Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux
Sidolux już od 30 lat wspiera Polaków w utrzymaniu czystości i porządku w domach. Robi to nie tylko dostarczając najwyższej jakości produkty, ale także poprzez zaangażowanie w inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków. O zaufaniu do marki świadczy zdobyty w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii „płyny do mycia szyb”.
Złoty Laur Konsumenta – produkty marki Sidolux docenione przez klientów
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest na podstawie przeprowadzanego od 2004 roku plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Celem plebiscytu jest wyłonienie wartościowych marek, które przez konsumentów zostały wyróżnione pod względem jakości i innowacyjności. Przyznawany certyfikat obrazuje również pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania klientów do nagradzanej marki. Jest to ukłon w stronę najlepszych, produktów i usług oraz wskazówka dla innych konsumentów.
Co roku, ogólnopolski sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze? O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Dla marki Sidolux to kolejna bardzo ważna nagroda, która świadczy o efektach wieloletniej pracy. Dostrzeżenie i docenienie tego wysiłku przez szerokie grono odbiorców motywuje do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie produktów.
Od samego początku obecności na rynku, Sidolux stawia na jakość i innowację. W bogatym portfolio produktów marki znajdują się preparaty dla wielu aspektów utrzymania czystości w domu, takie jak płyny do podłogi, środki do pielęgnacji mebli czy płyny do mycia szyb. To właśnie ta ostatnia kategoria zdobyła w tym roku prestiżowy Złoty Laur Konsumenta, co świadczy o zaufaniu i uznaniu, jakie firma ma w oczach konsumentów – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager Sidolux.
Polacy stawiają na Sidolux i wspólne sprzątanie
Oprócz dbania o wysoką jakość produktów, Sidolux podejmuje również inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków oraz integracją samych domowników. W tym celu powstała kampania "Dobrze się sprząta razem!". Jest to manifest wartości aktywnej współpracy w zakresie obowiązków domowych i integracji wszystkich domowników w procesie sprzątania. Jedną z aktywności w ramach kampanii jest badanie „Podział obowiązków domowych”, przeprowadzone we współpracy z IR CENTER.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.