Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie
Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie
Już w najbliższą sobotę, 12 grudnia, widzowie programu TVP 2 - Pytanie na Śniadanie poznają produkty marki Duda Nasze Polskie. Szef kuchni pokaże, jak można wykorzystać kiełbasy suche z linii Nasze Polskie nie tylko na kanapkach. Propozycje dań z pewnością znajdą zastosowanie na świątecznym stole.
Kiełbasy suche – takie jak krakowska, żywiecka czy kabanosy, zazwyczaj serwowane są jako dodatek do kanapek lub przekąska. Tymczasem ich zastosowanie może być znacznie szersze, o czym przekonają się widzowie telewizji śniadaniowej. W sobotę, 12 grudnia, ceniony szef kuchni zaprezentuje trzy pomysły na nietypowe wykorzystanie kiełbas suchych. Będą to propozycje dla każdego, które sprawdzą się podczas wielu okazji, np. na świątecznymi stole.
- „Mimo że wciąż chcemy poznawać nowe smaki i zachwycamy się kuchniami świata, coraz częściej wracamy do korzeni polskiej kuchni i wykorzystujemy w niej tradycyjne produkty. Podążając za tym trendem, chcielibyśmy przedstawić widzom nasze nowości produktowe marki Duda Nasze Polskie, która inspirowana jest tradycyjnymi rodzimymi smakami. Pokażemy, jak można wykorzystać nasze specjały w niebanalny sposób” - mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.
Prezentacja produktów zostanie wsparta bilbordami sponsorskimi. Działanie jest częścią kampanii 360° „Wybierz najlepszy smak”, promującej produkty marki Duda Nasze Polskie.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.