Znamy nazwiska panelistów „Marmoleum Roadshow”!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już jutro ciężarówka FORBO Flooring Systems przyjedzie do Polski i odwiedzi trzy miasta umożliwiając architektom i projektantom zapoznanie się z najnowszymi, ekologicznymi produktami marki i sposobem ich powstawania. W planach spotkania z gośćmi specjalnymi – Maciejem Bidermannem z pracowni Bidermann+Wide, Agnieszką Kalinowską-Sołtys z APA Wojciechowski i Idą Mikołajską z MIKOŁAJSKAstudio.
W sierpniu 2021 roku firma FORBO Flooring Systems wyruszyła w podróż po Europie specjalnie zaprojektowaną w tym celu ciężarówką. W trasie odwiedziła przynajmniej 55 miast w ponad 15 krajach. We wrześniu 2022 roku FORBO przyjedzie do Polski i zorganizuje cykl spotkań w Poznaniu, Warszawie i Krakowie.
Pomysł na europejską podróż narodził się w czasie pandemii COVID-19, kiedy to marka postanowiła wyjść naprzeciw architektom i projektantom, którzy ze względu na obostrzenia nie mogli przyjechać na wystawę lub do fabryki. Zachowując wszelkie środki ostrożności firma zdecydowała się przeprowadzić kameralne spotkania umożliwiające osobisty kontakt z klientami.
Odwiedzający ciężarówkę Marmoleum mogą od środka poznać świat produkcji wykładzin podłogowych z naturalnych składników. Eksperci marki zabiorą gości na wirtualną wycieczkę po fabryce, podpowiedzą, jak najlepiej łączyć kolory a także wytłumaczą, w jaki sposób używać narzędzi oferowanych przez firmę pobierając próbki czy tworząc projekt za pomocą floorplannera.
Marmoleum to wyjątkowa wykładzina linoleum od marki FORBO, będąca jednocześnie prawdziwym „kamieniem milowym” w historii firmy. Dzięki zastosowaniu naturalnych surowców, takich jak olej lniany, juta czy żywica raz wykorzystaniu w 100% zielonej energii przy produkcji, udało się stworzyć linoleum całkowicie neutralne pod względem emisji szkodliwego CO2, przez co maksymalnie przyjazne człowiekowi i środowisku naturalnemu. Każdy metr kwadratowy Marmoleum uwalnia środowisko od 40g CO2, ponieważ w swoim cyklu życia uprawy wykorzystywane do wytwarzania składników Marmoleum pochłaniają z atmosfery więcej CO2 niż generuje jego produkcja.
Spotkania w cyklu „Marmoleum Roadshow” odbędą się w Poznaniu przy Stadionie Miejskim (9.09), w Warszawie przy Pałacu Kultury i Nauki (12.09) i w Krakowie przy Tauron Arenie (13.09). Spotkania potrwają od 12:00 do 18:00. W celu zapewnienia odwiedzającym maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa firma zarezerwowała 1-godzinne przedziały czasowe, w których uczestniczyć może jedynie 10 osób. Marka przygotowała również specjalną niespodziankę – wizytę fantastycznych architektów, którym goście będą mieli okazję zadać nurtujące pytania. Na odwiedzających czekać będą Maciej Bidermann z poznańskiej pracowni Bidermann+Wide, Agnieszka Kalinowska-Sołtys, członek zarządu APA Wojciechowski i Ida Mikołajska z MIKOŁAJSKAstudio.
Maciej Bidermann to doświadczony architekt wnętrz i product designer z ponad 13-letnią praktyką. Autor wielu wnętrz komercyjnych, jak i prywatnych, m.in. nowej siedziby głównej firmy VOX Group czy siedziby polskiego oddziału Chefs Culinar. Założone przez niego w 2009 roku studio Bidermann Design specjalizowało się w projektowaniu prywatnych wnętrz, a obecnie głównym obszarem działania są przestrzenie biurowe i publiczne. Wspólnie z uznanym projektantem marek, Szymonem Skrzypczakiem, założył studio Bidermann+Wide, które z powodzeniem rozwijają na rynku lokalnym oraz poza granicami Polski.
Agnieszka Kalinowska-Sołtys to partner i członek zarządu APA Wojciechowski Architekci. Jest Prezesem Stowarzyszenia Architektów Polskich. Od 2010 roku posiada uprawnienia do certyfikacji budynków BREEAM i LEED, jest również audytorem systemu certyfikacji Zielony Dom oraz członkiem komisji weryfikacyjnej certyfikacji Green Building Standard. Brała udział w wielu nagrodzonych projektach biurowych i usługowo-handlowych, spełniających wysokie standardy zrównoważonego rozwoju.
Ida Mikołajska jest doktorantką na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej. Podczas wielu międzynarodowych wymian i warsztatów miała okazję poznać różnorodne podejście do projektowania. Wśród nich znalazły się m.in. międzynarodowe warsztaty LOTUS – przystosowanie przestrzeni dla indywidualnego użytkownika, studia na Wydziale Architektury w University of Manchester oraz Manchester Metropolitan University, praktyki w ATP Arkitekter w Oslo oraz Omega Smartbuilt, a także roczny staż w firmie projektowo-wykonawczej Diamond Module (zaawansowana architektura modułowa). Jest również członkinią Brytyjskiego stowarzyszenia the Design Society.
Zapraszamy do udziału w spotkaniach przede wszystkim architektów, projektantów, wykonawców i studentów. Darmowe bilety wstępu dostępne są po rejestracji:
Poznań - https://www.eventbrite.com/e/marmoleum-roadshow-poznan-tickets-407500132867
Warszawa - https://www.eventbrite.com/e/marmoleum-roadshow-warszawa-tickets-407496782847
Kraków - https://www.eventbrite.com/e/marmoleum-roadshow-krakow-tickets-407502199047
Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://www.forbo.com/flooring/pl-pl/inspiracje-i-realizacje/marmoleum-roadshow/psgf45.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Architecture SNOB, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, designteka.pl, Magazif, Nowy Magazyn, OKK! design, WhiteMAD i wnetrzadomow.pl.
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Ciepło od dachu
Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.