Zaskakujące wzornictwo i międzynarodowy prestiż. Sukcesy NOBONOBO w 2023
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ubiegłym roku NOBONOBO konsekwentnie poszerzało swą obecność na rynku. Otwarcie ekskluzywnego showroomu w Warszawie stanowiło ważny krok w kierunku zacieśniania relacji z klientami i prezentacji najnowszych kolekcji. Dodatkowo, marka zdobywała liczne nagrody w krajowych i międzynarodowych konkursach, potwierdzając tym samym swoją pozycję w dziedzinie mebli premium. Innowacyjne podejście do projektowania, współpraca z zagranicznymi designerami oraz śmiałe kroki na arenie międzynarodowej, to wciąż kluczowe elementy strategii rozwoju NOBONOBO. Nowe kolekcje marki wyznaczają współczesne trendy, stając się ulubieńcami architektów i nieodłączną częścią światowej sceny meblarskiej.
Nowości produktowe
W 2023 firma NOBONOBO wprowadziła premierowe modele mebli, zaprojektowanych m.in. przez utalentowanego projektanta z Nowej Zelandii Grega McKinleya. Nowości, takie jak awangardowy fotel Parfait, łóżko Peter oraz nowoczesna sofa modułowa Split-it, nie tylko zyskały uznanie użytkowników, ale zdobyły także aprobatę architektów oraz projektantów wnętrz. Do portfolio marki dołączyła również sofa Maxxo, projektu Juanny Barcelò Borges, designera o korzeniach kubańsko-włoskich. Te premiery podkreślają zaangażowanie NOBONOBO w poszukiwanie świeżych talentów i chęć współpracy z designerami pochodzącymi z różnych kultur, co z kolei przekłada się na unikalny wzorniczy charakter każdego z mebli.
Ekskluzywna przestrzeń dla miłośników designu
Otwarcie nowego salonu Nobonobo x Miloni, przy ul. Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie, okazało się nie tylko oczekiwanym wydarzeniem w świecie branżowym, lecz również przełomowym momentem dla samej marki. Mokotowski showroom to przestrzeń, w której design i komfort harmonijnie współgrają, wyznaczając nową erę w doświadczeniu zakupu mebli. Eksperci zespołu są gotowi służyć pomocą klientom, pomagając w wyborze idealnych mebli, dopasowaniu odpowiednich kolorów i materiałów. To miejsce, gdzie zakupy stają się nie tylko praktycznym wyborem, ale również wyjątkowym doświadczeniem estetycznym.
Nagrody i wyróżnienia
W ciągu roku 2023 Nobonobo zostało uhonorowane szeregiem nagród i wyróżnień branżowych za jakość produktów, innowacyjność designu oraz zaangażowanie w odpowiedzialne praktyki biznesowe. Projekt fotela Brace zdobył w Como złotą nagrodę we włoskim konkursie A’ Design Award & Competition w kategorii meble. Konkurs International Design Awards (IDA), który wyróżnia i promuje wyjątkowych wizjonerów designu, docenił krzesło KOHTI, projektu ukraińskiego studia Levantin Design, które otrzymało nagrodę Silver w kategorii Design for Society-Eco-Sustainable Design. Drugi rok z rzędu wzornictwo sygnowane marką NOBONOBO znalazło się także w finale włoskiego konkursu Archiproducts Awards. Pod koniec listopada Monika Struska i Tomek Matejczyk odbierali certyfikat Longlisted Archiproducts za projekt fotela Fulu. Wyjątkowo prestiżową nagrodą Iconic Awards 2023 nagrodzono stół Roots. Wśród kryteriów oceny jurorzy wymienili m.in. zwracającą uwagę koncepcję ogólną, technologię i jakość wykonania, ikoniczną estetykę oraz funkcjonalność. Kolejną międzynarodową nagrodą, o której warto wspomnieć, był konkurs Niemieckiej Rady Wzornictwa. Nagroda German Design Award 2024 przypadła w tym roku stolikowi kawowemu Flesia.
W Polsce marka święciła triumfy podczas Łódź Design Festival Wśród, gdzie wśród wyróżnionych znakiem jakości plebiscytu must have znalazły się aż dwa produkty – fotel FULU projektu Davida Girelli oraz stół ROOTS autorstwa Nelsona de Araújo. W kategorii Design Premium 18. edycji polskiego konkursu Diament Meblarstwa kapituła uhonorowała natomiast sofę Puzzle.
Bogaty w liczne osiągnięcia rok 2023 był dla NOBONOBO nie tylko okresem intensywnej aktywności, ale także znaczącym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Zdobycie tylu prestiżowych wyróżnień stanowi niepodważalny dowód uznania dla wkładu NOBONOBO w rozwój międzynarodowego rynku meblowego. Nagrody, które trafiły w ręce Moniki Struskiej i Tomka Matejczyka, stanowią także uznanie dla kreatywności i profesjonalizmu międzynarodowych projektantów zapraszanych do współpracy.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.
Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.