Drugi sezon MądrzeJEMY niedługo na antenie!
Nie mogło być inaczej! Po sukcesie pierwszej edycji, widzowie już niebawem zobaczyć będą mogli nowe odcinki, budzącego duże zainteresowanie, programu MądrzeJEMY. Jak pokazały wyniki oglądalności pierwszego sezonu, edukacja Polaków w zakresie żywienia jest stale niezwykle potrzebna. Dlatego Carrefour, wspólnie z Katarzyną Bosacką zdecydował się kontynuować tworzenie programu, dotyczącego zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów żywieniowych.
Podobnie, jak w pierwszej edycji na widzów czeka 10 odcinków, w których Katarzyna Bosacka podejmie próbę zmiany codziennych nawyków żywieniowych Polaków. Edukatorka i propagatorka świadomych wyborów, ponownie spotka się w pracowni MądrzeJEMY z uczestnikami, którzy przejdą przez serię eksperymentów dotyczących ich codziennego odżywania. Na nową, ciekawą i niezwykle różnorodną grupę uczestników czekają nie lada wyzwania. A wszystko zgodnie z myślą: jak jeść, by lepiej i zdrowiej żyć.
W drugim sezonie nie zabraknie niespodzianek! Formuła programu uległa zmianie, a nowością w MądrzeJEMY2 jest współprowadzący. Katarzynie Bosackiej towarzyszyć będzie ulubieniec widzów, zdobywca Telekamery – Bartek Jędrzejak. Przeprowadzi on reporterskie śledztwa w kwestii pochodzenia produktów, ale też zdradzi ciekawostki, którymi wzbogaci edukacyjny wątek prowadzony przez Katarzynę Bosacką.
Katarzyna Bosacka ponownie prześwietli etykiety produktów, podpowiadając które składniki należy wyeliminować z diety. Sprawdzając sklepowe półki, doradzi które produkty warto mieć w swojej kuchni, a których lepiej unikać, a także jakie zamienniki wybrać. Bartek Jędrzejak oraz uczestnicy odwiedzą tych, od których najlepiej kupować, chcąc jeść i żyć zdrowo – lokalnych producentów i ich gospodarstwa oraz fermy.
W drugim sezonie prowadzący odpowiedzą na pytania i sprawdzą m.in. czym właściwie jest BIO, jak ograniczyć ilość spożywanego mięsa, jak budować dietę dziecka tak, aby zapobiegać otyłości, czy tłuszcze, sól i cukier to wrogowie zdrowia. Katarzyna Bosacka podpowie, jak sprawdzić świeżość jedzenia, czego możemy dowiedzieć się z etykiety, ale też jak jeść, by nie zabijać planety. A Bartek Jędrzejak uzupełni tę wiedzę o przydatne ciekawostki.
Premiera pierwszego odcinka II sezonu zaplanowana jest na 18 września w TVN godz. 17.25. Program emitowany będzie także na antenie TTV, oraz w serwisie Player.. Za koncepcję programu, konkursu dla widzów na obu antenach oraz za działania strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.