Zbliżenie na jadalnię
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Jadalnia to nie tylko miejsce spożywania posiłków, ale także, a może przede wszystkim baza rodzinnych spotkań. To przestrzeń, która w zabieganej codzienności łączy domowników, pozwala przysiąść i choć przez chwilę celebrować wspólnie spędzony czas. Urządzona z dbałością o detale będzie cieszyć oko, zachęcając każdego dnia do rozmów w gronie najbliższych.
Spowita bielą jadalnia urzeka lekkością i smakiem. W jasnej scenerii najlepiej odnajdą się naturalne elementy wyposażenia. Duży, geometryczny stół z litego drewna zapewni komfortową przestrzeń na wspólne posiłki dla całej rodziny, ujmując wdzięczną prostotą. Czarny stelaż wraz z etażerką w tym samym kolorze wyróżnią się na tle bieli ścian pomalowanych farbą Dekoral Effect 3in1, która dzięki swoim plamoodpornym właściwościom pozwoli na dłużej zachować czystość i estetykę pełnego naturalności wnętrza.
Zestawienie bieli z mocnym kolorem to sposób, by nadać aranżacji bardziej wyrazisty look. Wytworny chłód odcienia Granatowy farby Dekoral będzie efektownie kontrastował z jasnymi ścianami, wprowadzając sprzyjającą posiłkom równowagę. Jasne drewno jadalnianych mebli sprawi, że wnętrze nabierze zwiewności, a niebieskie dodatki będą harmonizować z głębią granatowej ściany.
Najprostszą receptą na wykreowanie niezwykle przytulnej atmosfery w jadalni są beżowe bądź kremowe ściany. Łagodny odcień Zdecydowany Beż z palety Dekoral Effect 3in1 wypełni pomieszczenie przyjemnym ciepłem. Dyskretny szyk aranżacji wydobędzie owalny, drewniany stół z charakterystyczną, ryflowaną podstawą, który będzie korespondował z okrągłym kloszem podwieszonej nad nim lampy. Lekkość wystroju podbije dodatkowo krzesło z motywem plecionki wiedeńskiej, tworząc zachwycające nienagannym designem w zgodzie z najnowszymi trendami wnętrze.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.