Dzień Dziecka z VIVO! Krosno
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Mimo zakazu zgromadzeń publicznych i konieczności trzymania odpowiedniego dystansu VIVO! Krosno nie zapomina o najmłodszych w dniu ich święta. W tym roku, z okazji zbliżającego się wielkimi krokami Dnia Dziecka, Centrum Handlowe przygotowało kreatywny konkurs taneczny. Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Dzieci muszą nagrać krótki film (max. 1,5 min), w którym odtworzą układ taneczny wykonany przez dwie popularne postaci z bajek: MINIONKA i OLAFA. Materiał z zaproszeniem najmłodszych do zabawy, znajduje się na profilu Facebook VIVO! Krosno. Przygotowane nagranie należy wysłać na adres: weselandia@wp.pl. Na uczestników zabawy czeka aż 70 nagród: 20 zwycięzców konkursu otrzyma zestawy kultowych klocków LEGO, a dla kolejnych 50 osób przygotowano nagrody gwarantowane, takie jak mega puzzle czy zabawki dostosowane do wieku i płci dziecka. Nagrody główne zostaną dostarczone przez żywe maskotki bezpośrednio do domów maluchów, które wzięły udział w zabawie. Zwieńczeniem konkursu będzie klip, który powstanie z połączenia filmików przesłanych przez laureatów.
W konkursie mogą uczestniczyć osoby w wieku 4-15 lat.
- Organizowany przez nas Dzień Dziecka odbędzie się tym razem w dość nietypowej formie. W związku z ograniczeniem zgromadzeń społecznych i koniecznością zachowania dystansu społecznego zdecydowaliśmy się na zorganizowanie wirtualnego konkursu tanecznego, w którym można wziąć udział nie wychodząc z domu. Zachęcamy wszystkie dzieci oraz ich rodziców do włączenia się w zaproponowaną przez nas zabawę oraz do przesyłania kreatywnych nagrań – mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.
Przypominamy, że materiał w imieniu dzieci mogą przesłać wyłącznie rodzice bądź opiekunowie prawni. Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej VIVO! Krosno: www.vivo-krosno.pl.
Trzymając dystans, bądźmy razem!
„PrzedszkolaBezOwsików.pl” – rusza ogólnopolski program edukacyjny
W czasie deszczu dzieci… nie muszą się nudzić - pomysły na zabawy na zewnątrz
Warszawska galeria organizuje Festiwal Sztuki Ulicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.