Komunikaty PR

Zimowa herbata w każdej chwili – system kuchenny GROHE Red

2022-12-20  |  14:00
Biuro prasowe
  • Wrząca woda na żądanie: system kuchenny GROHE Red zapewnia filtrowaną, gorącą wodę prosto z baterii kuchennej
  • Bezpiecznie korzystanie z produktu dla całej rodziny zapewnia blokada dla dzieci z certyfikatem TÜV
  • GROHE Red umożliwia bardziej świadome i ekologiczne korzystanie z wody

 

 

Warszawa, grudzień 2022 – Nie ma to jak rozsiąść się wygodnie na kanapie z kubkiem gorącej herbaty i miękkim kocem, szczególnie po powrocie ze spaceru w mroźny, zimowy dzień. Jedyne co stoi między Tobą, a tym relaksującym momentem to czajnik – i czas potrzebny na zagotowanie wody. Wyobraźmy sobie także inną sytuację. Dzieci wracają do domu po treningu piłki nożnej i są głodne jak wilki. Mają ochotę na makaron, który przywróci im energię. Jedynym co dzieli je od talerzy z pysznym, świeżym makaronem jest ponownie czas potrzebny do zagotowania wody w garnku. Jak często włączasz czajnik między spotkaniami w pracy, a potem przypominasz sobie o tym, gdy woda jest już chłodna? System kuchenny GROHE Red eliminuje ten problem, ponieważ natychmiast zapewnia przefiltrowaną, wrzącą wodę prosto z baterii kuchennej – bez czekania i bez zajmowania miejsca na kuchennym blacie. Jest to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale także ekologiczne.

 

Wygoda w jednym przycisku

Marka GROHE stawia sobie za cel tworzenie rozwiązań, które zapewniają więcej komfortu w codziennym życiu. Dowodem na to jest system kuchenny GROHE Red. Oferuje on przefiltrowaną wodę podgrzaną do 100°C za jednym naciśnięciem przycisku. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach z bojlerami zapewniającymi odpowiednio 3l lub 5,5l wrzącej wody. System jest przy tym łatwy w użyciu i utrzymaniu. Zintegrowany filtr do wody nie tylko chroni bojler przed osadzaniem się kamienia, ale także poprawia smak gorących napojów. Jest to doskonałe rozwiązanie kuchenne dla wszystkich miłośników kawy i herbaty. Ten innowacyjny system może ułatwić życie na wiele sposobów, także w kwestii oszczędności czasu oraz zasobów naturalnych. Parzenie aromatycznej herbaty, wypełnienie termoforu, szybka dezynfekcja butelki dla dziecka, czy blanszowanie warzyw na obiad – gorąca woda jest podstawą każdego domu, a z GROHE Red nie musimy na nią czekać. Dodatkowo, produkt oszczędzi dostępną przestrzeń – zagracający blat czajnik stanie się niepotrzebny.

 

Bezpieczeństwo ma znaczenie

System kuchenny GROHE Red zapewnia wrzącą wodę do wszystkich codziennych potrzeb w niezwykle szybki sposób – prosto z baterii kuchennej. Marka dołożyła wszelkich starań, żeby korzystanie z niego było zawsze bezpieczne. Zadbano przede wszystkim o bezpieczeństwo najmłodszych domowników dzięki blokadzie ChildLock, która posiada niemiecki certyfikat TÜV. Ponadto przemyślana konstrukcja izolowanej baterii sprawia, że jej powierzchnia nie nagrzewa się do wysokich temperatur, co chroni przed przypadkowym oparzeniem dłoni w momencie dotknięcia wylewki. Wrzątek wypływa jest tylko podczas przyciskania dedykowanego przycisku, który gwarantuje pełną kontrolę nad strumieniem.

 

Świadome korzystanie z zasobów naturalnych

System kuchenny GROHE Red pomaga oszczędzać wodę oraz energię elektryczną. Z baterii pobierana jest tylko taka ilość wody, jaka jest w danym momencie potrzebna. Dodatkowo, w trybie napełniania garnka strumień automatycznie zatrzymuje się po upływie jednej minuty. Większość czajników wymaga do działania przynajmniej 0,5l wody. Często wlewamy jej więcej, ponieważ wydaje nam się, że za chwilę może być potrzebna dla nas lub innego domownika czy współpracownika. Dzięki GROHE Red marnowanie gorącej wody może przejść do przeszłości. W tak prosty sposób oszczędzamy cenne zasoby naturalne i jednocześnie zmniejszamy swoje rachunki, ciesząc się z prowadzenia bardziej ekologicznego stylu życia.

 

Celem kampanii GROHE “Made for your water” (pol. nazwa kamp.: „Wyprodukowano dla polskiej wody”), która obejmuje całe portfolio systemów kuchennych marki, jest sprawienie, by zdrowa, filtrowana woda z baterii kuchennej stała się normą. Poprzez kampanię, marka stara się zwiększyć świadomość zalet picia wody z kranu, szczególnie w zakresie promowania ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów - łyk po łyku.

 

                                                                                        

Więcej informacji oraz materiałów na temat GROHE Red znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii “Made for your water” na stronie GROHE X. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.