Komunikaty PR

Dzień Lodów - świętuj go razem z dziećmi!

2022-07-12  |  12:00
Biuro prasowe

Dzień Lodów - świętuj go razem z dziećmi!

Od 38 lat, podczas lata – w trzecią niedzielę lipca obchodzony jest Dzień Lodów. W tym roku to wyjątkowe święto wypada 17 lipca. To idealny czas na skosztowanie orzeźwiających przekąsek, które chyba nigdy nie smakują tak dobrze, jak właśnie podczas wakacji. Algida proponuje na ten dzień lodowe nowości, które powstały we współpracy z marką Disney, co na pewno ucieszy nie tylko dzieci, lecz również nieco starszych wielbicieli lodowych smakołyków.

Lato – długie, słoneczne dni to czas, który kojarzy się z lodami. Nie ma lepszej okazji do zajadania się orzeźwiającymi przekąskami niż Dzień Lodów. Rodzice zwykle godzą się wtedy na odrobinę luzu i razem z dziećmi korzystają z uroków lata, jedząc letnie smakołyki. Dzień Lodów to doskonały czas na radosne świętowanie z dziećmi.

Dzień Lodów to święto, które w 1984 roku na stałe wprowadził do naszych kalendarzy ówczesny prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej – Ronald Reagan. Cały lipiec został ogłoszony miesiącem lodów, ale każda trzecia niedziela miesiąca miała być obchodzona szczególnie, jako Narodowy Dzień Lodów (National Ice Cream Day). Bez względu na dokładną genezę wprowadzenia tego święta, lipiec jest świetnym momentem celebrowanie przyjemności z jedzenia lodów razem z dziećmi.

Czy lody od razu były tak popularnym i lubianym deserem? Sięgając do historii, okazuje się, że nie. Pierwsze wzmianki o mrożonych przekąskach pojawiają się jeszcze w czasach przed naszą erą i sięgają terytorium Chin. Jednak to dopiero w wieku XV oraz XVI  zaczęto tworzyć przepisy na lody, wymieniać się nimi i ulepszać tak, że niemal przypominały te, które znamy dzisiaj. W kolejnych stuleciach pojawiły się pierwsze lodziarnie, fabryki lodów i chłodnie przemysłowe. Lody stały się dostępne niemal dla wszystkich, zachwycając swoim smakiem i przynosząc ze sobą radosne i błogie chwile. 

Jak zatem świętować Dzień Lodów? Przede wszystkim pogodnie i wesoło! Takie podejście  jest zgodne  z wizją marki Algida, która tworzy lody po to, by dawać radość. Jednocześnie idzie to w parze z umożliwieniem rodzicom i opiekunom dokonania przemyślanych i dobrych wyborów zakupowych, wynikających z troski o prawidłowe żywienie. Na tym właśnie skupia się kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”, której ambasadorką jest coach żywieniowy Daria Ładocha.

Głównym założeniem kampanii jest odpowiedzialnie tworzyć, sprzedawać i komunikować wybrane produkty, pamiętając o zaleceniach zdrowego żywienia. Specjalnie zaprojektowane logo akcji widoczne jest na każdym opakowaniu lodów. Dzięki temu nawet słodka przekąska może być produktem godnym zaufania, czyli wyprodukowanym w taki sposób, który nie będzie szkodził naszym dzieciom. Gdziekolwiek zatem się wybierzecie i jakiekolwiek czynności zaplanujecie – w parku, na spacerze, przy wspólnym uprawianiu sportu, czy podczas spokojnych chwil w domu - bez obaw i wyrzutów sumienia możesz uczcić Dzień Lodów odpowiednim deserem, nie zapominając o zachowaniu umiaru.

Dzień Lodów to oczywiście nie jedyny czas, kiedy możemy wspólnie z dziećmi próbować tych wyśmienitych smakołyków! Jedzenie lodów ma sprawiać radość bez względu na czas ich konsumpcji. Wszystkie lody marki Algida mają taki kształt, konsystencję, kolor i smak, by dawały jeszcze więcej szczęścia i przyjemności. Zostały one stworzone wspólnie z marką Disney, dlatego znajdziemy wśród nich znane i uwielbiane przez dzieci postaci z filmów i bajek, takich jak między innymi „Star Wars”, „Avengers”, czy „Kraina Lodu”. Wśród orzeźwiających produktów lodowych nie zabrakło także tych o radosnych, zakręconych kształtach, czyli „Twister Phoenix” i „Twister Green”.

Każdy produkt z portfolio lodów dla dzieci marki Algida zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Oznacza to, że świętując Dzień Lodów lub przy dowolnej innej okazji, w jakiej towarzyszą nam te lodowe przekąski, dostarczamy dzieciom odpowiednią ilość składników odżywczych. Ta odpowiedzialna misja marki Algida związana ze zdrowym żywieniem rozpoczyna się już na etapie produkcji – lody nie zawierają sztucznych barwników. Wszystkie substancje barwiące są pochodzenia naturalnego, a smak wzmocniony jest aromatami i sokami owocowymi.

Celebrowanie Dnia Lodów powinno przynosić dużo zadowolenia i uciechy. Lody marki Algida łączą dawanie dzieciom jak największej radości przy jednoczesnym kształtowaniu świadomości przestrzegania zasad zróżnicowanej  i zbilansowanej diety, która będzie miała w przyszłości znaczący wpływ na formę, kondycję i zdrowie naszych pociech.

Historia lodów sięga dawnych czasów. Troska o nasze dzieci oraz chęć dania im tego, co najlepsze także. Pamiętaj zatem o zaleceniach żywieniowych nie tylko podczas Dnia Lodów, lecz również, kiedy razem z dziećmi wybieracie się na lody. Smak to jedno, ale pewność, że to dobry produkt, który przyniesie nam pełne radości, wspólne chwile sprawia, że spokojnie możemy wybrać orzeźwiające lody oznaczone znakiem „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” do uczczenia wielu okazji.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Finał 4. europejskiej edycji Pepco Better Move Biuro prasowe
2024-08-14 | 12:40

Finał 4. europejskiej edycji Pepco Better Move

Dobiegła końca 4. edycja akcji, która pod hasłem „Better Move, Better Lives” trwała od 27 maja do 27 lipca. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników,
Dziecko Weekend pełen zabawy w Porcie Łódź!
2024-08-13 | 16:10

Weekend pełen zabawy w Porcie Łódź!

Port Łódź zaprasza wszystkich mieszkańców i gości na wyjątkowe, letnie atrakcje, które odbywać będą się przy Pabianickiej 245 już w najbliższy weekend, 16
Dziecko Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!
2024-08-09 | 14:00

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe! Już niedługo w szkołach wybrzmi dzwonek, a uczniowie zasiądą w ławkach po wakacyjnej przerwie. To właśnie z myślą o nich i ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.