Dzień Dziecka i Matki w CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Strefa konkursowa, wielkie maskotki, warsztaty DIY oraz bezpłatne lody i balony. To wszystko będzie czekać na klientów Centrum Handlowego Rondo już w najbliższy piątek i sobotę. Atrakcje zostały zaplanowane z okazji Dnia Dziecka i Matki i mają sprzyjać wspólnemu świętowaniu.
W dniach 28-29 maja w godz. 11:00-19:00 CH Rondo przygotowało dla klientów liczne atrakcje, zachęcające mieszkańców do wspólnego świętowania Dnia Dziecka i Matki. Z tej okazji w strefie eventowej odbędą się warsztaty manualno-plastyczne dla najmłodszych, konkursy z nagrodami, a także warsztaty tworzenia lasu w słoiku, podczas których każdy uczestnik będzie mógł spróbować swoich sił w tej technice, a następnie zabrać własnoręcznie stworzone dzieło do domu. Nie zabraknie też wielkich maskotek rozdających słodycze, z którymi maluchy będą mogły zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.
„Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców do wspólnego świętowania Dnia Dziecka i Matki. Z tej okazji zaplanowaliśmy atrakcje dla całych rodzin, które z pewnością dostarczą wiele radości zarówno dzieciom, jak i dorosłym” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
W piątek i sobotę na terenie CH Rondo będą również rozdawane kolorowe balony oraz kupony na darmowe lody do Lodziarnio-Kawiarni Grycan i Cukierni Sowa. Strefa eventowa będzie funkcjonować zgodnie z reżimem sanitarnym oraz obowiązującymi obostrzeniami.
Dodatkowo w środę 26 maja na Facebooku CH Rondo wystartował konkurs pt. ,,Czego nauczyła Cię mama?”, w którym do wygrania jest aż 10 zestawów biżuterii. Konkurs potrwa do 2 czerwca.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.