Komunikaty PR

Zgłoś się po darmowy projekt aranżacji wnętrza. Zmiana Twoich czterech kątów j

2020-07-23  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Żochowska
24/7 Communication

Świętojerska 5
00-236 Warszawa
karolina.zochowska|247.com.pl| |karolina.zochowska|247.com.pl
22 279 11 00
https://247.com.pl/
Do pobrania 07 ( 0.57 MB )

Jak pokazują badania, tylko 7% Polaków korzysta z pomocy architektów i projektantów wnętrz. Najczęściej sięgają po pomoc eksperta podczas urządzania pomieszczeń, w których główną rolę odgrywa funkcjonalność – wynika z raportu przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A.  W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Agata rozpoczyna projekt, w którym architekci nieodpłatnie stworzą profesjonalne projekty pomieszczeń. Do inicjatywy mogą zgłaszać się internauci z całej Polski. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie Salonów Agata (agatameble.pl). Zgłoszenia do projektu przyjmowane są do 31.07.2020. Wybrane osoby otrzymają pomysł na wnętrze oraz profesjonalną koncepcję wyposażenia.

Chcesz odświeżyć swoje wnętrze, ale nie masz pomysłu, wiedzy na ten temat lub budżetu na skorzystanie z pomysłów i porad projektanta? Remont czy metamorfoza w domu wymagają kompleksowej wizji i dbałości o detale. Nieocenione jest w tym aspekcie doświadczenie ekspertów. Salony Agata we współpracy z projektantami pomogą Ci znaleźć rozwiązanie idealne do Twoich czterech ścian. Zgłoś się do projektu i otrzymaj plan wnętrza dostosowany do Twoich potrzeb za darmo.

Polacy najczęściej sięgają po wsparcie specjalistów projektując wnętrza, w których kluczową rolę odgrywa funkcjonalność[1]. Marka Agata wychodząc naprzeciw potrzebom Polaków rozpoczyna inicjatywę, dzięki której wybrane osoby otrzymają kompleksowy projekt wnętrza. Do metamorfozy możesz zgłosić jedno z pomieszczeń: salon, sypialnia, kuchnia i pokój dziecka, czyli przestrzenie szczególnie wymagające przemyślanej koncepcji. Spośród zgłoszeń przedstawiciele salonów Agata wytypują te, dla których zostanie przygotowany projekt. Uczestnicy otrzymają wizualizacje zaaranżowanej przestrzeni, dedykowany pomysł na jej wyposażenie, pełne przemyślanych rozwiązań.

Aby zgłosić się do projektu należy wypełnić formularz dostępny na agatameble.pl (https://www.agatameble.pl/zglos-sie-po-darmowy-projekt-wnetrza), wybierając rodzaj wnętrza, załączając jego zdjęcia i rzut – w postaci prostego, odręcznego rysunku z zaznaczonymi wymiarami – oraz podając swoje preferencje na temat zmiany i docelowej aranżacji. Projektanci dołożą starań, aby jak najefektowniej odświeżyć pomieszczenie, zakładając najlepsze wykorzystanie przestrzeni i wybraną przez użytkownika stylistykę.

Nowy projekt salonów Agata, to nie pierwsza inicjatywa marki, która ma na celu efektowne
i praktyczne zmiany w mieszkaniach Polaków. Marka zrealizowała również cykl odcinków
w Dzień Dobry TVN, w których aktorka i Ambasadorka marki – Małgorzata Socha wraz z projektantami przeprowadzają metamorfozy wnętrz. Odcinki dostępne są na platformie https://dziendobry.tvn.pl/temat/no-to-ladnie.


[1] Raport badawczy „Jak chcą mieszkać Polacy” przygotowany przez TNS Polska na zlecenie Agata S.A. (2016)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.