Komunikaty PR

Dziewczyny mają moc! w Libero Katowice

2020-03-02  |  11:10
Biuro prasowe
Do pobrania Libero ( 0.43 MB )

Tuż przed Dniem Kobiet, w piątek i sobotę 6 i 7 marca, Libero Katowice po raz kolejny odkryje siłę drzemiącą w dziewczynach: odważnych, pewnych swojej drogi i kreatywnych. Dziewczyny mają moc! to wyjątkowe wydarzenie, w którego programie znajdziemy targi z modą, akcesoriami, kosmetykami i dobrym designem, twórcze warsztaty oraz wiele inspirujących spotkań z niezwykłymi kobietami.

„Dziewczyny mają moc!” to druga, wiosenna edycja wydarzenia spod znaku kobiet, które współorganizujemy razem z magazynem Zwykłe Życie. Z wielką przyjemnością wypełniamy przestrzeń Libero Katowice pomysłami, projektami, twórczymi inicjatywami niesamowitych dziewczyn – zapowiada Grzegorz Filipczyk, Dyrektor Libero Katowice.

Program koncentrować się będzie wokół idei rozwoju w zgodzie ze sobą, samodoskonalenia, szukania nowej życiowej ścieżki. Bo wiosna to dobra pora na zmiany, podejmowanie wyzwań, porządki w szafie, ale i w życiu. Wydarzenie wniesie mnóstwo dobrej energii i dużą porcję wiedzy o zdrowiu, urodzie, stylu, pracy czy psychologii – podkreśla Katarzyna Porębska, Manager ds. Marketingu Echo Investment.

Dziewczyny mają moc! to dwa dni wypełnione spotkaniami z inspirującymi kobietami. Natalia Sosin-Krosnowska, dziennikarka, autorka książki „Cisza i spokój” i prowadząca program „Daleko od miasta” na Domo+ opowie historie kobiet, które znalazły swój sposób na życie i pracę poza miastem. Na spotkaniu z coacherką, współtwórczynią Instytutu Dobrego Życia i niezależną dziennikarką Agą Kozak dowiemy się czym jest„bodymind”, czyli świadome czucie ciała. Asia Banaszewska, założycielka Instacademy, 26-letnia GIRLBOSS, wraz z prowadzącą spotkanie youtuberką Kasią Gargol, porozmawiają o tym, jak rozwinąć skrzydła w biznesie. Natomiast na spotkaniu z Kasią Gandor, która opuściła świat modelingu na rzecz studiów biotechnologicznych i prowadzi popularny kanał naukowy na YouTube, poznamy kobiecy punkt widzenia współczesnych wyzwań i odpowiedzi na wiele trudnych pytań – od kosmetologii po ekologię.

Podczas wydarzenia odbędzie się także cykl warsztatów, które otworzą uczestniczki i uczestników na wiosenną przemianę, dobre myślenie i twórczą aktywność. Jessica Zalewska, holistyczna dietetyczka i instagramerka pokaże, jak oczyścić organizm i usprawnić jego pracę, a terapeutka Aga Janowska nauczy lubić siebie i przekraczać samoograniczenia. Z Lucky Shirt wyhaftujemy ciałowpozytywne hasła, a trenerka wizerunku i kostiumografka Marta Harner pomoże lepiej poznać siebie, okiełznać szafę i styl.

Ale Dziewczyny mają moc! to przede wszystkim jedyne w swoim rodzaju targi z mocnym, żeńskim akcentem.

– Na 2 dni dołączy do nas kilkadziesiąt wystawczyń i wystawców z niezależną modą, akcesoriami, niszowymi kosmetykami, dobrym designem i sztuką – wyjaśnia Grzegorz Filipczyk.

Do zdobycia będą również wyjątkowe koszulki z grafiką Dziewczyny mają moc! zaprojektowaną specjalnie na tę okazję przez jednego z najzdolniejszych grafików młodego pokolenia, Michała Lobę.

Dziewczyny mają moc! i nadchodzą! W ten wyjątkowo kobiecy weekend zapraszamy do Libero nie tylko panie, ale też wszystkich panów. Na targach, warsztatach czy spotkaniach jest również miejsce dla nich, zarówno dla tych poszukujących nietuzinkowego prezentu na Dzień Kobiet, jak i tych, którzy chcieliby zaczerpnąć trochę wiedzy i inspiracji od naszych ekspertek – dodaje Katarzyna Porębska.

 

Piątek, 6 marca 2020

Targi 16:00-20:00

Marki stworzone przez kobiety oraz dla kobiet: moda, uroda, well-being, design, sztuka. Blisko 50 wystawczyń i wystawców.

Spotkania

16:00 Natalia Sosin-Krosnowska - dzienikarka, autorka książki „Cisza i spokój”, prowadząca pro-gram „Daleko od miasta” (Domo+). Rozmowa o kobietach, które postanowiły nie odkładać marzeń na później, wyprowadziły się na wieś i założyły swój własny biznes daleko od miasta.

17:30 Aga Kozak - niezależna dziennikarka, coacherka well-beingu, współtwórczyni Instytutu Do-brego Życia. Rozmowa o czuciu ciała, naszego najlepszego i najczulszego narzędzia, oraz sposobach jego pobudzania i relaksacji.

Warsztaty

17:00 Jessica Zalewska - dietetyczka, zwolenniczka holistycznego spojrzenia na ciało i umysł. Detoks na co dzień – warsztat o sposobach na oczyszczanie, dzięki którym nasz organizm będzie działał sprawniej w swoim naturalnym rytmie.

19:00 Aga Janowska - terapeutka transpersonalna, specjalistka od dobrych relacji. Spójrz na siebie z perspektywy – terapeutyczny warsztat o tym, jak polubić siebie, wzmocnić poczucie własnej wartości, a wady przenieść na jasną stronę mocy.

 

Sobota, 7 marca 2020

Targi 11:00-20:00

Marki stworzone przez kobiety oraz dla kobiet: moda, uroda, well-being, design, sztuka. Blisko 50 wystawczyń i wystawców.

Spotkania

12:00 Asia Banaszewska - młoda przedsiębiorczyni, brand menedżerka i doradczyni wizerunkowa. Prowadząca: dziennikarka i youtuberka, Kasia Kargol. Twórczyni Insta Academy, 26-letnia GIRLBOSS, opowie jak wygląda dziewczyński sposób na podbój świata i świetną pracę w firmie u samej siebie.

16:00 Kasia Gandol - modelka, studentka biotechnologii i naukowa youtuberka. Spotkanie z dziewczyną pełną pasji, która stawia pod znakiem zapytania różne zjawiska – od genetyki po kosmetyki – obalając mity i objaśniając niełatwy świat nauki.

Warsztaty

13:30 Lucky Shirt. Haftujemy ciałopozytywnie! – hasła w duchu #bodypositive, motywujące do milszego myślenia o sobie i bycia dumnym z własnego ciała przeniesiemy na ulubione tekstylia.

17:30 Marta Harner - trenerka wizerunku, kostiumografka. Pokaż mi swoją szafę, a powiem Ci gdzie jesteś – warsztat o holistycznym podejściu do mody, poszukiwaniu stylu, który jest sztuką proporcji i charakteru.

 

Organizatorami targów jest Libero Katowice oraz magazyn Zwykłe Życie.

Na warsztaty obowiązują zapisy (koszt 10 zł: zwyklezycie.pl/sklep), na pozostałe wydarzenia wstęp jest wolny.

Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie: www.liberokatowice.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.