Zimowe porządki? Odkurzacze Hisense zawsze pod ręką
Na generalne grudniowe porządki Hisense przygotował specjalną propozycję - nowe bezprzewodowe i bezworkowe odkurzacze typu handstick Hi-Move IV. Dzięki specjalnej budowie i wyposażeniu w wiele końcówek, odkurzanie jest wygodne nawet w najmniejszych zakamarkach oraz umożliwia czyszczenie kanap i sof. Nowe odkurzacze Hisense to kontynuacja serii nagrodzonej Red Dot Design Award 2020, międzynarodowym wyróżnieniem dla urządzeń o ponadprzeciętnym wzornictwie.
Odkurzacze Hisense cechuje mobilność i ergonomiczność. Wystarczy jedno kliknięcie i klasyczny, bezprzewodowy odkurzacz zamienia się w ręczny, co pozwala na czyszczenie trudno dostępnych miejsc czy mebli. Dopasowany do dłoni uchwyt zapewnia komfort pracy, a wbudowany w nim przycisk włączania i wyłączania na obsługę urządzenia jedną ręką.
Dzięki czytelnemu wyświetlaczowi LED, wszystkie funkcje jak stopień naładowania baterii, program i tryb pracy, wyświetlane są jasno i czytelnie. To nie wszystko, lampki LED zostały umieszczone również na końcówkach szczotki jako podświetlenie odkurzanej powierzchni – dzięki temu można dotrzeć do okruchów i kurzu zalegających w pod meblami.
Dedykowane końcówki umożliwią odkurzanie każdego rodzaju powierzchni – ich budowa jest przyjazna dla drewnianych podłóg i mebli. Przy generalnych porządkach przedświątecznych oraz na co dzień przydatna będzie turboszczotka, która poradzi sobie świetnie nie tylko z kurzem, ale również z usuwaniem sierści czworonożnych pupilów.
– Przyglądając się rynkowi urządzeń do sprzątania, wyraźnie widać, że odkurzacze typu Handstick są coraz bardziej popularne i wypierają klasyczne urządzenia typu bag/bagless, m.in. w wyniku wprowadzonych dyrektyw UE, dotyczących energooszczędności. Kategoria Handstick stanowi dzisiaj 24% całego rynku odkurzaczy i dynamicznie rośnie. Obecnie klient częściej decyduje się na inwestycję, wybiera produkt droższy, ale zaprojektowany pod konkretne zadania. Do tego dochodzą także takie powody, jak oszczędność czasu i pieniędzy na wymienne worki, a także chęć przyczynienia się do ochrony środowiska – powiedziała Kinga Zwierzchowska, Head of Sales SDA, Hisense Polska.
Model Hi-Move HVC6134W wyposażony są w odłączany akumulator litowo-jonowy, który można ładować oddzielnie (czas ładowania 4h). Duża wydajność baterii pozwala na nieprzerwaną pracę do 35 minut, nie ma na to wpływu nawet zapełniony pojemnik.
Funkcja szybkiego czyszczenia filtra Quick Clean pozwala robić to w prosty i niebrudzący rąk sposób, wystarczy ruch pokrętłem z tyłu pojemnika i filtr wyczyści się samoistnie. Zmywalny filtr wykonany jest
z nietoksycznych, przyjaznych środowisku materiałów.
Nowy odkurzacz Hisense HVC6134W, min. z elektroszczotką i ssawką szczelinową są dostępne
w wybranych sklepach w sugerowanej cenie detalicznej 999 zł.
Więcej informacji o odkurzaczach Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.