Dzień Wegetarian w Lidl Polska – sieć celebruje go nie tylko od święta
11 stycznia obchodzony jest Światowy Dzień Wegetarian, jednak z siecią Lidl Polska można świętować go codziennie! W Vege Strefie Lidla znajdziemy produkty dostosowane do potrzeb wegan, wegetarian oraz sympatyków diety fleksitariańskiej. Co więcej, od poniedziałku, 8 stycznia, do środy, 10 stycznia, sieć przygotowała atrakcyjną wegeofertę.
Wszystkie, dostępne w sklepach Lidl Polska, propozycje produktów roślinnych są starannie wyselekcjonowane, aby sprostać oczekiwaniom zarówno tych, którzy już wybrali wegetariański styl życia, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z tego typu dietą. Dlatego już od poniedziałku, 8 stycznia, Lidl Polska oferuje swoim klientom bardzo dobrze znanego i lubianego burgera roślinnego (7,64 zł/170 g/1 opak.), za którego przy zakupie dwóch opakowań zapłacimy 5,29 zł/1 opak. lub gyros roślinny (8,49 zł/150 g/1 opak.). Przy zakupie dwóch możemy skorzystać z promocyjnej ceny – 6,79 zł/1 opak. Do środy, 10 stycznia w sieci kupimy również wegańskie plastry kanapkowe w cenie 5,49 zł/100 g/1 opak. Jeśli wybierzemy dwa produkty, cena za jeden wyniesie 4,39 zł. A może coś na osłodę? Lidl Polska proponuje deser Pasjo (4,49 zł/140 g/1 opak.) w dwóch smakach: tapioki czekoladowej z wiśnią lub nasion chia z mango. Również w tym przypadku dwa opakowania to niższa cena – 3,59 zł/1 opak.
Wegetarianizm i weganizm stają się dla wielu konsumentów nie tylko stylem życia, ale także wyborem wartości, które chcą wprowadzać do swojej codzienności. Kwestie zrównoważonego rozwoju, etyki w produkcji żywności oraz troski o dobrostan zwierząt stają się dla ludzi coraz bardziej istotne. Dlatego oferta sklepów Lidl Polska, dostosowuje się do tych trendów, proponując coraz więcej opcji roślinnych, zróżnicowanych pod względem smaku i składu. W grudniu sieć wprowadziła kilka nowości, spośród których szczególną popularnością cieszą się pierogi z boczniakiem czy boczniak na raz.
Nie przegap okazji do spróbowania czegoś nowego. Odkryj świat roślinnych smaków razem z Lidl Polska i sprawdź bogatą ofertę sieci.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.