Komunikaty PR

Doświadczać piękna. Butikowe Medi SPA projektu ORWAT DESIGN

2023-12-12  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Niewielkie, kameralne i luksusowe Medi SPA to miejsce o indywidualnym charakterze, które w przeciwieństwie do tradycyjnych salonów odnowy, poza usługami najwyższej jakości, zapewnia swoim klientom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia. Dostarczają ich budzące pozytywne emocje i kreujące poczucie pełnego komfortu wnętrza, które urządziła projektantka wnętrz Kasia Orwat z pracowni ORWAT DESIGN.

Ten, kto choć raz odwiedził luksusowe butiki marek premium, z pewnością nie zapomni niepowtarzalnej atmosfery, jakie kryją w sobie te niewielkie wnętrza. To na ich wzór powstały hotele i salony SPA nazywane powszechnie butikowymi. Te kameralne obiekty, o niedużej przestrzeni i indywidualnym charakterze emanują wręcz aurą komfortu, doprawionego sporą szczyptą luksusu. Takie też jest butikowe Medi SPA, powstałe w Poznaniu w nowej willi na Starym Mieście, którego właścicielką jest Agnieszka Walczak-Szafrańska. Będąc sama nieszablonową kobietą, stworzyła przestrzeń dla osób, które podobnie jak ona, przychodząc na zabieg kosmetyczny, oczekują czegoś więcej niż tylko dobrej jakości usługi. Stawiają na unikatowe doświadczenia, które zapewnia m.in. kreacja przestrzeni. Ma ona sprzyjać relaksacji na najwyższym poziomie oraz budowaniu ciepłych relacji w luksusowej wręcz atmosferze.

Aura tego miejsca ,,otwiera" na doświadczanie: czuć w nim zamiłowanie i troskę o piękną skórę, słychać dźwięki, które relaksują oraz pozwalają być tu i teraz. We wnętrzach naszego butikowego SPA chciałoby się wręcz zamieszkać, dlatego tak dobrze nam się pracuje, a nasze klientki tak dobrze się tu czują i często do nas wracają - wspomina właścicielka Medi SPA Agnieszka Walczak-Szafrańska.

Prowadzony przez nią Gabinet Medi SPA Agnieszka Walczak, w tym roku otrzymał prestiżowy status pierwszego w Polsce Centre Expert francuskiej marki Biologique Recherche. Aby znaleźć się w tak wspaniałym gronie światowych ekspertów, należało spełnić wiele warunków wymaganych przez markę, począwszy od stosowania pełnej gamy zabiegów marki i dostarczania eksperckiej wiedzy w rozwiązywaniu problemów ze stanami skóry, aż po niebanalne i luksusowe wnętrza. Te ostatnie właścicielka zawdzięcza projektantce wnętrz Kasi Orwat z pracowni ORWAT DESIGN, Ambasadorce marki Geberit, która z niezwykłą pasją tworzenia podzieliła zamiłowanie inwestorki do piękna.

Jak przystało na obiekt o charakterze butikowym Medi SPA od tradycyjnego salonu odnowy czy typowego gabinetu kosmetycznego różni się przede wszystkim wielkością, stylem i charakterem. Nieduża, jak na tego typu miejsce, bo 90-metrowa przestrzeń zaaranżowana została jako open space z kontuarem recepcyjnym, strefą wait&chill, aneksem kuchennym oraz dwoma stanowiskami kosmetycznymi. Znajdziemy tu także dwa osobne gabinety zabiegowe, łazienkę z natryskiem i wydzieloną strefę na garderobę i przechowywanie. Tak zorganizowana przestrzeń ma służyć budowaniu ciepłych, intymnych relacji podczas przebywania w SPA, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności klientów. Jednak pozytywnych doświadczeń, dla których chcą oni tu powracać, dostarcza wystrój wnętrz.

Projektantka postawiła na minimalizm, w którym nieprzeładowana stylistycznie przestrzeń ma nieść poczucie ładu, komfortu oraz wewnętrznego spokoju. Sprzyjać wyciszeniu, poczuciu harmonii z otoczeniem, ale też kontaktowi z naturą. Doświadczenia te gwarantują łagodne kolory, z wiodącą zielenią, która jest nie tylko ulubioną barwą właścicieli, ale też łącznikiem wnętrza z nieskalanym światem przyrody. Podobną funkcję pełnią obłe, organiczne formy wyposażenia oraz naturalne materiały. Wśród tych ostatnich prym wiedzie egzotyczne drewno w ciemnym wybarwieniu, które wraz z płytką kamienną z delikatnym żyłowaniem pięknie zdobi podłogi SPA. W egzotycznym kierunku, subtelnie nawiązując do stylu boho, została dobrana roślinność czy tekowe krzesła z plecionką. Przez te nieoczywiste połączenia stylistyczne wnętrza nabrały indywidualnego charakteru, wyróżniając się oryginalnością i swoistym artyzmem. Podkreśla go także poprowadzone w przemyślany sposób, tworząc na suficie logo salonu, szynoprzewody. Pierwiastek luksusu, tak pożądany we wnętrzach butikowych, wnoszą zaś delikatne złote akcenty w detalach mebli i uchwytach. Wydobywają one także nową definicję wnętrz luksusowych, gdzie zdobne i krzykliwe elementy, ustępują miejsca subtelnej elegancji, budując pozytywne doświadczenia związane z samym odbiorem przestrzeni.

Nienachalnie zaaranżowane wnętrza mają bowiem być znaczącym tłem dla przeprowadzanych tu zabiegów. Dobrym na to przykładem może być wystrój najmniejszego z pomieszczeń, łazienki, która choć nieduża doskonale wpisuje się w zaproponowany przez Kasię Orwat koncept wystroju wnętrz. Głównym elementem jest tu szafka umywalkowa, która stanowi kontynuację brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Utrzymane w kolorze przygaszonej zieleni, w satynowym, matowym wykończeniu przyciągają uwagę swoją obłą, zaokrągloną formą poprowadzoną na kształt koła - figury symbolizującej doskonałość. Zdobią je złote cokoły i wieńce podblatowe oraz uchwyty w tym samym kolorze.

Charakterystyczny akcent wystroju miały stanowić funkcjonalne meble skrojone na wymiar. Główne skrzypce w łazience gra mebel umywalkowy, który jest kontynuacją brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Stąd pozostałe elementy wyposażenia miały pozostać w tle. W tej roli doskonale sprawdziły się niezwykle dyskretne produkty z oferty Geberit. Miska Geberit Selnova o ponadczasowym wzornictwie, przycisk Sigma30, niski stelaż Geberit o wysokość zaledwie 90 cm, który pozwolił praktycznie zabudować strefę łazienki, czy właściwie niewidoczny odpływ liniowy Geberit CleanLine w znaczący sposób pomogły uzyskać pożądany efekt, zachowując przy tym luksusowy charakter pomieszczenia – tłumaczy Kasia Orwat.

Wysoka jakość produktów Geberit i ich uniwersalny design doskonale wtopił się w tło aranżacji, zapewniając przy tym pełną funkcjonalność i komfort użytkowania łazienki. Podkreśliły też charakter aranżacji całej przestrzeni butikowego Medi SPA, które pod osłoną niezwykle efektownego wystroju, skrywa swą profesjonalną stronę.

Projekt wnętrza:  Kasia Orwat, pracownia projektowania wnętrz ORWAT DESIGN i mebli rzemieślniczych gotowych i na wymiar - „36 i PÓŁ”, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Mufka Fotografia, Dagmara Maroszek-Bździuch

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Renowacja łazienek z Geberit. Projekt autorstwa Kasi Orwat Biuro prasowe
2024-07-29 | 15:30

Renowacja łazienek z Geberit. Projekt autorstwa Kasi Orwat

Po kilkunastu lub kilkudziesięciu latach użytkowania domu, pierwszym miejscem, które najczęściej wymaga remontu, są łazienki. Właśnie tam codziennie spędzamy czas, dbając o
Dom Perfekcyjna toaletka
2024-07-29 | 14:00

Perfekcyjna toaletka

Toaletka to marzenie niemalże każdej kobiety. Jej posiadanie może sprawić wiele radości, warto więc sięgnąć po sprawdzone pomysły na zaaranżowanie takiej przestrzeni. Prezentujemy kilka
Dom Domopasje w Domotece: Premiera Raportu wzorniczego
2024-07-29 | 09:50

Domopasje w Domotece: Premiera Raportu wzorniczego

Już 30 lipca o godzinie o 18:00 w Centrum Designu Domoteka będzie miała miejsce premiera Raportu wzorniczego z Salone del Mobile 2024, który – tradycyjnie już – Domoteka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.