Komunikaty PR

Zaskakujący design i niezwykła funkcjonalność

2022-10-28  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami 6 edycja największego w Polsce wydarzenia branży wnętrzarskiej  - Warsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. Cztery dni spotkań, rozmów i prezentacji swoich produktów marek związanych z wyposażaniem wnętrz. Nie zabrakło wśród nich również marki Devo, która zaprezentowała swoje najważniejsze kolekcje mebli łazienkowych, zaprojektowanych przez polskich projektantów.

Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract swoją ofertę zaprezentowało aż 600 wystawców zarówno z Polski, jak i innych krajów. Wydarzenie zostało podzielone na 6 sektorów – meble, tekstylia, kuchnia, oświetlenie, łazienka, architektura i materiały wykończeniowe. Firma Devo zaprezentowała  swoje kolekcje mebli w strefie łazienkowej.

Specjalnie zaprojektowane stoisko o powierzchni ponad 320 m2 zaaranżowane zostało tak, by pokazać najważniejsze 15 kolekcji z 22 dostępnych w katalogu marki.

Już od progu gości witało olbrzymie zdjęcie kolekcji LOTOS zaprojektowanej przez Krzysztofa Chróścielewskiego z jednej strony i przestrzenne logo marki z drugiej. Ta loftowa kolekcja prezentowana na ceglanej ścianie, wpadła w oko zapewne wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. Przechodząc w głąb stoiska, krążąc pomiędzy ścianami tworzącymi iluzoryczne łazienki, znajdowały się jeszcze cztery kolekcje tego projektanta: szykowna i wytworna MOCCA 2.0 ze złotymi wykończeniami wyeksponowana na zielonej ścianie, eleganckie DANUBIO 2.0 - wykończone czarną lamówką niczym ekskluzywna, jedwabna pościel, kolekcja CRISTAL 2.0 z frontami wykończonymi szkłem oraz  MODUS - modułowa seria wykończona naturalnym drewnem dębowym.

Odwiedzający mogli zapoznać się z zaprojektowanymi przez GRYNASZ STUDIO i nagrodzonymi kolekcjami: SONET - must have tegorocznej edycji ŁDF, MOOD – must have 2021, nagroda główna Dobry Wzór 2020 oraz OVAL – must have 2019, nagroda główna Dobry Wzór 2019 oraz Red Dot 2020. Linie podbiły serca zwiedzających swoim niebanalnym wzornictwem, precyzyjnym wykończeniem i funkcjonalnością.

Między prezentowanymi kolekcjami znajdowała się strefa odpoczynku. Wygodne szare kanapy zachęcały do tego, by na nich przysiąść i zapoznać się z katalogiem marki Devo, porozmawiać o kolekcjach z ekspertami Devo, którzy szczegółowo omawiali każdą z nich, pokazując niecodzienne rozwiązania ułatwiające aranżację łazienki.

Gwiazdy z Devo

W drugim dniu targów - 20 października o godz. 15.00 odbyło się spotkanie mediów i architektów z  projektantami GRYNASZ STUDIO - autorami aż 9 kolekcji mebli Devo, które były prezentowane podczas wydarzenia. Marta Niemywską-Grynasz i Dawid Grynasz opowiadali o początkach współpracy z marką Devo, a także o poszczególnych kolekcjach, które zaprojektowali w ramach tejże współpracy. Nie zabrakło interesujących opowieści i anegdot, które towarzyszyły powstaniu nagradzanym  kolekcjom..

Na stoisku dla zwiedzających czekały również inne kolekcje, których autorami jest znany duet GRYNASZ STUDIO. Linia AMARO 2.0, to zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności, VIVA 2.0 - wyróżniającą się prostą pudełkowa formą, a także KORAL - zestaw brył do indywidualnej aranżacji przestrzeni, który zachwycił zwiedzających swoimi praktycznymi rozwiązaniami - modułową formą oraz gotowym zestawem szafek i półek do zabudowy stelaża WC.

Uwagę, swym nietypowym kolorem i kreatywnymi rozwiązaniami, przykuwała kolekcja ETNA 2.0 Pudrowy róż szafek w połączeniu z czarnym stelażem luster nie mógł nie zostać zauważony. Odwiedzający z zaciekawieniem odkrywali innowacyjne rozwiązania montażu luster, za którymi ukryte są półki.

Wielbiciele giętej linii docenili kolekcję VENA ARTE 2.0, a stylu art deco, ryflowaną i elegancką kolekcję  GLORIA 2.0, która zaprezentowana  tym razem w kolorze Fjord, przywodziła na myśl kolor wody u norweskich wybrzeży.

Design przyciąga design

Stoisko Devo zachwycało nie tylko wielkością i przestronnością, ale przede wszystkim wzornictwem prezentowanych kolekcji. Z chęcią i podziwem odwiedził je również znani polscy projektanci jak Tomasz Augustyniak - laureat  min. nagrody Dobry Wzór 2010, uhonorowany wyróżnieniami przyznawanymi przez polski Instytut Wzornictwa Przemysłowego, w tym tytuł Designer Roku 2010, Szymon Hanczar min. laureat nagrody must have w 2016 za projekt rodziny stolików UFO oraz Tomasz Pągowski, projektant zanany z branżowych programów telewizyjnych TVN, CANAL +

Różnorodność oferty, którą zaprezentowała marka Devo podczas tegorocznej edycji Warsaw Home, z pewnością pozwoliła architektom i zwiedzającym na spojrzenie na łazienkę w sposób bardziej kreatywny, podkreślając jej szczególny design.  Architekci zachwyceni byli rozwiązaniami, które nie były wcześniej prezentowane i dostępne na polskim rynku, jak np. modułowy system szafek, czy gotowe rozwiązania do zabudowy w kolekcji Koral, albo  czarny panel montażu baterii łazienkowej w kolekcji Lotos. Uwagę przykuła również kolekcja FIFA projektu Devo, która zachwyca z pozoru klasycznym, ale idealnie pasującym do nowoczesnych aranżacji wyglądem poprzez połączenie bieli i kolorów naturalnego drewna, a dzięki opatentowanemu rozwiązaniu uchwytu zintegrowanego we frontach  szafek zyskuje niezwykłą elegancję.

Oglądając wszystkie zaprezentowane podczas Warsaw Home kolekcje nie można było oprzeć się wrażeniu, że współpraca z projektantami pozwoliła Devo zostawić konkurencję daleko w tyle.

Fot. Dagmara Maroszek-Bździuch MUFKA FOTOGRAFIA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.