Komunikaty PR

Dziecięca moda i porady na Targach Małego Dziecka w Galerii Jurajskiej

2024-05-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Wszystko, co niezbędne maluchowi w jednym miejscu. Już 11 maja w Galerii Jurajskiej odbędą się Targi Małego Dziecka. To wydarzenie kierowane do rodziców i opiekunów, poświęcone modzie dziecięcej, wychowaniu oraz rozwojowi dziecka od pierwszych miesięcy życia.

Porady i cenne wskazówki dotyczące wychowania, wczesnej edukacji oraz rozwoju dziecka, a do tego najnowsze trendy w dziecięcej modzie, pokazy kolekcji ubranek i dodatków z udziałem małych modeli oraz cały ogrom produktów, które przydadzą się każdego dnia w zabawie. Już 11 maja w Galerii Jurajskiej odbędą się Targi Małego Dziecka. Wydarzenie, organizowane już po raz drugi w największym w Częstochowie centrum handlowym, przyciągnie tym razem aż 23 wystawców z całego regionu.

Wśród nich znajdą się m.in. lokalni producenci ubranek, którzy zaprezentują najnowsze trendy w modzie dla najmłodszych, a także producenci akcesoriów (np. torebek dla dzieci, opasek, spinek) oraz zabawek, w tym ręcznie robionych przytulanek i szydełkowanych maskotek. Nie zabraknie także wystawców oferujących produkty do dziecięcych pokoików, w tym pościeli, koców, wkładek do wózka, narzut czy poduszek. Ale wydarzenie to nie tylko okazja do tego, aby zrobić zakupy. To także szansa na to, aby uzyskać wsparcie ekspertów w wychowaniu malucha.

Na targach każdy może skorzystać z porad logopedów, psychologów czy fizjoterapeutów z Baby Steps – Centrum Terapii Dziecka. Co więcej, można tu dowiedzieć się także, jak zacząć przygodę malucha z nauką pływania czy nauką języków obcych i to już od najmłodszych lat. Impreza przyciągnie też żłobek Nianiolandia i przedszkola Nibylandia i Czerwony Kapturek. Spotkanie z nimi to szansa, aby dowiedzieć się, jak wygląda dzień dziecka w takim miejscu oraz jak pobudzić kreatywność malucha. W tym dodatkowo pomogą warsztaty z sensoryki i robienia slime, prowadzone przez przedszkole Czerwony Kapturek.

O tym z kolei, jak wyglądają przygotowania do porodu i pierwsze miesiące życia dziecka, opowiedzą położne z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie. Spotkanie z nimi to okazja do tego, aby zasięgnąć wskazówek związanych z ciążą, porodem, karmieniem i przewijaniem niemowlaka oraz pielęgnacją noworodka.

– Organizowane targi to wydarzenie, na którym nie tylko upolujemy ciekawe, unikalne i często ręcznie robione produkty dla dzieci, ale także wrócimy do domu z całą garścią cennych porad związanych z wychowaniem, rozwojem, a nawet doborem ubranek, które przydadzą się każdemu opiekunowi, niezależnie od wieku dziecka – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Coś dla siebie znajdą tu zarówno rodzice, którzy dopiero spodziewają się malucha, jak również świeżo upieczeni opiekunowie, którzy chcą nieco więcej dowiedzieć się o pierwszych miesiącach i latach życia dziecka. To także gratka dla osób, które chcą podejrzeć najnowsze trendy w modzie dziecięcej. Niemal połowa tegorocznych wystawców to producenci ubranek i akcesoriów dla niemowląt oraz starszych dzieci – dodaje.

Wstęp na Targi Małego Dziecka jest bezpłatny. Wydarzenie odbywa się w godzinach od 10.00 do 18.00

Wśród tegorocznych wystawców można znaleźć: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP w Częstochowie, Le bonbon, Nianiolandię, Pływający Maluszek – Szkołę Pływania Acti.Sport, Niepubliczne Przedszkole Nibylandia, Przedszkole Niepubliczne Czerwony Kapturek, BABY STEPS Centrum Terapii Dziecka, Milenove_handmade, Szkołę Językową ProfiLingua Częstochowa, Depilconcept, Szydełkową Kamelię, Szycie z pasji, Puszytkowo handmade, BabyMatt, Project By Duchnik, Guzik z pętelką, Amidekor Stylowe dekoracje, Aloesowe Petardy - Weronika Metyk, Plecionki Iwonki, PatiLove Handmade, Bajkolandię, UszakiCudaki, Skrzynię skarbów. Organizatorem targów jest Agencja Reklamowa Manager.


źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.