Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux

2023-11-09  |  09:43
Biuro prasowe

Sidolux już od 30 lat wspiera Polaków w utrzymaniu czystości i porządku w domach. Robi to nie tylko dostarczając najwyższej jakości produkty, ale także poprzez zaangażowanie w inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków. O zaufaniu do marki świadczy zdobyty w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii „płyny do mycia szyb”.

 

Złoty Laur Konsumenta – produkty marki Sidolux docenione przez klientów

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest na podstawie przeprowadzanego od 2004 roku plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Celem plebiscytu jest wyłonienie wartościowych marek, które przez konsumentów zostały wyróżnione pod względem jakości i innowacyjności. Przyznawany certyfikat obrazuje również pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania klientów do nagradzanej marki. Jest to ukłon w stronę najlepszych, produktów i usług oraz wskazówka dla innych konsumentów.

Co roku, ogólnopolski sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze? O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

Dla marki Sidolux to kolejna bardzo ważna nagroda, która świadczy o efektach wieloletniej pracy. Dostrzeżenie i docenienie tego wysiłku przez szerokie grono odbiorców motywuje do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie produktów.


Od samego początku obecności na rynku, Sidolux stawia na jakość i innowację. W bogatym portfolio produktów marki znajdują się preparaty dla wielu aspektów utrzymania czystości w domu, takie jak płyny do podłogi, środki do pielęgnacji mebli czy płyny do mycia szyb. To właśnie ta ostatnia kategoria zdobyła w tym roku prestiżowy Złoty Laur Konsumenta, co świadczy o zaufaniu i uznaniu, jakie firma ma w oczach konsumentów – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager Sidolux.


 

Polacy stawiają na Sidolux i wspólne sprzątanie

Oprócz dbania o wysoką jakość produktów, Sidolux podejmuje również inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków oraz integracją samych domowników. W tym celu powstała kampania "Dobrze się sprząta razem!". Jest to manifest wartości aktywnej współpracy w zakresie obowiązków domowych i integracji wszystkich domowników w procesie sprzątania. Jedną z aktywności w ramach kampanii jest badanie „Podział obowiązków domowych”, przeprowadzone we współpracy z IR CENTER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.