Druga odsłona bajkowych ferii z Nickelodeon w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Koniec ferii wcale nie musi być smutny. W VIVO! Piła, 7-8 lutego, szykuje się prawdziwa gratka dla małych miłośników kreskówek Nickelodeon. Przez dwa dni na dzieci czeka niezapomniana przygoda z Wojowniczymi Żółwiami Ninja i SpongeBobem!
Zamiast martwić się powrotem do szkolnych obowiązków, lepiej wykorzystać ten czas na dobrą zabawę. Z myślą o wszystkich dzieciach VIVO! Piła przygotowała ciekawe atrakcje z bohaterami lubianych bajek. Tym razem w Stefie Zabawy pojawią się prawdziwie kultowe postacie i zwariowana fotobudka! W piątek, 7 lutego, o rozrywkę zadbają Wojownicze Żółwie Ninja. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyścigu hulajnóg na specjalnym torze oraz wcielić się wirtualnie za pomocą X-boxa w swoich ulubionych wojowniczych bohaterów, którzy muszą uratować Nowy Jork. Dla maluchów lubiących plastykę przygotowano stanowiska kreatywne z miejscami do rysowania i wyklejania. Każde z dzieci będzie mogło zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Wojowniczymi Żółwiami Ninja.
- Bajkowe ferie z Nickelodeon w naszym centrum handlowym, to unikalna okazja dla dzieci do zabawy ze swoimi ulubionymi postaciami. W poprzednim tygodniu gościliśmy licznie zgromadzonych fanów Shimmer i Shine oraz Blaza. Mamy nadzieje, że atrakcje, które przygotowaliśmy i tym razem zachęcą dzieci i ich rodziców, żeby nas odwiedzić – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.
W sobotę, 8 lutego, dzieci przeniosą się w podwodny świat SpongeBoba Kanciastoportego, który zaprosi wszystkich chętnych do wspólnego łapania meduz. Kolejną niecodzienną niespodzianką przygotowaną na ten dzień będzie strefa krzywych zwierciadeł – kto tylko się w nich przejrzy może być pewien, że będzie miał ubaw po pachy. Maluchy będą mogły stworzyć własną wersję tego sympatycznego żółtego bohatera oraz zapozować z Kanciastoportym w fotobudce. Dodatkowo siły do zabawy zapewni darmowa wata cukrowa.
Drugi tydzień ferii z Nickelodeon w VIVO! Piła, odbędzie się 7-8 lutego w godz. 12:00 – 18:00, w strefie Food Court. Wydarzenie jest bezpłatne.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.