Komunikaty PR

Zostań #JETsetterem i wygraj nowy odkurzacz pionowy Samsung Jet™

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Nowy pionowy odkurzacz Samsung Jet™ to idealne urządzenie m.in. dla rodziców, właścicieli zwierząt i samochodów. Już teraz każdy ma szansę, aby osobiście sprawdzić moc i skuteczność urządzenia. Samsung uruchamia pierwszy w historii marki program ambasadorski urządzeń domowych. Do zdobycia jedna ze 100 sztuk odkurzacza SamsungJet™.

 

o mają wspólnego młodzi rodzice, miłośnicy psów i kotów oraz posiadacze samochodów? Z pewnością są zmuszeni do częstych porządków. To między innymi z myślą o nich Samsung uruchamia program ambasadorki, do którego może zgłosić się każdy, kto chce przetestować innowacyjny odkurzacz Samsung Jet™. Co trzeba zrobić, aby otrzymać jedną ze 100 sztuk odkurzacza i sprawdzić jego możliwości we własnym domu?

 

Samsung Jet™ – wart przetestowania

Samsung Jet™ to odkurzacz, który odmieni naszą codzienność. Wyposażony został w silnik Digital Inverter o mocy aż do 550 W, 5-stopniowy system filtracji HEPA, który wyłapuje aż do 99,999 %* mikrocząsteczek kurzu i alergenów oraz wydajną baterię, która pozwala na odkurzanie bez ładowania aż do 60 minut**. Wolnostojąca stacja ładująca pozwala na umieszczenie urządzenia w dowolnym miejscu, bez konieczności montowania do ściany. Dodatkowo służy jako stojak na akcesoria – szczotkę z miękkim włosiem czy szczelinówkę, która dotrze do trudno dostępnych miejsc. Odkurzacz bezprzewodowy Samsung Jet™ skutecznie odkurzy grube dywany z dedykowaną Turbo szczotką oraz zbierze najdrobniejszy kurz dzięki szczotce Soft action z antystatycznym włosiem. Właściciele zwierząt na pewno docenią mini elektroszczotkę, która została wyposażona w dodatkowy silnik, żeby jak najlepiej usuwać sierść z kanapy. Samsung Jet™ sprawdzi się nie tylko w codziennych porządkach, ale poradzi sobie również z trudnymi zadaniami.

 

Jak zostać ambasadorem Samsung Jet™?

Aby wygrać  odkurzacz Samsung Jet™ należy opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie promujące program  pobrane ze strony internetowej jetsetter.samsung.pl wraz z hasztagami: #JETsetter, #wyzwanieSamsung #SamsungJET #odkurzaczbezprzewodowy oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETsetterem. Następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając link do opublikowanego postu. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pierwszego z pięciu zadań. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z pięcioma zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Na koniec ambasadorzy zostaną poproszeni o przygotowanie recenzji urządzenia. Dla osób, które poprawnie wykonają zadania konkursowe, Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.

 

Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Spośród stu #JETsetterów, trzy osoby, które w najciekawszy sposób przedstawią zalet bezprzewodowego odkurzacza zostaną nagrodzone designerskim oczyszczaczem powietrza Samsung. Model Cube to nowoczesny oczyszczacz zamknięty w formie eleganckiego sześcianu, wyposażony w 3 filtry, w tym HEPA 13, usuwające do 99,97%*** zanieczyszczeń. Urządzeniem można sterować zdalnie z poziomu aplikacji SmartThings na smartfonie. Razem z Samsung Jet™ to tworzą zestaw, który pozwoli nam zadbać o czystość w naszym domu bez zbędnego wysiłku.

 

Pierwsze 500 osób, które zgłosi się do programu, ale nie zostanie zakwalifikowana do dalszego etapu otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.

 

Zgłoszenia do programu przyjmowane są 18 maja do 7 czerwca bieżącego roku. Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsugn Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie jetsetter.samsung.pl

 

 

* Na podstawie testów wewnętrznych (zgodnie z normą IEC62885-2, Cl. 5.11.) w trybie maksymalnym.

** Na podstawie wewnętrznych testów przy wykorzystaniu minimalnego poziomu mocy, bez użycia dodatkowych akcesoriów

*** Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.