Komunikaty PR

Dzieci z kaliskiego Domu Dziecka cieszą się odnowioną salą gimnastyczną

2024-10-15  |  13:00
Biuro prasowe

Pracownicy-wolontariusze PPG odnowili  przestrzenie Domu Dziecka w Kaliszu w ramach projektu COLORFUL COMMUNITIES®

PPG zrealizowała kolejny projekt COLORFUL COMMUNITIES®, w ramach którego wykonała remont obiektów sportowych będących częścią Domu Dziecka w Kaliszu. Łączna wartość inwestycji wyniosła 160 tys. PLN. Partnerem formalnym PPG przy realizacji projektu była Fundacja Klucz z Kalisza.

Dom Dziecka w Kaliszu obejmuje 3 placówki, w których przebywa blisko 50-cio osobowa grupa podopiecznych. W ramach projektu wyremontowana została sala gimnastyczna mieszcząca się w jednym z budynków, wraz z antresolą i pomieszczeniem na sprzęt sportowy. Wymieniono oświetlenie, zamontowano nowe osłony na grzejniki oraz nowe kosze do gry w koszykówkę. Ponadto, wyremontowano łazienkę, łącznie z wymianą armatury i glazury, pomalowano wszystkie pomieszczenia i odnowiono schody prowadzące na antresolę. Na jednej ze ścian sali gimnastycznej powstał wielkopowierzchniowy, kolorowy mural, stworzony przy współpracy z lokalną artystką Nikolą Szperą.

- Nasza sala wygląda jak nowa. Pomieszczenie zyskało zupełnie nowy wygląd, mural zrobiony na ścianie nadaje nowoczesnego stylu. Wychowankowie z pewnością będą chętniej spędzali czas w tak fantastycznym otoczeniu. Wyremontowana sala gimnastyczna z przyległymi pomieszczeniami będzie wykorzystana do zajęć sportowych prowadzonych dla wychowanków, spotkań i zajęć kulturalnych oraz integracji ze społecznością lokalną - powiedziała Bożena Konopka, dyrektor Domu Dziecka w Kaliszu.

W renowację sali gimnastycznej zaangażowało się 20 wolontariuszy z PPG. Do prac remontowych wykorzystano łącznie ok. 400 litrów farb, w tym produkty należących do PPG  marek Tikkurila, Dekoral i Sigma Coatings®.

 -W nawiązaniu do misji „We protect and beautify the world” PPG już od blisko 10 lat, poprzez program Colorful Communities, realizuje projekty dokonujące transformacji obiektów i przestrzeni publicznych zwłaszcza tam, gdzie nie ma możliwości organizacyjnych lub brakuje środków na taką rewitalizację. W tym roku nasi pracownicy z zakładu w Lewkowcu zainicjowali, skoordynowali i aktywnie włączyli się w remont sali gimnastycznej w Domu Dziecka w Kaliszu. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy byli zaangażowani w projekt, poświęcili swój czas i energię, aby zrobić coś fajnego i przydatnego dla podopiecznych tej placówki – powiedział Andrzej Telbuch, Operations Director PMC EMEA.

Celem programu Colorful Communities jest ochrona i upiększanie otoczenia społeczności lokalnych sąsiadujących z jednostkami biznesowymi firmy na całym świecie. W tym celu PPG zapewnia wolontariuszy-pracowników firmy, produkty oraz wsparcie finansowe. Od uruchomienia programu w 2015 roku, zrealizowano ponad 500 projektów w 50 krajach, w których udział wzięło ponad 26 500 pracowników-wolontariuszy PPG, i które swoim zasięgiem objęły ponad 9,2 miliona ludzi. Inwestycja PPG w projekt od początku jego powstania wyniosła łącznie 10 mln dolarów, a w ostatnim kwartale 2023 roku firma zdecydowała się przekazać do 2030 r. dodatkowe 5 mln dolarów na dalszy rozwój inicjatywy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.