Komunikaty PR

Zostań #JETsetterem i wygraj nowy odkurzacz pionowy Samsung Jet™

2020-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Nowy pionowy odkurzacz Samsung Jet™ to idealne urządzenie m.in. dla rodziców, właścicieli zwierząt i samochodów. Już teraz każdy ma szansę, aby osobiście sprawdzić moc i skuteczność urządzenia. Samsung uruchamia pierwszy w historii marki program ambasadorski urządzeń domowych. Do zdobycia jedna ze 100 sztuk odkurzacza SamsungJet™.

 

o mają wspólnego młodzi rodzice, miłośnicy psów i kotów oraz posiadacze samochodów? Z pewnością są zmuszeni do częstych porządków. To między innymi z myślą o nich Samsung uruchamia program ambasadorki, do którego może zgłosić się każdy, kto chce przetestować innowacyjny odkurzacz Samsung Jet™. Co trzeba zrobić, aby otrzymać jedną ze 100 sztuk odkurzacza i sprawdzić jego możliwości we własnym domu?

 

Samsung Jet™ – wart przetestowania

Samsung Jet™ to odkurzacz, który odmieni naszą codzienność. Wyposażony został w silnik Digital Inverter o mocy aż do 550 W, 5-stopniowy system filtracji HEPA, który wyłapuje aż do 99,999 %* mikrocząsteczek kurzu i alergenów oraz wydajną baterię, która pozwala na odkurzanie bez ładowania aż do 60 minut**. Wolnostojąca stacja ładująca pozwala na umieszczenie urządzenia w dowolnym miejscu, bez konieczności montowania do ściany. Dodatkowo służy jako stojak na akcesoria – szczotkę z miękkim włosiem czy szczelinówkę, która dotrze do trudno dostępnych miejsc. Odkurzacz bezprzewodowy Samsung Jet™ skutecznie odkurzy grube dywany z dedykowaną Turbo szczotką oraz zbierze najdrobniejszy kurz dzięki szczotce Soft action z antystatycznym włosiem. Właściciele zwierząt na pewno docenią mini elektroszczotkę, która została wyposażona w dodatkowy silnik, żeby jak najlepiej usuwać sierść z kanapy. Samsung Jet™ sprawdzi się nie tylko w codziennych porządkach, ale poradzi sobie również z trudnymi zadaniami.

 

Jak zostać ambasadorem Samsung Jet™?

Aby wygrać  odkurzacz Samsung Jet™ należy opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie promujące program  pobrane ze strony internetowej jetsetter.samsung.pl wraz z hasztagami: #JETsetter, #wyzwanieSamsung #SamsungJET #odkurzaczbezprzewodowy oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETsetterem. Następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając link do opublikowanego postu. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pierwszego z pięciu zadań. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z pięcioma zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Na koniec ambasadorzy zostaną poproszeni o przygotowanie recenzji urządzenia. Dla osób, które poprawnie wykonają zadania konkursowe, Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.

 

Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Spośród stu #JETsetterów, trzy osoby, które w najciekawszy sposób przedstawią zalet bezprzewodowego odkurzacza zostaną nagrodzone designerskim oczyszczaczem powietrza Samsung. Model Cube to nowoczesny oczyszczacz zamknięty w formie eleganckiego sześcianu, wyposażony w 3 filtry, w tym HEPA 13, usuwające do 99,97%*** zanieczyszczeń. Urządzeniem można sterować zdalnie z poziomu aplikacji SmartThings na smartfonie. Razem z Samsung Jet™ to tworzą zestaw, który pozwoli nam zadbać o czystość w naszym domu bez zbędnego wysiłku.

 

Pierwsze 500 osób, które zgłosi się do programu, ale nie zostanie zakwalifikowana do dalszego etapu otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.

 

Zgłoszenia do programu przyjmowane są 18 maja do 7 czerwca bieżącego roku. Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsugn Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie jetsetter.samsung.pl

 

 

* Na podstawie testów wewnętrznych (zgodnie z normą IEC62885-2, Cl. 5.11.) w trybie maksymalnym.

** Na podstawie wewnętrznych testów przy wykorzystaniu minimalnego poziomu mocy, bez użycia dodatkowych akcesoriów

*** Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.