Komunikaty PR

#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody

2021-05-05  |  11:15
Biuro prasowe

#EcoMajowkaChallenge

Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!

Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez

Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego

świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo

niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco

sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania

wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.

Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,

którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.

Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.

Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych

wyzwań ludzkości.

Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych

pokoleń. To dzieje się tu i teraz

– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka

ruchu Monda ViVo.

Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co

można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy

się wysiłek nas wszystkich

– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,

współzałożycielka Monda Vivo –

Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.

Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo

#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska

oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE

#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!

Dołącz i ty!

Co musisz zrobić? Wystarczy, że:

Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na

profilach społecznościowych partnerów akcji.

Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które

ratują środowisko, takie jak:

ograniczenie zużycia plastiku, segregacja

śmieci, oszczędność wody i wiele innych.

Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge

oraz #mondavivo

WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.

ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ

Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami

podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai

(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków

Narodowych.

Regulamin konkursu znajduje się na

www.mondavivo.com

.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.