zakupu mebli. Eksperci zespołu są gotowi służyć pomocą klientom, pomagając w wyborze idealnych mebli, dopasowaniu odpowiednich kolorów i materiałów. To miejsce, gdzie zakupy stają się nie tylko praktycznym wyborem, ale również wyjątkowym doświadczeniem estetycznym.
Nagrody i wyróżnienia
W ciągu roku 2023 Nobonobo zostało uhonorowane szeregiem nagród i wyróżnień branżowych za jakość produktów, innowacyjność designu oraz zaangażowanie w odpowiedzialne praktyki biznesowe. Projekt fotela Brace zdobył w Como złotą nagrodę we włoskim konkursie A’ Design Award & Competition w kategorii meble. Konkurs International Design Awards (IDA), który wyróżnia i promuje wyjątkowych wizjonerów designu, docenił krzesło KOHTI, projektu ukraińskiego studia Levantin Design, które otrzymało nagrodę Silver w kategorii Design for Society-Eco-Sustainable Design. Drugi rok z rzędu wzornictwo sygnowane marką NOBONOBO znalazło się także w finale włoskiego konkursu Archiproducts Awards. Pod koniec listopada Monika Struska i Tomek Matejczyk odbierali certyfikat Longlisted Archiproducts za projekt fotela Fulu. Wyjątkowo prestiżową nagrodą Iconic Awards 2023 nagrodzono stół Roots. Wśród kryteriów oceny jurorzy wymienili m.in. zwracającą uwagę koncepcję ogólną, technologię i jakość wykonania, ikoniczną estetykę oraz funkcjonalność. Kolejną międzynarodową nagrodą, o której warto wspomnieć, był konkurs Niemieckiej Rady Wzornictwa. Nagroda German Design Award 2024 przypadła w tym roku stolikowi kawowemu Flesia.
W Polsce marka święciła triumfy podczas Łódź Design Festival Wśród, gdzie wśród wyróżnionych znakiem jakości plebiscytu must have znalazły się aż dwa produkty – fotel FULU projektu Davida Girelli oraz stół ROOTS autorstwa Nelsona de Araújo. W kategorii Design Premium 18. edycji polskiego konkursu Diament Meblarstwa kapituła uhonorowała natomiast sofę Puzzle.
Bogaty w liczne osiągnięcia rok 2023 był dla NOBONOBO nie tylko okresem intensywnej aktywności, ale także znaczącym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Zdobycie tylu prestiżowych wyróżnień stanowi niepodważalny dowód uznania dla wkładu NOBONOBO w rozwój międzynarodowego rynku meblowego. Nagrody, które trafiły w ręce Moniki Struskiej i Tomka Matejczyka, stanowią także uznanie dla kreatywności i profesjonalizmu międzynarodowych projektantów zapraszanych do współpracy.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.
Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.
![Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
![LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT](/files/_uploaded/glownekonf_1075773718,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
![Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały](/files/_uploaded/glownekonf_558307035,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.