Złoto w najlepszej formie- poznaj nowe okapy linii BALMERA w kolorze złota
Złoto w najlepszej formie- poznaj nowe okapy linii BALMERA w kolorze złota
Złote elementy we wnętrzach to prawdziwy hit ostatnich miesięcy. W kuchni możemy je spotkać w postaci uchwytów, okuć meblowych, baterii, ale także okapów. Poznaj najnowszą propozycję AKPO: okapy linii BALMERA w kolorze złota.
Wyróżnij się z okapami linii BALMERA!
Okapy BALMERA w kolorze złota stanowią kwintesencję dobrego designu i nietuzinkowej elegancji. Ich ciekawa forma i przyciągający wzrok złoty kolor sprawia, że stanie się on wyjątkową ozdobą kuchni. Doskonale sprawdzi się w nowoczesnych aranżacjach kuchennych, stanowiąc przysłowiową „wisienkę na torcie”. Daj się wciągnąć w świat okapów AKPO i oczarować złotym blaskiem okapów linii BALMERA.
Poznaj lepiej linię BALMERA
Do tej pory linię BALMERA stanowiły okapy wyspowe i kominowe. Różniły się one od siebie sterowaniem - WK- 4 BALMERA posiada tradycyjne, mechaniczne sterowanie, natomiast model WK -10 BALMERA elektroniczne sterowanie soft touch. WK – 10 posiada także wydajniejszą turbinę – 800 m3/h. Ich niekwestionowaną zaletą jest także doskonałe oświetlenie LED, które idealnie doświetla blat roboczy. Dostępne były one w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz INOX. Od teraz również w wersji białej i złotej!
BALMERA
Szerokość: 40 cm
Kolor: czarny/INOX/biały/złoty
Wydajność nominalna turbiny: 450 m3/h/ 800 m3/h
Oświetlenie: LED
Sterowanie: mechaniczne (push button)/soft touch

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.