„Domowa Piekarenka” – prosty przepis na świeże pieczywo
Dziś wszyscy jesteśmy masterchefami domowej kuchni. Spędzając kolejne dni w domu, próbujemy swoich sił w wypiekach. Dom pachnie ulubionym ciastem, rogalami z konfiturą lub gorącym chlebem. Nie zawsze jednak w naszym zasięgu są wszystkie niezbędne składniki, jak zakwas czy drożdże. Czy jest sposób, by cieszyć się świeżym pieczywem, bez wychodzenia z domu?
Nie ulega wątpliwości, że pieczywo to produkt pierwszej potrzeby – wszyscy uwielbiamy świeże bułki czy chrupiący chleb i ciężko wyobrazić nam sobie bez nich dzień. Aż dla 80 proc. Polaków pieczywo jest podstawowym składnikiem codziennego śniadania! Dziś, w czasach pandemii, gdy ograniczamy wizyty w sklepach, idealnym rozwiązaniem jest mrożone pieczywo do wypieku we własnym piekarniku.
NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza właśnie na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w zwykłym domowym piekarniku. Do oferty trafi sześć rodzajów pieczywa m.in. kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa czy paluszek śniadaniowy – wszystkie z tzw. czystą etykietą, czyli bez ulepszaczy i konserwantów. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco. Pieczywo z „Domowej Piekarenki” pakowane jest po 10 sztuk.
Zdrowa alternatywa – pieczywo do dopieku
„Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich popularnych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Nowa marka własna to pieczywo wypiekane w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem do minus 18 stopni Celsjusza, szczelnie pakowane i specjalistycznym transportem dostarczane do sklepowych chłodni.
– Nasze pieczywo produkowane jest z najwyższej jakości mąki, pozyskiwanej od zaufanych dostawców, z którymi współpracujemy od lat. Wytwarzamy je z takich samych produktów, jak tradycyjne wypieki. Jedyna różnica tkwi w metodzie – mrożone pieczywo jest wypiekane w 80 proc. i zamrażane, a następnie dopiekane przed bezpośrednim spożyciem. Teraz nasze tradycyjne wyroby pakujemy, dając konsumentom możliwość wypieczenia świeżych bułek i chlebów w swoich domowych piekarnikach – mówi Elżbieta Zajezierska, prezes piekarni NOWEL.
Mrożone pieczywo do dopieku można przechowywać w zamrażalniku a nawet w lodówce (do 48 godzin). Dodatkowo, choć nie ma dowodów, by żywność była źródłem zarażenia koronawirusem, szczelnie zapakowane pieczywo daje gwarancję, że nie miało ono kontaktu z żadnymi wirusami na etapie dystrybucji czy transportu.
***
Informacje na temat NOWEL
Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.