Komunikaty PR

Dzień Dziecka na sportowo!

2021-05-26  |  11:30
Biuro prasowe

Według zaleceń WHO 5-letnie i starsze dzieci powinny co najmniej przez godzinę dziennie uprawiać wybrany rodzaj aktywności fizycznej. Dodatkowo warto, by pięć razy w tygodniu 30 minut tej aktywności stanowił bardziej intensywny wysiłek. Innymi słowy – rekreacyjny ruch powinien uzupełniać czynny sport. Obydwa rodzaje aktywności są niezwykle ważne dla właściwego rozwoju dzieci i połączenie ich może zapewnić najmłodszym szereg korzyści.

 

Pomysły na aktywne formy spędzania czasu z dzieckiem

W ostatnim czasie coraz częściej na ulicach można spotkać osoby jeżdżące na hulajnogach. Biorąc pod uwagę szeroką dostępność hulajnóg elektrycznych, to na nie w większości pada wybór. Są one szybkim środkiem transportu, jednak niekoniecznie tym, który korzystnie wpływa na zdrowie czy kondycję. Niewłaściwe użytkowany może też skutkować wypadkiem, dlatego szczególnie dla dzieci, bardziej odpowiednia wydaje się tradycyjna wersja tego sprzętu, którego szeroki wybór znajduje się w GO Sport. Hulajnoga nie tylko pomoże ukształtować poczucie równowagi dziecka, ale też nauczy je oceniać odległość, omijać przeszkody czy wypracuje umiejętność kontrolowania własnego ciała.

 

Równie dobrym pomysłem na aktywne zajęcie dla dziecka jest rodzinny wypad na rolki lub rower. To świetne, rekreacyjne sporty, idealne na wspólne, letnie przejażdżki. Trzeba jednak pamiętać, że sport powinien być zgodny z upodobaniami dziecka – to ono powinno zdecydować, jaka dyscyplina przyniesie mu najwięcej frajdy i radości. Może właśnie Dzień Dziecka warto potraktować jako okazję do zainicjowania przygody z tańcem, akrobatyką lub pływaniem? Oczywiście przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu do życia dziecka nowego sportu, należy się dobrze przygotować i pamiętać o zakupie niezbędnego wyposażenia – zarówno wygodnej odzieży, jak i sprzętu, którego szeroki wybór znajduje się w sklepach GO Sport.

Jeśli do tej pory nie udało się podjąć decyzji o prezencie na zbliżający się Dzień Dziecka, dobrym pomysłem będzie wybór sportowych akcesoriów. Kolorowe rolki, hulajnoga czy rower nie tylko wpadną w oko pociechom, ale też pomogą im rozwijać swoje pasje lub kształtować zamiłowanie do sportu. Z myślą o najmłodszych w dniach 27.05-01.06 z okazji Dnia Dziecka, wszystkie tekstylia dziecięce dostępne w GO Sport będzie można zakupić w ramach wyjątkowej oferty „3 za 2”. Można z niej skorzystać zarówno stacjonarnie, w sklepach sieci sportowej, jak i online, na stronie www.go-sport.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Pierwsza przestrzeń edukacyjna poświęcona cyberbezpieczeństwu Biuro prasowe
2024-05-07 | 16:30

Pierwsza przestrzeń edukacyjna poświęcona cyberbezpieczeństwu

Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet
Dziecko Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie
2024-04-28 | 20:00

Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie

Niezależnie od panującej na zewnątrz pogody i natłoku obowiązków warto znaleźć każdego dnia czas na aktywność fizyczną – również w czasie ciąży czy połogu. O
Dziecko Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
2024-04-26 | 14:00

Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze

25 kwietnia 2024 roku w auli Kazimierza Lepszego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach zainagurowano współpracę w ramach umowy podpisanej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.