Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie
Duda Nasze Polskie w Pytaniu na Śniadanie
Już w najbliższą sobotę, 12 grudnia, widzowie programu TVP 2 - Pytanie na Śniadanie poznają produkty marki Duda Nasze Polskie. Szef kuchni pokaże, jak można wykorzystać kiełbasy suche z linii Nasze Polskie nie tylko na kanapkach. Propozycje dań z pewnością znajdą zastosowanie na świątecznym stole.
Kiełbasy suche – takie jak krakowska, żywiecka czy kabanosy, zazwyczaj serwowane są jako dodatek do kanapek lub przekąska. Tymczasem ich zastosowanie może być znacznie szersze, o czym przekonają się widzowie telewizji śniadaniowej. W sobotę, 12 grudnia, ceniony szef kuchni zaprezentuje trzy pomysły na nietypowe wykorzystanie kiełbas suchych. Będą to propozycje dla każdego, które sprawdzą się podczas wielu okazji, np. na świątecznymi stole.
- „Mimo że wciąż chcemy poznawać nowe smaki i zachwycamy się kuchniami świata, coraz częściej wracamy do korzeni polskiej kuchni i wykorzystujemy w niej tradycyjne produkty. Podążając za tym trendem, chcielibyśmy przedstawić widzom nasze nowości produktowe marki Duda Nasze Polskie, która inspirowana jest tradycyjnymi rodzimymi smakami. Pokażemy, jak można wykorzystać nasze specjały w niebanalny sposób” - mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.
Prezentacja produktów zostanie wsparta bilbordami sponsorskimi. Działanie jest częścią kampanii 360° „Wybierz najlepszy smak”, promującej produkty marki Duda Nasze Polskie.
10 lat edukacji żywieniowej z programem Lekkoatletyka dla każdego!
3 pomysły na wiosenne kanapki
Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.