Komunikaty PR

Zaskakujący design i niezwykła funkcjonalność

2022-10-28  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami 6 edycja największego w Polsce wydarzenia branży wnętrzarskiej  - Warsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. Cztery dni spotkań, rozmów i prezentacji swoich produktów marek związanych z wyposażaniem wnętrz. Nie zabrakło wśród nich również marki Devo, która zaprezentowała swoje najważniejsze kolekcje mebli łazienkowych, zaprojektowanych przez polskich projektantów.

Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract swoją ofertę zaprezentowało aż 600 wystawców zarówno z Polski, jak i innych krajów. Wydarzenie zostało podzielone na 6 sektorów – meble, tekstylia, kuchnia, oświetlenie, łazienka, architektura i materiały wykończeniowe. Firma Devo zaprezentowała  swoje kolekcje mebli w strefie łazienkowej.

Specjalnie zaprojektowane stoisko o powierzchni ponad 320 m2 zaaranżowane zostało tak, by pokazać najważniejsze 15 kolekcji z 22 dostępnych w katalogu marki.

Już od progu gości witało olbrzymie zdjęcie kolekcji LOTOS zaprojektowanej przez Krzysztofa Chróścielewskiego z jednej strony i przestrzenne logo marki z drugiej. Ta loftowa kolekcja prezentowana na ceglanej ścianie, wpadła w oko zapewne wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. Przechodząc w głąb stoiska, krążąc pomiędzy ścianami tworzącymi iluzoryczne łazienki, znajdowały się jeszcze cztery kolekcje tego projektanta: szykowna i wytworna MOCCA 2.0 ze złotymi wykończeniami wyeksponowana na zielonej ścianie, eleganckie DANUBIO 2.0 - wykończone czarną lamówką niczym ekskluzywna, jedwabna pościel, kolekcja CRISTAL 2.0 z frontami wykończonymi szkłem oraz  MODUS - modułowa seria wykończona naturalnym drewnem dębowym.

Odwiedzający mogli zapoznać się z zaprojektowanymi przez GRYNASZ STUDIO i nagrodzonymi kolekcjami: SONET - must have tegorocznej edycji ŁDF, MOOD – must have 2021, nagroda główna Dobry Wzór 2020 oraz OVAL – must have 2019, nagroda główna Dobry Wzór 2019 oraz Red Dot 2020. Linie podbiły serca zwiedzających swoim niebanalnym wzornictwem, precyzyjnym wykończeniem i funkcjonalnością.

Między prezentowanymi kolekcjami znajdowała się strefa odpoczynku. Wygodne szare kanapy zachęcały do tego, by na nich przysiąść i zapoznać się z katalogiem marki Devo, porozmawiać o kolekcjach z ekspertami Devo, którzy szczegółowo omawiali każdą z nich, pokazując niecodzienne rozwiązania ułatwiające aranżację łazienki.

Gwiazdy z Devo

W drugim dniu targów - 20 października o godz. 15.00 odbyło się spotkanie mediów i architektów z  projektantami GRYNASZ STUDIO - autorami aż 9 kolekcji mebli Devo, które były prezentowane podczas wydarzenia. Marta Niemywską-Grynasz i Dawid Grynasz opowiadali o początkach współpracy z marką Devo, a także o poszczególnych kolekcjach, które zaprojektowali w ramach tejże współpracy. Nie zabrakło interesujących opowieści i anegdot, które towarzyszyły powstaniu nagradzanym  kolekcjom..

Na stoisku dla zwiedzających czekały również inne kolekcje, których autorami jest znany duet GRYNASZ STUDIO. Linia AMARO 2.0, to zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności, VIVA 2.0 - wyróżniającą się prostą pudełkowa formą, a także KORAL - zestaw brył do indywidualnej aranżacji przestrzeni, który zachwycił zwiedzających swoimi praktycznymi rozwiązaniami - modułową formą oraz gotowym zestawem szafek i półek do zabudowy stelaża WC.

Uwagę, swym nietypowym kolorem i kreatywnymi rozwiązaniami, przykuwała kolekcja ETNA 2.0 Pudrowy róż szafek w połączeniu z czarnym stelażem luster nie mógł nie zostać zauważony. Odwiedzający z zaciekawieniem odkrywali innowacyjne rozwiązania montażu luster, za którymi ukryte są półki.

Wielbiciele giętej linii docenili kolekcję VENA ARTE 2.0, a stylu art deco, ryflowaną i elegancką kolekcję  GLORIA 2.0, która zaprezentowana  tym razem w kolorze Fjord, przywodziła na myśl kolor wody u norweskich wybrzeży.

Design przyciąga design

Stoisko Devo zachwycało nie tylko wielkością i przestronnością, ale przede wszystkim wzornictwem prezentowanych kolekcji. Z chęcią i podziwem odwiedził je również znani polscy projektanci jak Tomasz Augustyniak - laureat  min. nagrody Dobry Wzór 2010, uhonorowany wyróżnieniami przyznawanymi przez polski Instytut Wzornictwa Przemysłowego, w tym tytuł Designer Roku 2010, Szymon Hanczar min. laureat nagrody must have w 2016 za projekt rodziny stolików UFO oraz Tomasz Pągowski, projektant zanany z branżowych programów telewizyjnych TVN, CANAL +

Różnorodność oferty, którą zaprezentowała marka Devo podczas tegorocznej edycji Warsaw Home, z pewnością pozwoliła architektom i zwiedzającym na spojrzenie na łazienkę w sposób bardziej kreatywny, podkreślając jej szczególny design.  Architekci zachwyceni byli rozwiązaniami, które nie były wcześniej prezentowane i dostępne na polskim rynku, jak np. modułowy system szafek, czy gotowe rozwiązania do zabudowy w kolekcji Koral, albo  czarny panel montażu baterii łazienkowej w kolekcji Lotos. Uwagę przykuła również kolekcja FIFA projektu Devo, która zachwyca z pozoru klasycznym, ale idealnie pasującym do nowoczesnych aranżacji wyglądem poprzez połączenie bieli i kolorów naturalnego drewna, a dzięki opatentowanemu rozwiązaniu uchwytu zintegrowanego we frontach  szafek zyskuje niezwykłą elegancję.

Oglądając wszystkie zaprezentowane podczas Warsaw Home kolekcje nie można było oprzeć się wrażeniu, że współpraca z projektantami pozwoliła Devo zostawić konkurencję daleko w tyle.

Fot. Dagmara Maroszek-Bździuch MUFKA FOTOGRAFIA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.