Domoteka zaprasza do nowo otwartego showroomu DKwadrat.pl
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka poszerzyło się o kolejną przestrzeń dla wielbicieli nowoczesnych form i fascynującego wzornictwa. 26 listopada 2021 otworzył się nowy showroom DKwadrat.pl z bogatym wyborem mebli oraz akcesoriów do domu, stanowiących esencję światowych trendów meblarskich. Za transakcję odpowiadała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Owoce fascynacji twórców DKwadrat.pl nowoczesnym projektowaniem i popisowym wzornictwem będą dostępne na powierzchni 376 mkw. i pozwolą odkryć magiczną różnorodność designu. Swoje miejsce znajdą tu doskonałe w formie polskie meble oraz światowe marki z Danii, Hiszpanii i Włoch, między innymi: Intesi, Maduu Studio, Actona, Resol, Nardi, Cheers, Umbra, Carpet Decor, Fameg, Polyhedra, Scab Design, Altavola, Nordifra, Light&Living, Fluffo, Lede, Lysne, Skandica, White Oaks, Absynth, Carpets&More, Aldex, Step Into Design, Florabo.
Największą miłością DKwadrat.pl są krzesła – w ofercie znajduje się blisko dwa tysiące różnorodnych modeli. A oprócz tego stołki barowe, sofy, fotele, komody oraz wiele innych mebli i dodatków do domu.
– Co nas wyróżnia? Większość produktów w naszym portfolio to projekty naszych autorskich marek. Co więcej, znaczna część mebli dostępna jest w naszym magazynie – oferujemy więc błyskawiczną wysyłkę. Można też odebrać osobiście swoje zakupy nawet tego samego dnia z Punktu Odbioru w Warszawie przy ul. Księcia Ziemowita 59 – mówi Katarzyna Błaszczyk, kierownik działu Marketingu DKwadrat.pl
DKwadrat.pl to także przestrzeń przyjazna dla twórczej pracy architektów i projektantów wnętrz. Ci, którzy potrzebują kreatywnego miejsca na spotkanie z klientem lub inwestorem znajdą w showroomie DKwadrat w Domotece dostęp do katalogów, próbników tkanin, mogą też liczyć na poradę showroomowych ekspertów. W showroomie DKwadrat.pl króluje nowoczesny design i kreatywne podejście do formy. Nowoczesne rozwiązania widać tu zarówno we wzornictwie mebli, jak i w procesie zakupów. Dzięki interaktywnej ekspozycji i skanowaniu kodów QR klienci mogą natychmiast poznać dostępne warianty, kolory i tkaniny oferowanych mebli.
– W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji i staramy się poszerzać ofertę o wzory dobierane z pasją. Wraz z otwarciem nowego showroomu DKwadrat.pl nasi klienci będą mieli dostęp do wyjątkowo szerokiego wyboru krzeseł, które są sztandarowym produktem marki DKwadrat.pl – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
– W naszej strategii najmu skupiamy się na pozyskiwaniu najemców reprezentujących światowe trendy wzornictwa, takim przedstawicielem z pewnością jest showroom DKwadrat.pl, który dołączył do grona najemców w warszawskiej Domotece – dodaje Marta Słysz, Associate w Retail Agency Cushman &Wakefield.
Miłośnicy ciekawych rozwiązań do wnętrz oraz fascynującego designu mogą już korzystać z oferty DKwadrat.pl w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/dkwadrat-pl/
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, ma w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.
Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.