Dziewczyno, ODETCHNIJ! – ruszyła kampania so!flow
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Marka so!flow by Vis Plantis uruchomiła kampanię „Odetchnij”, skierowaną do kobiet prowadzących aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Projekt ma na celu podkreślenie, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu. W oparciu o szczegółowe badania konsumenckie oraz analizę współczesnych trendów, zespół so!flow, we współpracy z agencją digital marketingu PromoTraffic, stworzył kampanię, która za pomocą odpowiednio dobranych kanałów cyfrowych dociera do szerokiej grupy odbiorców, komunikując potrzebę zatrzymania się i zatroszczenia o swoje samopoczucie.
„Odetchnij” to efekt półrocznej, intensywnej pracy całego zespołu so!flow, której celem było stworzenie projektu wyróżniającego się zarówno pod względem komunikacji, jak i wartości, jakie on niesie. Koncepcja kampanii została oparta na wnioskach z licencjonowanego badania TGI (Target Group Index) od Kantar, przeprowadzonego przy współpracy z agencją PromoTraffic. Pozwoliło ono przyjrzeć się bliżej potrzebom współczesnych kobiet, które w znacznej większości czują presję codziennych obowiązków oraz przyznają, że nie mają czasu na odpoczynek w ciągu dnia. Jak się okazuje, często rezygnują one z czasu dla siebie, co w dłuższej perspektywie prowadzi do zmęczenia i utraty równowagi psychofizycznej.
– Na podstawie uzyskanych wniosków, świadomie zdecydowaliśmy się na kampanię skierowaną do kobiet poszukujących balansu, a jej głównym medium stał się digital. W erze cyfrowej komunikacja online pozwala na szybki i skuteczny przekaz. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza tych, którzy codziennie korzystają z internetu, poszukując inspiracji i chwili wytchnienia. Kampania „Odetchnij” zachęca do refleksji nad codziennymi rytuałami i promuje odnajdywanie małych momentów relaksu, które są nie tylko przyjemnością, ale i potrzebą w zabieganym świecie. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą ideą z innymi i przypominać, jak ważne są chwile na zatrzymanie się i oddech. Przekaz naszej kampanii ma inspirować kobiety do zadbania o siebie w najprostszy, codzienny sposób – podkreśla Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.
– Dzięki kompleksowemu podejściu, wspólnie z zespołem so!flow zrealizowaliśmy kampanię digitalową „od A do Z”, spójną komunikacyjnie i dopracowaną na każdym etapie – od koncepcji, przez treści, grafiki, wideo, po planowanie publikacji, realizację i zakup mediów. W ramach projektu wykorzystujemy takie kanały jak Meta Ads, TikTok Ads, YouTube i Programmatic, współpracujemy również z wydawcami mediowymi. Dzięki partnerstwu w ramach DOOH z Wise Glass, reklamy emitujemy też w przestrzeni offline, na nośnikach w galeriach handlowych – mówi Miłosz Połeć, Brand Account Director agencji PromoTraffic.
Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki. Dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem – bo każdy zasługuje na oddech w codzienności.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.