Zielony ogród z PARKSIDE: Przedstawiamy nową linię produktów PARKSIDE ECO LINE
Jako że sezon wiosenny zbliża się wielkimi krokami, w imieniu marki PARKSIDE chcielibyśmy zachęcić do zapoznania się z nową, ekologiczną ofertą produktową, idealną do przydomowych prac w ogrodzie czy na działce.
PARKSIDE dywersyfikuje swoje portfolio produktów, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju. Nowa linia produktowa PARKSIDE ECO LINE będzie dostępna w sieciach sklepów Lidlu i Kaufland w Polsce już od marca 2024 roku. Ten innowacyjny asortyment będzie początkowo obejmował produkty ogrodowe wykonane w ponad 55% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Produkty z nowej linii wyróżniają się nie tylko niezawodną jakością, ale także są bardzo łatwe w obsłudze. Każdy artykuł jest dokładnie testowany pod kątem odporności na promieniowanie UV, warunki atmosferyczne, w tym upał i mróz. Co więcej, jest też przystępny cenowo – to kwestia, która wyróżnia markę PARKSIDE na rynku artykułów do, z której słynie marka, podążając za strukturą cenową uznawanych dotychczas produktów PARKSIDE.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.