#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody
#EcoMajowkaChallenge
Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!
Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez
Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego
świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo
niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco
sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania
wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.
Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,
którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.
Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.
Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych
wyzwań ludzkości.
Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych
pokoleń. To dzieje się tu i teraz
– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka
ruchu Monda ViVo.
Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co
można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy
się wysiłek nas wszystkich
– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,
współzałożycielka Monda Vivo –
Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.
Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo
#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska
oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE
#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!
Dołącz i ty!
Co musisz zrobić? Wystarczy, że:
Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na
profilach społecznościowych partnerów akcji.
Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które
ratują środowisko, takie jak:
ograniczenie zużycia plastiku, segregacja
śmieci, oszczędność wody i wiele innych.
Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge
oraz #mondavivo
WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.
ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ
Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami
podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai
(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.
Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków
Narodowych.
Regulamin konkursu znajduje się na
www.mondavivo.com
.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.