Komunikaty PR

Doświadczaj ekosystemu Huawei ze smartfonem nova 9

2021-11-05  |  13:10
Biuro prasowe

Huawei zaprezentował w ciągu ostatnich dwóch tygodni szereg nowości produktowych, między innymi fotograficzny smartfon nova 9, smartwatch Watch GT 3 z ultrawydajną baterią oraz bezprzewodowe słuchawki w unikalnym kształcie szminki – FreeBuds Lipstick.

Wszystkie nowe produkty Huawei mogą ze sobą intuicyjnie współpracować, dzięki czemu użytkownik zyskuje wyjątkowe funkcjonalności – na przykład po sparowaniu słuchawek ze smartwatchem można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu.

Sercem ekosystemu Huawei jest smartfon – najnowsza nova 9 została zaprezentowana dwa tygodnie temu podczas europejskiej premiery w Wiedniu. Urządzenie wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją oraz może stanowić wydajne centrum zarządzania pozostałymi urządzeniami Huawei, takimi jak smartwatch czy bezprzewodowe słuchawki.

Szybkie parowanie słuchawek za pomocą jednego dotknięcia

Do smartfona Huawei za pomocą aplikacji AI Life użytkownik może podłączyć komunikujące się ze sobą akcesoria, na przykład bezprzewodowe słuchawki. FreeBuds Lipstick to najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei, które zostały spakowane w eleganckie, czarne etui przypominające kształtem szminkę. Choć działają ze wszystkimi urządzeniami z protokołem Bluetooth, to najlepiej sprawdzają się, gdy zostaną połączone z urządzeniami Huawei. Przewagę ekosystemu widać przy samym parowaniu – użytkownik nie musi mozolnie otwierać ustawień, włączać wyszukiwania Bluetooth w telefonie, czekać, aż oba urządzenia się znajdą i połączą. Wystarczy otworzyć etui słuchawek, a po chwili automatycznie sparują się one ze smartfonem Huawei.

Słuchanie muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie smartfona

Do ekosystemu Huawei można podłączyć również smartwatch. Huawei Watch GT 3 to najnowsze urządzenie w portfolio marki. Wyróżnia się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie. Smartwatch łatwo się łączy ze smartfonem Huawei i poprzez aplikację Zdrowie jest możliwość monitorowania stanu zdrowia, a także efektów treningów. Smartwatch można też sparować z bezprzewodowymi słuchawkami – dzięki temu użytkownik może wgrać do zegarka muzykę, audiobooki, podcasty i słuchać ich na przykład podczas długich spacerów po pracy – nie potrzebuje do tego smartfona.

Smartfon i laptop – jeszcze wydajniejsze

Huawei MateBook 14s to najnowszy laptop w portfolio marki, który zapewnia najwyższą wydajność gwarantowaną przez procesor Intel Core 11. generacji z serii H. Ultrasmukła i lekka obudowa laptopa oraz dotykowy ekran FullView 2,5K podnoszą z kolei komfort mobilnej pracy i rozrywki. Nowy laptop Huawei można szybko sparować na przykład ze smartfonem nova 9, dzięki wbudowanej w touchpad funkcji Huawei Share. Po połączeniu obu urządzeń użytkownik może kontrolować smartfon bezpośrednio na ekranie laptopa oraz korzystać na nim jednocześnie z aż trzech aplikacji smartfona, na przykład jest w stanie oglądać filmy, rozmawiać ze znajomymi i przeglądać strony internetowe w tym samym czasie. Użytkownik może też przenosić w szybki i wygodny sposób pliki z telefonu do laptopa – wystarczy przeciągnąć je i upuścić z ekranu telefonu na ekran komputera. Co więcej, wszelkie zmiany wprowadzone w plikach zostaną automatycznie zapisane w telefonie. Połączenie smartfona z laptopem zapewnia też możliwość odbierania na laptopie połączeń przychodzących – jest to idealne rozwiązanie podczas rozmów biznesowych, jak też wideorozmów z najbliższymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie? Biuro prasowe
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W
IT i technologie melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
2024-10-25 | 12:00

melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”

Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.