Zobacz kabinę w swojej łazience jeszcze przed jej zakupem

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska@bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Chcesz zamontować kabinę prysznicową i zastanawiasz się, jaka najlepiej będzie pasowała do wnętrza? Mamy na to sposób! Skorzystaj z bezpłatnej aplikacji, dzięki której jeszcze przed zakupem, sprawdzisz na telefonie lub tablecie, jak wybrany przez ciebie model będzie prezentował się w łazience. Taką możliwość daje nowość w ofercie Radaway, czyli aplikacja ShowerAR.
ShowerAR to nowoczesne narzędzie pozwalające na zeskanowanie przestrzeni widzianej przez kamerę i przeniesienie jej na obraz 3D. Co więcej, program jest w stanie oszacować odległości i wymiary znajdujących się we wnętrzu obiektów z dokładnością do paru milimetrów. Dzięki temu prezentowane kabiny mają rzeczywiste rozmiary, a to z kolei przekłada się na doskonały efekt tworzonej wizualizacji.
Ogromnym atutem aplikacji jest fakt, że jest bezpłatna oraz bardzo łatwa w użyciu. Każdy, kto posiada urządzenie mobilne - telefon lub tablet, w zaledwie kilku krokach ma szansę zobaczyć, jak będzie wyglądać wybrana przez niego kabina prysznicowa we własnej łazience. Po zainstalowaniu ShowerAR na urządzeniu, wystarczy wyszukać interesujący produkt i umieścić go w uprzednio zeskanowanej przestrzeni. Kabinę można dowolnie przestawiać i dostosowywać do wnętrza, a nawet od razu ją spersonalizować, zmieniając np. wariant szkła z jakiego jest wykonana. Bezpośrednio w programie warto tworzyć też tzw. kolekcje ulubionych produktów, dzięki którym z łatwością porównamy ich widok w rozszerzonej rzeczywistości, by wybrać ten najbardziej odpowiadający naszym gustom i potrzebom.
Co warto zaznaczyć - aplikacja jest w pełni bezpieczna. Urządzenie nie rejestruje wizerunku ani otoczenia. ShowerAR wykorzystuje widziany obraz jedynie w celu stworzenia przestrzeni 3D oraz umieszczenia w niej obiektu 3D (produktu Radaway). Wszelkie grafiki, obrazy i informacje podczas działania aplikacji są automatycznie usuwane po jej zamknięciu lub w trakcie, gdy niezbędne jest odzyskanie „pamięci” w urządzeniu.
- W Radaway przywiązujemy dużą wagę do wygody klientów, dlatego z ogromną dbałością podchodzimy do estetyki i funkcjonalności projektowanych produktów. Teraz ten komfort podnosimy jeszcze bardziej, proponując nowoczesne narzędzie, z którego z łatwością skorzystają także osoby stroniące na co dzień od nowinek technologicznych. Aplikację ShowerAR zaprogramowaliśmy w taki sposób, by każdy miał szansę zobaczyć na ekranie telefonu kabinę w swojej łazience – za pomocą kliku kliknięć i bez skomplikowanych działań – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.