#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody
#EcoMajowkaChallenge
Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!
Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez
Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego
świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo
niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco
sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania
wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.
Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,
którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.
Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.
Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych
wyzwań ludzkości.
Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych
pokoleń. To dzieje się tu i teraz
– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka
ruchu Monda ViVo.
Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co
można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy
się wysiłek nas wszystkich
– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,
współzałożycielka Monda Vivo –
Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.
Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo
#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska
oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE
#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!
Dołącz i ty!
Co musisz zrobić? Wystarczy, że:
Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na
profilach społecznościowych partnerów akcji.
Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które
ratują środowisko, takie jak:
ograniczenie zużycia plastiku, segregacja
śmieci, oszczędność wody i wiele innych.
Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge
oraz #mondavivo
WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.
ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ
Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami
podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai
(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.
Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków
Narodowych.
Regulamin konkursu znajduje się na
www.mondavivo.com
.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.