Komunikaty PR

Dzidziuś – w trosce o bezpieczeństwo skóry Twojego dziecka

2020-10-27  |  15:00
Biuro prasowe

Gładka skóra niemowlaka jest marzeniem każdej mamy, która pragnie, by była ona idealna i pozbawiona skaz. Co jednak, jeśli wygląd jego naskórka odbiega od tego opisu? Gdy skóra maluszka jest wrażliwa i skłonna do podrażnień, z pomocą przychodzi Dzidziuś – znana od pokoleń polska marka, stworzona specjalnie w trosce o właściwą pielęgnację skóry Twojej pociechy już od pierwszych dni życia.

Z pewnością myśl o zaczerwienieniu, plamkach, krostach, otarciach, suchej i szorstkiej skórze maleństwa spędza sen z powiek niejednego rodzica, a zwłaszcza tego, który dopiero co wchodzi w nową rolę. Wśród sprawdzonych i przebadanych produktów marki Dzidziuś znajdziecie kompletną linię kosmetyków i detergentów, które kompleksowo zadbają o bezpieczeństwo skóry Twojego dziecka.

W serii znajdziecie oparte na oryginalnej recepturze delikatne środki do codziennej pielęgnacji ciała maluszka oraz preparaty pomagające utrzymać w idealnej czystości bieliznę i odzież, a także artykuły dziecięce. Wszystkie produkty zostały stworzone z myślą o najbardziej wymagającej i wrażliwej skórze noworodków i niemowląt.

Linia zawiera specjalistyczne kosmetyki do codziennego mycia maluszka, idealne do jego wrażliwej i delikatnej skóry ciała i głowy, a także kremy łagodzące wszelkie podrażnienia i przykre dolegliwości oraz zabezpieczające ciało dziecka przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Preparaty do prania, dzięki starannie dobranym składnikom, są wyjątkowo łagodne i bezpieczne dla skłonnej do podrażnień skóry maluszka i minimalizują ewentualną negatywną reakcję skóry na pozostałości produktu do prania we włóknach. Wśród wyrobów znajdziecie także żel do mycia artykułów dla dzieci, który dopełnia całą serię i gwarantuje ich skuteczne, a zarazem bezpieczne oczyszczenie.

Wszystkie produktu marki Dzidziuś zostały przebadane dermatologicznie. Stosowanie komplementarnej linii kosmetyków i detergentów Dzidziuś gwarantuje bezpieczeństwo oraz pełną ochronę skóry Twojego dziecka.

 

Specjalistyczny żel i szampon dla niemowląt i dzieci Dzidziuś

Żel i szampon Dzidziuś skutecznie, a przy tym delikatnie pielęgnuje skórę dziecka. Dzięki zawartości łagodnych składników pielęgnacyjnych nie podrażnia spojówek i błon śluzowych. Likwiduje objawy szorstkości oraz złuszczania się skóry głowy i ciała. Idealny do mycia ciała i włosów już od pierwszych dni życia. Polecany przy atopowym zapaleniu skóry, a także dla osób dorosłych o szczególnie wrażliwej i suchej skórze.

Pojemność: 500 ml

Sugerowana cena: 12,00 zł

Specjalistyczny emolient łagodzący podrażnienia dla niemowląt i dzieci Dzidziuś

Emolient Dzidziuś długotrwale nawilża i regeneruje wrażliwą i podrażnioną skórę, zapobiega utracie wody własnej z naskórka oraz daje uczucie gładkiej, miękkiej i przyjemnej w dotyku skóry. Idealny do stosowania od pierwszych dni życia.

Pojemność: 75 ml

Sugerowana cena: 17,00 zł

Płatki mydlane Dzidziuś

Płatki mydlane do prania pieluszek, bielizny niemowlęcej oraz odzieży dziecięcej Dzidziuś mają starannie opracowany skład łagodny dla skóry niemowląt i dzieci. Dzięki unikalnej recepturze nie powodują podrażnień. Pozostawiają na tkaninach subtelny, naturalny zapach. Polecane do ręcznego prania tkanin delikatnych, jedwabiu i wełny oraz do prania w 95°C bielizny osobistej i pościelowej z włókien naturalnych. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Pojemność: 400g

Sugerowana cena: 10,00 zł

Specjalistyczny balsam do prania pieluszek, bielizny oraz odzieży niemowlęcej i dziecięcej Dzidziuś Biel

Dzięki recepturze opartej na delikatnych środkach piorących (cząsteczki lipidów oraz ekstrakt z bawełny) balsam dba nie tylko o tkaniny, ale i o wrażliwą skórę dziecka. Wzbogacony o system ochrony bieli sprawia, że białe i jasne tkaniny nie szarzeją i dłużej wyglądają jak nowe. Pozostawia na tkaninach delikatny zapach. Produkt przeszedł rozszerzone badania dermatologiczne.

Pojemność: 1,5 l

Sugerowana cena: 20,00 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.