Komunikaty PR

Drink More Water – cherish yourself przepis na self-love z Waterdrop

2022-05-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Dłuższy dzień, wyższe temperatury I budząca się do życia przyroda to czas, kiedy również w nas pojawia się dodatkowa chęć do zadbania o siebie. Po miesiącach szarości nareszcie zyskujemy nową energię do działania. Podpowiadamy idealny sposób na jeszcze efektywniejsze czerpanie wszystkiego, co najlepsze ze słonecznych dni!

O tym, jak zbawienne działanie na nasz organizm ma odpowiednie nawilżenie, mówiono już nie raz. Codziennie dbamy o naszą skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem. Niestety często zapominamy, że dobry wygląd i samopoczucie zaczyna się wewnątrz. Efekty stresu w pracy czy niezdrowej diety szybko odbijają się na naszej skórze i potrafią uprzykrzyć życie.  

Nasz organizm w większości składa się z wody i to o odpowiednie nawilżenie musimy zadbać, chcąc cieszyć się promiennym wyglądem przez całe lato. Eksperci radzą, by codziennie spożywać minimum 2 litry wody. Dla wielu z nas jest to nie lada wyzwanie.
Co zrobić, kiedy chcemy ograniczyć kolorowe napoje gazowane, ale nie możemy przemóc się do picia wody? Odpowiedzią mogą być produkty marki waterdrop. Mikrodrinki - niewielkie, musujące kapsułki stworzone z naturalnych składników pełne wartości odżywczych i witamin zmieniają smak wody, tworząc niezawierający cukru napój idealny na ciepłe dni. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę kompozycji smakowych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie! Kapsułki nie zawierają sztucznych składników, dlatego mogą pić je również dzieci.  

W regularnym piciu wody z pomocą przyjdą również stylowe, designerskie akcesoria w postaci szklanych i metalowych butelek, które waterdrop ma w swoim asortymencie.

Marka Waterdrop przygotowała specjalną akcję dla wszystkich pragnących zadbać o prawidłowy poziom wody w organizmie. Misją kampanii „Drink More Water – cherish yourself” jest zwrócenie uwagi na to, co w życiu każdego z nas najważniejsze – na miłość do nas samych. Wiosna i lato to świetny moment na zadbanie o własne samopoczucie i zwrócenie uwagi na znaki, które wysyła nam ciało. Już dawno myśleliście o zapisaniu się na jogę? Może to jest właśnie idealny czas! Spacer z psem i ulubionym podcastem? Łapcie smycz, słuchawki i w drogę.

Akcja waterdrop ruszyła i potrwa do 25 maja.  W tym czasie w sklepie internetowym marki dostępne będą liczne promocje, zniżki i prezenty dla kupujących.  Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.